Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Selskapet er lavt priset nå ja i forhold til historikken. Men investerer du en million kroner nå og selskapet blir avviklet, så har du altså tapt pengene uansett hvor billige aksjene var når du kjøpte.

5 Likes

Jada , men sånn er det nå… noen kjøpte bitcoin for en prosent for dagens verdi…garantier får man jo aldri…sannsynlighetsberegning er også vanskelig…selv holder jeg på 33% sjanse for for himmelferd med Olix…svaret får vi i år

1 Like

Ser man bakover i tid er det ingenting som forteller meg at de klarer å gjennomføre noe som helst. Men muligheten er jo selvfølgelig tilstede så lenge det er drift i selskapet.
At kursen vil stige hvis de får et kommersielt gjennombrudd, tror jeg vi alle er enige i.
Så blir det opp til hver enkelt å vurdere risikoen.
Sett i lys av dagens aksjekurs er det vel ikke mye tiltro igjen til selskapet.

1 Like

Tiltro…NULL.!!!
Det er derfor jeg kjøper.
Produktet er det samme som ved kurs 80…

4 Likes

Exactly Mr. Oxion. Men “folk” har ikke tid til å vente. Forståelig det. Veldig få orker å tenke et år fremover. Forståelig det. Akkurat f.ex. hair loss har bortimot halve jordkloden som klienter. Eller kanskje bare en kvart milliard som vil bruke “Olixløsningen” hvis den virker…og PCIB deltar… Da blir 80 kr like latterlig som 5 kr i dag… Klart det er spennende å følge med hva som skjer…allerede i år !

3 Likes

Hva Med Etherna, mener Per sa aktiviteten hadde tatt eg betraktelig opp i det sammarbeidet.
Siste tiden…

3 Likes

I dag tidlig trodde jeg nesten det var noe på gang og at noen visste osv men nå ser jeg alt er som normalt og vi er snart på 4 talleti gjen . Pytt. Blir vel vår tur en dag også. Går ut i sola igjen.

3 Likes

Så betraktelig at han ikke er med på laget lenger :thinking: Flotte tanker, men her er det bare å se ann folkens. Det kommer en melding…omsider om hvordan de skal løse dette å veien videre.

Denne er muligens knyttet til forskerstillingen i Padova som ble utlyst i 2020?
I så fall holder de fortsatt på. Jeg skjønner ikke noe særlig av videoen annet enn at virkestoffet til Pcib, Tpcs2a, er greia her.

7 Likes

Hvor ofte legges det ut ny topp 20 liste på Pcib sine hjemmesider.?
Ser forrige oppdatering var 28mars.

1 Like

De har holdt seg til ny publisering siste par virkedager hver måned for Topp 20 på nettsiden en god stund nå - så mest sannsynlig oppdatert informarsjon ila denne uka.

1 Like

Kansje noe nytt på Torsdag??:boom:

1 Like

Trist å lese Shabana å hadde jeg vært i dine sko hadde jeg kontaktet selskapet om å få Fimachem som off-label i påvente av uoperabel.
Ordet for dagen blir: « Vern om deg å dine. Smil å vær glad. I morgen kan det være for sent :man_shrugging:

9 Likes

Hva skjer da?

Er ikke dette merkelig lite IR selv til PCIB å være?

IR skulle vell justeres opp og ikke ned, og endelig skulle fimaVacc/FimaNac få den fortjente oppmerksomheten, jfr HPB.

Ikke så mye som en konferanse eller noe annet fra selskapet på lang tid, som kunne skapt interesse for teknologien.

Dette er for talentløst om der ikke kommer gode nyheter, jfr kassen snart er tom. Hvem vil putte penger i noe som tilsynelatende heller ikke de som arbeider med teknologien;, vil snakke om?

6 Likes

28.04.2022 - Annual Report 2021

2 Likes

Jeg er redd PCIB aldri klarer å kommersialisere sine produkter før noen andre har funnet opp noe annet som fungerer like bra eller bedre. Tiden jobber mot PCIB. Nytter ikke å lene seg tilbake på gode forskningsresultater.

Plutselig en dag dukker det opp noe nytt som sender PCIB rett på museum.

1 Like

Dette er typisk biotek generelt.

Når det gjelder mRNA gjennombruddet jobbet faktisk tiden med den teknologi. Ikke helt entydig dette.

1 Like

Og Pcib forsket på Levering av Mrna og Sirna for mange år siden.
Så der lå de langt foran marked.
Mrna markedet har endelig modnet,mye grunnet covid19…
Det er her slaget står nå!!!
PCI teknologien er nå gammel,ja… Men den lå så langt fremme at det er nå verden er moden for denne :norway:

2 Likes

Et par gange om måneden tænker jeg, at det kunne være rart at vide, hvad hele den “nye” (Snapir og Robin primært) ledergruppe arbejder med. Hvad Hilde fra styret løbende byder ind med. Hvilke projekter de ny ansatte medarbejdere arbejder på. Og hvordan PW kommer ud af butikken som en rockstar, så besøger jeg hjemmesiden og div. Fora for pci interesserede og konstaterer ingen ved det. Håber de har en form for plan/strategi internt og alt håb og lid ikke er sat til det emergente.

2 Likes

Ifølge firmapresentasjonen på hjemmsiden, så jobber de fortsatt med noe som heter fimaCHEM mot GGK… :roll_eyes:

image