Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Spot on

1 Like

Det er jo egentlig et forhandlingsutspill → med ønske om å presse ned pris og kunne kjøpe billigst mulig.

3 Likes

Denne er ny, ikke veldig relevant eller interresant for øyeblikket, men vi kan jo håpe den blir det. :slightly_smiling_face:

6 Likes

has anyone seen this before

INDIVIDUAL RESEARCH PROJECT: Exploitation of Immune Cell Infiltration for Optimal Nanoparticle-based Cancer Treatment | Dirnano

24 Likes

Poster/TIDES:

14 Likes

Per og Ronny med i Poskasten imorgen :

4 Likes

Skal skrive tilbake på småprat til @polygon

– Når jeg kommer med svært skeptiske holdning til styre og ledelse fordi de har klart etter 7 år med emisjoner å stå igjen på perrongen for en NOK 4 per aksjer så har de gjort noe galt!

PW finner seg en annen jobb.
HP … hva gjør han?

Asia approach kom alt for sent i Fimachem. Mens det ble offisielt drøftet med ledelsen før.

Alle haussere blir hørt på om og om igjen. Podcaster på Radium blir hausset opp til de grader at man tenker at det blir sagt noe nytt der det er ikke det.

Jeg fått en helt grei uttelling av mine mange år satsning i PCIB , men jeg kom meg helt grei ut. Andre sitter fortsatt på tap. Jeg var før blant topp 20… så ikke kom til meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om.

Fimaporfin, hvis det blir riktig brukt og promotert skulle ha vart lenge siden kommersialiesert hvis vi ikke hadde hatt PW som Mary Poppins hadde passset på bingen. Det har vart for lite extrovert, for lite pågangs mot og helt fra værende å overbise peers i markedet at dette har en fremtid.

Høgset og Berg er ryggegraden i selskapet og skulle blitt brukt til alle de grader som hadde vart mulig.

Jeg kommer fullstendig tilbake når HP slutter. Og det fins flere med meg som tenker slik.

3 Likes

Blir moro å høre rockestjernen på scenen igjen👍

1 Like

Selv med til tilnærmet null forventninger klarte PCIB å skuffe. CFO tar over som CEO og Robin forlater skuta.

3 Likes

Som forventet.

Eneste positive var:
The financial runway, with current commitments, is estimated to be
towards the end of 2023

2 Likes

Dette var vel kanskje ikke det man håpet på?

Available data from the RELEASE trial have been reviewed - there is not
sufficient data to show differences between the treatment arms.

1 Like

Spiller ingen rolle, er jo avsluttet.

1 Like

Selvfølgelig må de nedbemanne når Chem er satt til side,
Kan jo ikke ha professorer som kaffekoker.
Cash til slutten av 23 topp!!!
Dette blir bra skal dere se💥

2 Likes

Så du tror at investorene og eventuelle samarbeidspartnere bare overser det faktum at man kan ikke se klinisk relevans om pasientene får behandling av PCIB eller annen behandling?

Vil påstå at det er hele hovedessensen med biotek. Bringer man noe bedre til pasientene eller ikke?

3 Likes

Veit ikke, orker faen ikke bry meg.

Aksjene ligger i selskapet , merket internt med bio dritt - guttene kan gjør ka dei vil når dei overtar med hele bio møkka. (Og det gjelder ikke bare PCIb)

2 Likes

Det er for få personer innrullert for. Å komme med noen konklusjon,studien er jo langt fra ferdig kjørt…
Du har jo resultatene fratifligere fase.
Den ble kjørt ferdig :+1:

2 Likes

Kjenner igjen følelsen. Pengene investert her er merket «støtte kreftforskning» med tilhørende skattefradrag.

Q2 2019:
Strategy for fimaVACC is two-pronged; utilising the Phase I results in direct
partnering efforts and plan for clinical proof-of-concept in a disease setting

3 ÅR SENERE:

Q1 2022:
Progressing towards initiation of a Phase II clinical proof-of concept study

5 Likes

Problemet til Pcib har vært kapasitet til å drive med flere ting samtidig.
Chem har tatt alt, vacc og nacc har ligget stille,men lånt ut ved forespørsel.
NÅ rettes all oppmerksomhet mot vacc og nacc,som er morgendagens behandling.
Tror ikke i min villeste fantasi at ingen trenger leveringsteknologi som kan forsterke levering Mrna med 50 ganger💥

2 Likes

Nedbemanning på 25% også.

At de ikke hadde nedbemannet ble vel brukt av noen som argument for at “noe var på gang”.

På den positive siden blir det billigere å legge ned RELEASE enn jeg hadde trodd, selv det ikke var nok data til å vise noe forskjell i armene. Det hadde dog vært interessant å fått sett dataene, men jeg mistenker at de ikke var så gode (som i så tilfelle er veldig overraskende) siden de ikke kommenterer de ytterligere i presentasjonen.

8 Likes