Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Fundamentale forhold (PCIB)

hej
jeg spurgte om chemo delen, det ville de ikke svare på.

9 Likes

Jeg er ganske enig med @StockDZ her og det er derfor jeg tror på en BMS aftale for fima vacc. før så meget andet.

Det er ingen lett opgave, men det kan gjøre at vi unngår en emisjon.

Jeg skal også sige at det på ingen måde har været indikeret emisjons tanker fra styret sin side, Finansiering, ja, men ikke nødvendig vis emisjon.

14 Likes

Disclosure of voting rights for Chairman of the Board

Minutes from Annual General Meeting 2022

Enig i den vurderingen, @FiloD. I lys av bevisst minimalisering av avviklingskostnadene for RELEASE og tilhørende Nedbemanning, kan det se ut til å mangle svært lite på at styret kan gi GO-signal for fimaVACC fase 2a.

Antatt kostnad for denne utviklingsetappen ligger vel i størrelsesorden 40 MNOK, og for alt vi vet kan styret ha en plan for hvordan man kan sikre de siste kronene som måtte mangle.

Hadde de aller største aksjonærene i Ultimovacs hatt tilsvarende posisjoner i PCIB, hadde det hele løst seg ved å ta en telefon. Ingen problemer blant disse å sette en høy emisjonskurs.

9 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (624 likes)
  1. @StockDZ (266 likes)
  1. @arve19541 (204 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Oxion (181 likes)

  2. @abacus (141 likes)

  3. @Ruben2 (116 likes)

  4. @TyrionIV (112 likes)

  5. @polygon (85 likes)

  6. @deepmind (78 likes)

  7. @anon6994212 (77 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (544 likes)
  1. @StockDZ (227 likes)
  1. @arve19541 (144 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Oxion (134 likes)

  2. @TyrionIV (104 likes)

  3. @Bompiole (102 likes)

  4. @abacus (79 likes)

  5. @anon6994212 (79 likes)

  6. @TheLion (75 likes)

  7. @Ruben2 (74 likes)

Gratulerer!

2 Likes

PCIB fikk for noen dager siden en ‘Final Rejection’ fra USPTO på deres FimaBAC-patent. Det høres i utganspunktet negativt ut, men er ikke tilfellet denne gangen. Grunnen til at tilbakeledingen har denne overskiften er at PCIB ikke hadde tatt bort en rekke claims underveis i dialogen som de allerede hadde fått signaler om at ikke ville bli godkjent. Og at disse ikke vil bli godkjente er nå ‘final’. De viktigste claims som beskriver metoden i følge USPTO i den samme tilbakemeldingen patenterbare, og kan således forventes å bli godkjente. Det som overrasker meg er at dette også inkluderer metoden med den generiske photosensitizeren ‘aluminium phthaiocyanine’ (AIPc2S2a). Dette tror jeg er ganske viktig, fordi denne virker å bli mye forsøkt både preklinisk og klinisk nå om dagen. Men det skal også sies at Amphinex i følge vår nå forsvunnede CEO var bedre egnet i denne applikasjonen også enn denne generiske.

Final_Rejection-7.pdf (240,2 KB)
Claims-5.pdf (139,2 KB)

Vi er jo nå på et nivå i verdsettingen av selskapet som gjør at IP basert på noen små enkeltstående prekliniske forsøk faktisk er høyst relevant.

…for forsterking og målretting av antibiotika er også høyst relevant i bekjempingen av det som WHO og andre omtaler som den kommende største helseutfordringen Antimicrobal Resistance (AMR).

39 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (528 likes)
  1. @StockDZ (227 likes)
  1. @Bompiole (123 likes)

Resten av topp 10:

  1. @arve19541 (121 likes)

  2. @anon6994212 (85 likes)

  3. @TheLion (81 likes)

  4. @Oxion (80 likes)

  5. @TyrionIV (72 likes)

  6. @abacus (68 likes)

  7. @Snoeffelen (64 likes)

Gratulerer!

PCI Biotech: Company update

PCI Biotech: Invitation to first-half year 2022 results presentation

PCI Biotech interim first-half year 2022 results

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (552 likes)
  1. @polygon (185 likes)
  1. @Bompiole (173 likes)

Resten av topp 10:

  1. @arve19541 (120 likes)

  2. @StockDZ (108 likes)

  3. @abacus (105 likes)

  4. @anon6994212 (82 likes)

  5. @Logdec (67 likes)

  6. @Roc (66 likes)

  7. @LCY (58 likes)

Gratulerer!

PCI Biotech: Mandatory notification regarding trade of shares

3 Likes

Tar jo helt av :joy: :joy:

2 Likes

Correction: PCI Biotech: Mandatory notification regarding trade of shares

Ja, men helt rå fantastisk 16000 NOK på high risk. Kanskje det var aksje drivende joker RS snakket om eller ikke.

2 Likes

Hun har vell fått 200 000 kr hvert år siden 2019 bare for å være styremedlem. Så spenstig å plutselig bare legge 8000 kr på bordet og dobble aksjebeholdningen! Det gjør man ikke uten å ha ståltro! :sweat_smile::see_no_evil:

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @lenny (390 likes)
  1. @polygon (138 likes)
  1. @Bompiole (128 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Roc (101 likes)

  2. @abacus (93 likes)

  3. @arve19541 (74 likes)

  4. @StockDZ (71 likes)

  5. @Logdec (67 likes)

  6. @nordpolen (55 likes)

  7. @HiroProtagonist (50 likes)

Gratulerer!

Er det noe håp i PCIB? Verdt å satse noe på aksjen?
Noen triggere fremover eller er kun utvanning og evt. ikke videre studier i vente?