Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

NY TENDENS??? Selger legger seg IKKE under sist omsatt. Hurra.

5 Likes

Er det nå toget går? :laughing:

1 Like

Er vel litt tidlig med en slik konklusjon men hyggelig er det uansett. Ikke noe “byks” uten melding som gir penger eller håp om penger i kassa er nok det som er reell status.

5 Likes

Hyggelig å se litt bevegelse her nå…
Men prisinga er jo fremdeles latterlig.
Kan fort smelle opp noen 100% her på en melding.

3 Likes

Som denne! «Hei. Per her. Jeg blir alikevel»

1 Like

Hahaha.

Ronny svarte da til slutt. Han bekreftet mottak av synspunkt, det er da noe.

Så eg svarte igjen at eg håper noe skjer og at Per må ha lykke til i ny jobb og muligens STYRET kan følge etter Per :joy::wink:

6 Likes

Forøvrig blir aksjene liggende , i et håp om nye tider engang.

Har ikke så mange igjen i noen selskap , drevet litt vår rydding. Ikke er verdien så stor heller så da er det på tide og heretter kjøpe under strenge kriterier videre.

Ingen bio og helst med etablert utbytte.

Hvorfor ikke kjøpe Pcib nå???
Kursen er helt Raukjørt!!!
Og vi har en leveringsteknologi som funker som Faen.
Reprising er Nødt å komme :norway:

5 Likes

Nei, reprising er ikke nødt å komme.

Så eg har nok aksjer basert på det eg vet i dag. ( sannsynlig har en for mye men det får være, trøsten er nå at det er ikke rare verdien på det)

3 Likes

Nå må styret få på plass ny CEO fortere enn svint. Meningsløst at ikke PW skal komme seg over i den nye jobben før langt ut i tredje kvartal.

14 Likes

Nei, kanskje ikke nødt, men svært sansynlig. Selv om det er mindre tro på aksjen nå, er teknologien like sterk/sterkere enn før.

Hvordan kan teknologien være sterkere enn før?
Selskapet klarer jo ikke bevise at teknologien virker på noe som helst.

2 kliniske studier som skulle bevise teknologien har de stoppet.
Ingen interessenter har vært villig betale en eneste krone så langt.

Og nå som det stormer som verst forlater skippern skuta.

Hvordan den nye vinen VACC skal komme seg gjennom ett nytt Phase II studie vet vi lite om.

Det vi derimot vet er at selskapets cash beholdning må økes rimelig kjapt (H1 -23).
Hvor skal denne kapitalen komme fra? Aksjonærene? Good luck med det prosjektet.

Og mens tiden renner ut i sanden svinner patentene hen.

Det prosjektet er stein dødt. Man får 4 PCIB aksjer for en halvliter Bonaqua.

Jeg satser på at der kommer nyheter som involverer penger, eller at der kommer nyheter som gjør det verdt å satse penger.

Ellers er nok en emisjon en umulighet, og såpass forstår nok også styret om ikke bokhyllen har falt i hode på de.

5 Likes

Alltid noen som vet mer enn andre. Det snakkes sikkert i gangen om emisjon allerede å noen prøver febrilsk å komme seg ut på noen ører/ kanskje ei krone eller to høyere. Vi så jo hva som skjedde nå nylig fra fra 4,4 til 9,0 så jeg oppfatter dagens lille pump som en like rask dump. Noen vil ut på litt høyere kurs. Dessverre, men det er nok ståa.

Mange prater om emi og den kommer garantert men ikke før det blir konkretisert hvordan disse midlene skal brukes. Dvs emi blir bundet opp mot ett eller flere egne eller samarbeids-studier. Vi har nok penger til å avslutte release iom at det ble kraftig redusert før målgang. Så bare rolig gutter. Enten blir selskapet avviklet og patenter/verdier blir solgt for en billig penge eller så kommer det ny kapital i fra OSS og ev andre som har troa på det dem legger frem. Kan være steindumt å kjøpe nå MEN kan også være genistrek om det kommer noe spennende.

2 Likes

Det som er greiea er at nå prises Pcib til minus.
Du får penger hvis du klarer å kjøpe selskapet til dagens kurs, ikke noe håp!!!
La oss ta et eks, Pcib kan forsterke levering av Mrna med ca 50ganger!!!
EN!!!passe avtale kan øke aksjeverdien. Til 40-50kr!!!
Saken er den at all tid å ressurs har gått med til GG studien.
NÅ satses det for fult på vacc og nacc,fremtidens behandling/vaksinering…
Er det. Noen som trenger PCI, mitt svar er Definitivt JA🇳🇴

9 Likes

Pcib kan ta hvilket som helst legemiddel som brukes som standard behandling i dag, der patentbeskyttelse er utgått, og som passer til pci levering.
Kjøre en studie,og med bedre resultat har de et eget patentbeskyttet legemiddel :boom:
Husk Pcib kan forsterke levering av mange legemidler mange mange ganger!!!

Hvor begynner vi???

Det fremheves at 2studier er mislykket!!
Ingen av de var mislykket,resultatene var formidable,
GG stoppet pga AZ.
Hode/nakke stoppet pga kunkurent ville komme i mål først,slik som nå med AZ.
Det viste seg at de Feila På målstreken!!!
Men HN tas nå opp igjenn i ny drakt (vacc).:boom:

1 Like

Du må forstå at det er ikke noe problem med produktet. Utfordringen er å gjøre det om til butikk. Erfaringen så langt er at det klarer de dessverre ikke.

Enig,og nå er selskapet priset til 0,
Altså ingen tro på produktene.
Jeg mener at nå med full trøkk på vacc og nacc vil vi Lykkes…
Snart NY kaptein. Så det taes grep!!!:+1:

2 Likes

Butikk og butikk , fru Blom. Kanskje du har rett. Kanskje du har feil. Men som Oxion sier , aksjen koster jo "ingenting " akkurat nå. Kanskje kommer Olix med melding om hair loss og samarbeid , og da … bare å drømme om 5 kroner

2 Likes