Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg vet. Sammen med bamse Einarsson. :crazy_face: :crazy_face: :sleepy:

Derfor sa jeg bør…

Det er så utrolig enkelt å være Etterpå klok !!
De trodde på AZ avtale.
Og gallegang var på rett spor, og med interesse utenfra…
Tror de ansatte jobber med utrolig mye spennende
Og hva sier dere om 1år,når kursen er eks 20-30kr og dere ikke laster NÅ😀

2 Likes

Da sier de som ikke har kjøpt uff og auch, De som har kjøpt på disse nivåer er villig til å ta en high risk.

1 Like

De som ikke laster nå, sliter vel med å se hvorfor kursen skal være eks 20-30kr om et år. Men de vil nok si som det er skrevet over, uff og auch.

Hva sier du om kursen eks er 2kr+utvanning om 1 år? Vil du da si uff og auch?

1 Like

Det var som Faen !!!
Men jeg er overbevist om at dette går bra!
Både Hode/nakke og gallegang ble lagt ned!
Men det var ikke fordi det ikke fungerte, tvert imot!!
Fima vacc har ligget langt forut sin tid,men nå har covid19 satt fart på Mrna, verden åpner opp og Pcib vil bli en brennhet potet fremover :grinning: tror jeg.
Derfor kjøper jeg mere når jeg kan🍾

6 Likes

Hehe, bra å høre at du har et punkt der du ikke lenger er positiv også :wink:

Lykke til, håper det blir champagneflasker i kassevis på deg :slight_smile:

1 Like

@Chrkni , @Oxion har muligens rett. 3.5 isch var vendepunkt for PCIB også i 2009 & i 2016… , så her etter kan det ¨bare¨ gå oppover… (LOL)

Hvor store fremføebare underskudd har de pr aksje?

Godt poeng med 15år PW har de sikkert masse nå :slight_smile:

Ok, skal ikke tulle for mye, kjøpte meg inn igjen :slight_smile: men det var en tanke jeg ikke tenkte på når jeg gjorde det @Markusf .

Lovte å kjøpe meg inn med goodbye av PW.

1 Like

Fra fundamental tråd:

A major part of the powers of attorney are without voting
instructions. The powers of attorney are only valid at the annual general
meeting on 25 May 2022.
[/quote]

Ok ? Forstår ikke helt hvorfor dette ble mottat med to :rocket: :rocket: .

Men fint å vite at store gutter støtter styret. De ser sikkert noe som andre sliter med.

1 Like

Det er ikke at utlånte aksjer som ligger bak?

Nå 4 raketter :slightly_smiling_face:
Men enig., forstår heller ikke hvorfor det jubles over at største aksjonærer gir Bøhn blankofullmakt.

En wild guess er at dette er stemmene til Must, MP Pensjon, Radiumhospitalets forskningsstiftelse og diverse innsidere (Per, Ronny?).

Så flott at disse støtter styret, er vel nok av de som ikke gjør det nå tenker jeg.

1 Like

Det kan selvsagt være at man spille at alt er bra, så at nødvendige endringer kommer av seg selv. Vi har sett det på at PW forlater huset uten alt for mye skrik. Vel så bra for stemningen.

1 Like

Har nesten meldt meg ut av “fanklubben” men greier ikke selge mine skarve 50k. Har vært “troende” siden 2015-16 så ikke enkelt å kaste korta selv om det muligens er rett? Aksjen selges ned og opp med noen øre i fra dag til dag med micro volum. Det som skuffer meg mest er manko på info i fra selskapet og det er dem selv som uttalte at her skulle det bli endring. Lurer på når denne endringen blir reell? Har dem intet å melde så er det også fakta som markedet har krav på info om. Er veldig skuffet og skjønner at mange kaster korta men for min del blir jeg sikkert med til vi havarerer. har heldigvis en god del andre poster som rører på seg.

2 Likes

De som leser her venter på Olix akkurat nå. Kanskje det blir stille i ukevis. HVIS positiv beskjed kommer , så er det for sent å kjøpe til og med på 20 kr….kanskje 40……ingen vet hvor haren hopper. Dagens små handler er lite å bry seg om. De store venter neppe uten grunn……

5 Likes

Er det SÅ store ting på gang at vi kan oppleve 10 gangern ??? og alikevel er kjøpsinteressen NULL ???
Hyggelig at du er opptimist Ruben 2 men er dette din ærlige mening??? Hvilken “teoretisk” avtale ser du i krystallkula?

1 Like

Noen som vet om Snøfflen fortsatt har aksjer og tro på Pcib ? Kjøpte 10 k her forleden som en lotto kupong.

Aner ikke om Snøffelen er med eller alle andre med virkelig innsikt som dominerte her på forumet før smellen med AZ er med men deres interesse for selskapet er tydelig redusert om man skal konkludere ut i fra aktivitet på forumet. Ting har ikke akk gått vår vei så vi må vel bare akseptere begrenset interesse og når selskapet fortsetter med minmal kommunikasjon til markedet blir resultatet som det er nå omdagen dvs tilnærmet null interesse for aksjen. Ny info og nye prosjekt/mål må på plass før interessen blir som i “gamle dager”.

1 Like

De kommer nok tilbake (forumet) når det er noe og skrive om :+1:

1 Like