Hvis du har rett med din spådom at PCIB skal doble seg innen 2-3 år, så burde man jo absolutt kjøpe seg inn
@Chrkni jeg ville aldri vurdert investering i biotek uten et produkt i markedet med håp om så «lav» avkastningskrav neste 2-3 år. Lykkes et biotek selskap med produkt til marked er det russiske prosenter. Men i markedet er der ulike syn selvsagt og vurdering av riskreward.
Så enkelt som at ledelse plutselig også i PCI Biotech er genius ved avtaler og samarbeid (i bioteksektoren også.)
Avtaler avtaler avtaler
Game on og back on track
Validering av teknologi plattformen
Ketchup effekt som kan gjøre en avtale til flere?
Plutselig «så enkelt»
De var i forhandlinger med AZ og denne ble skrotet
Eller med andre ord: Pcib ventet på en tilbakemelding fra AZ rundt evalueringen av resultatene innen fristen, men hørte intet før de fikk en melding om at de ikke ønsket å gå videre.
Det jeg forventer av PCIB er at de i Q3 rapporten redegjør for en komplett strategi for hvordan de vil løse rekrutteringen/ retention i releasestudien. Denne strategien må trolig utarbeides i samspill medFDA osv, dvs kreve godkjennelse. Dette tilsier at selskapet syr sammen et basisopplegg der de ved hjelp av incentiver og/ eller restriksjoner sikrer seg at pasientens sykdomsforløp blir med i studien. En løsning her kan være at alle pasienter som rekrutteres må oppgi på forhånd hvilket sykehus de vil velge dersom de kommer i kontrollarmen, og at vedkommende sykehus forplikter seg til å oppgi de nødvendige data. Dette basisopplegget må trolig godkjennes av FDA osv.
I tillegg til basisopplegget må PCIB ha reserveløsning i bakhånd, nemlig en syntetisk kontrollarm. Jeg tror Reguleringsmyndighetene vil godkjenne dette som en siste utvei, men dette må selvsagt klareres på forhånd. Arbeidet med å utforme et statistisk opplegg her, bør gis høyeste prioritet i PCIB. Her må de bruke eksterne ressurser.
Det som hadde vært en bra start når det gjelder ny info flyt fra selskapet hadde vært for de å ha drøftet et brev til aksjonærene sine om PCI tanker rundt den seneste nyheter om Infimzi .
Tror mange hadde satt pris på hva selskapet tenker og eventuelt hvordan dette påvirke Release og fremtiden for dette studiet når det gjelder konkurranse bildet!
Men vi må nok dessverre vente til Q3
9th International mRNA Health Conference 2021. 9-10th November 2021, Berlin, Germany. Poster presentation ‘Photochemical internalisation (PCI) – enhanced and site-directed mRNA delivery by light-induced endosomal release’ by Dr. Anders Høgset, CSO, PCI Biotech. Time and date TBC.
Skulle man kjøpt PCIB når man griner, så hadde man eid hele jævla selskapet nå.
Nei, fuck it, det får briste eller bære! Visste hva jeg meldte meg opp til, så da får det stå til.
Selskapet kan gå konk. Det er også en rekke selskaper. Som har gått ned 99% i verdi. De kommer aldri tilbake. Så det utsagnet der syntes jeg er upassende. Jeg har ikke aksjer men har fulgt selskapet sammen med resten av radforsk selskapene i lengre tid. Veldig leit.
@Fartin Noe nytt du bringer til torgs her. Skal en ha fokus på ballen (resultater)?
Genmab var nede for telling, Apple skulle bort osv osv. Det vitner enkelt og greit at ingen kan spå noe sikkert om fremtiden. Enkelt og greit. Det som faktisk virkelig er trist og ren galskap er å se enkelte skribenter som gleder seg over å se andre mislykkes. Men da passer kanskje hovmod står for fall i mange sammenheng.
Hva med videre rekruttering til RELEASE??
Covid smitte økning stort sett over alt og nye nedstegninger.
