Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

De tidligste artiklene jeg leste om 104C nevnte ‘topical administration’, men det var ihvertfall ved ett tilfelle snakk om ‘injection’ i samme setning, så mulig det bare var misforståelser.
Blir ikke overrasket om det blir en topical løsning på den, men da går jeg ut ifra att de er ganske godt i gang med utviklingen allerede.

Hvor langt har de kommet når de går ut offentlig og sier de jobber med den tenker dere? :thinking:

I nesten ukens GM skjer det noe untatt at det blir juletider for å gi bort opsjoner igjen og at en ikke funkerende styre holder honorarer likt?

Det er egentlig bra å se at også de blør når de ikke får det til, da har det i hvert fall noe konsekvenser.

De har følgende opsjoner:

De har følgende aksjer:

Overraskende; de fleste i top 10 har økt og har vist støtte til PCIB. Siste tre måneder:

5 Likes

is this why pci biotech is prioritizing a topical formulation for Fimporfin?

8 Likes

I så fall i kontrast til OliX’s IR book fra mai i år hvor 104C er spesifisert som ‘Intradermal Injection’.

Litt overraskende egentlig at patent og IR book ikke er samstemt i måten 104C leveres på. Stor forskjell på Intradermal Injection og Topical Therapy, og jeg ser ikke for meg at 104C kan gå til klinikk som Topical Therapy når pre-klinisk er ID (Intradermal Injection). Mulig noen med bedre kjennskap til det regulatoriske landskapet kan utdype/presisere??

good point but you are referencing preclinical studies. I’m not an expert but does it matter to move into topical administrations if the active ingredients are the same? on this threads @Snoeffelen is probably the most informed on CMC, maybe he can share something on the subject.

1 Like

Ronny Skuggedal i ilden hos ABG i dag

ABGSC Live - Life Science Summit 19 May - Track 1

image

12 Likes

5 sites allerede klar for fimaVacc studiet

26 Likes
10 Likes

What does he mean by “exploring different financing opportunities” to sponsor fimavacc study … ?

2 Likes

Emisjon :crazy_face:

2 Likes

That’s what I also think … I don’t see any other “opportunities” for financing the study.

First time pci biotech guiding on partnering though. Not sure how realistic this is but I like it

11 Likes

Noen prøver å skape litt spenning ved å legge inn ordre på 70k men gjør det litt mer spennende da og legg salget skjult eller litt mer enn 0,2 kr opp ?

1 Like

New patent application this year … don’t know what this is about :blush:

12 Likes

Er det deg Arve?

Hele tiden sparebluss på har ført at PCIB er hvor de er. Isteden når man har medvind i markedet sette en emisjon og utvide sin platform har det vart fokus på sparing av penger.

Kommer det en type avtale (OMG det hadde vart noe) og PCIB får medvind bør de bygge body! Og får ekstra penger inn. Så får man aktivitet, nye områder å jobbe på osv.

Har Styreleder ikke tatt hatten enda? (jeg bare lurte)

PW og H.Bøhn har mistet kjempe muligheter på langt høyere kurser enn PCiIB har idag.

4 Likes

Helt enig her.

Penge henter man når man kan og ikke når man skal. Ett av styrets vigtigste opgaver er å sikre bedriftens finansiering, og det burde de ha gjort for år siden.

4 Likes

Men Bøhn sitter og sitter og sitter? Og er igjen innstilt av valgnemd? Jeg siterer noe han skal ha sagt om teknologien: «man får bare ett straffespark»

Hvor mange straffespark har Bøhn bommet på når mcap er i minus når man trekker fra cash og skattefradrag? Må være minst alle straffesparkene i en hel straffekonkurranse.

Nei gidder ikke holde på slik i ill-likvide aksjer.

2 Likes

Kanskje noe aksjonærer kan stemme imot gjenvalg av styret?

Har valgkomité gjort et godt nok jobb?

Fler tall skal de ikke få men signal funksjon er også viktig?

Erik Must bør vurdere om HPB er riktig styreleder.

1 Like

Erik Must har vurdert dette sammen med valgkomiteen

2 Likes