Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

De skriver at det koster ≈10 mill herifra og ut. Ikke hva det har kostet totalt. Siste pasient forlot studien i går, og allikevel brenner de såpass med penger. Hva det har kostet hittil er uklart, men at dette har vært - og fortsetter å være dyrt, er det liten tvil om.

1 Like

Results from the RELEASE study that was closed to recruitment in January have been analysed but the data were insufficient to allow a conclusion on potential differences between the treatment arms. The study is therefore being closed as quickly and cost efficiently as possible without further follow-up of patients. The organisation of PCI Biotech has been reduced accordingly to fit the resource need going forward.

2 Likes

«insufficient to allow a conclusion»

Det betyr ikke nødvendigvis at dataene de hadde var dårlige. Det var imidlertid ikke grunnlag for konklusjon.

Her burde de likevel åpnet boken og latt andre se dataene slik at det ikke gir grunnlag til videre spekulasjon.

1 Like

Jeg så hva de skrev, det er fortsatt mindre enn jeg trodde det ville koste fremover. Det ligger nok en del besparelser i at de ikke følger opp pasientene videre.

2 Likes

Får se om de utbroderer nå eller på radpodden. Tenker det samme; ikke nok data til å konkludere. På samme måte som at fase 1 ikke var nok til å konkludere, men de var svært gode. Vi får nok ikke se dataene fra fase 2 tipper jeg.

1 Like

Det er her de feiler på kommunikasjon for tusende gang! Selvfølgelig kan man ikke konkludere noe som helst! Men del data fra de 34 pasientene man har data på med en jævla gang!

Edit: Etter å ha TVUNGET det fram i spørsmål, så sier de altså det var en klinisk effekt på tumor i gallegang i de pasientene som som fikk PCI-behandling. Men ingen tall.

21 Likes

Hei,

Husker du når OLIX skulle komme med mer info angående om dem velger å gå for PCIB ?

Liker presentasjonen så langt. Er ikke så sikker på at pcib kan avskrives, som kursen skulle tilsi. De har lagt det som for meg fremstår som gode planer fremover.

3 Likes

Det kan du si. Så lav som kursen er nå er det egentlig et godt veddemål å satse på at det kommer noe verdiskapende frem til utløpet av 2023.

1 Like

Where to meet us: List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

  • LSX World Congress, in-person and virtual company presentation, London UK, 10-20 May
  • TIDES 2022 USA, in-person scientific poster presentation, Boston US, 9-12 May
  • ABGSC Life Science Summit, virtual company presentation, Stockholm, 18-19 May

Edit:
Bra spørsmål fra den som sendte inn angående eTheRNA.

6 Likes

Sa de noe om finansiering av Fimavacc studien?

1 Like

Yes … funding needs to be in place for the entire study before enrolling patients. Current cash run way to end 2023 but I believe issue will come before Q-1 2023 since FPD is in Q1 2023 … PW said this is for ethical reasons

6 Likes

Og de skulle vel ha 20 pasienter i første omgang? Så de som har peiling på slikt kan vel regne ut ca kostnad med og uten sponset CPI.

1 Like

Regarding Fimanac … all signs point towards a partnership with Olix … to be seen soon … Olix in their latest IR book 5/5/2022 kept the guidance the same for clinical study application in hair loss for Q3/Q4 2023

17 Likes

Når jeg hører på presentasjonen,der det fortelles om Vacc, :boom: herregud for et potensial…
Dette får en Happy ending :+1:

5 Likes

Det sa du på 40 kroner også

1 Like

Holmes… Ja det sa jeg,:+1: og og det vil jeg si igjenn!!!
Viser bare hvor lavt denne er priset.
Potensialet og mulighetene er Enorme…
Sier litt med et spenn på lakselus-hårtap-behandling av kreft…

3 Likes

Vanskelig å forstå grunnlaget for din ekstreme optimisme i den situasjon dette selskapet er i nå.
Sikker på at du ikke driver med egenterapi?

4 Likes

Hvilken situasjon er selskapet i nå??
Jeg ser at de har et fantastisk produkt,som kan løse det største problemet pharma har. LEVERING.
men selvfølgelig er det lov å ha andre meninger,
Jeg ytrer mine, ikke dermed sagt at det er det rette.

2 Likes

Professor Kevin Harrington’s Immunotherapy Goes Viral - The Oxford Scientist (oxsci.org)

Exciting to have him onboard

11 Likes