Selv “her hjemme” starter det så smått opp igjen med begrensninger.
mRNA vaksinene ikke så effektive som først antatt og Israel med 3. dose til hele befolkningen. Andre land kommer nok etter, og det mens svært mange enda ikke har fått sin 1. dose engang.
Neppe godt nytt for RELEASE.
Covid er vel langt fra en drøm for noen. Spesielt forskning og studier innen en rekke felt blir selvsagt påvirket. Takk og lov RELEASE er i asvsluttende fase. Og FDA har gjort en rekke tiltak med studieoppsett for å bøte på de spesielle forhold en pandemi bringer med seg. Spent på hva som kan komme ut av en slik kommunikasjon for PCIB med FDA, det er ODD og det legger ytterligere press på regulatoriske myndigheter.
Litt mer nyansert er vel bildet? Italia, Spania lav smitte,lovende utvikling en lang tid. USA synkende smitte. Sør Korea tusler sakte men sikkert nedover igjen. Taiwan bunnsolid over tid med lav smitte.
Stigende i UK igjen (her har RELEASE ikke sites), stigende i Tyskland og Belgia. Det er bedre situasjon nu i land med sites RELEASE enn tidligere kvartal siste 2 år.
Et annet poeng du nevner vedrørende ikke så effektiv vaksiner….Vacc benet og mRNA teknologien til PCIB….
Einarsson var spent på både Vaccibody og PCI Biotech ved mulig løsninger innen vaksinasjon.
Jaja…det finnes i alle fall en eller annen som er interessert i å få tak i billige aksjer…
Og det verste er at folk lar seg lure, og selger på stadig lavere nivåer. Tror det er flere som vil angre når jula kommer.
@Mags70 , det gjenstår å se da. Enten tidenes kupp eller tidenes skattefradrag…
Håper jo at det kun fortsatt er covid som er hovedbremsen og ikke noe teknisk.
Jeg kan jo minne deg på at PCIB er ganske mye mer enn Release.
Åhoi, sjekket ASKen idag - er ikke en reise for amatører det her.
Vurderer å selge/kjøpe på ny for å få skattefradraget til neste år snart…
Eventuelt tap kommer først til fradrag ved opphør av aksjesparekontoen. Aksjesparekonto (ASK) - Skatteetaten
Selvsagt, men har uansett tenkt å flytte aksjer ut av banken - så en grei anledning.
“PCI Biotech er den aller mest negativ, med -92 poeng, tett fulgt av Seadrill og SAS på henholdsvis -91 og -90 poeng, sier Geir Linløkken til Finansavisen.”
Bra, da kan jeg snart kjøpe hele sjappa og betale med deres egen cashbeholdning
Vi går en mørkere og kaldere netter. PCIB-investorenes ørkenvandring fortsetter. På kvartalsrapport er jeg enig med @pitbull - vi må se et selskap med en ledelse som viser at de har jobbet intenst og lenge for å gi investorer og potensielle pasienter håp og motivasjon til at PCIB sin teknologi én dag vil komme på markedet. Jeg er ikke i tvil om at teknologien har potensiale til å bidra for fremtidens pasienter. Om det så skulle dukke opp nye revolusjonerende medisiner på markedet, så kan dette bare styrke caset ved bruk av teknologien. Det er det jeg liker spesielt godt med caset.
Sier som Roosevelt A smooth sea never made a skilled sailor. Jeg håper og tror PW & co lærer av de turbulente tidene og tar til seg kunnskap som gjør de til en bedre ledelse. Kommunikasjon er key for et børsnotert selskap, spesielt i biotek-markedet.
Gleder meg til lønn for da skal det økes. Kursen er til å le av, men også forståelig tross manglende positive nyhetert. Vi kommer i mål, men seigt er det ingen tvil om at vil bli. Men fy som vi skal feire når vi er i mål og ballen ruller.
Vis oss noe. Gi oss noe! Håpet lever, men tenn det.
God helg!