Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Hvis du leser gjennom denne tråden igjen så vil du se at 9 av 10 innlegg ikke er slik du beskriver. Det er langt fra noen hallelujastemning her.

Det må være lov å småprate om hvilke muligheter som eventuelt finnes selv om det står dårlig til. Dersom ståa var slik du beskriver, at de fleste her tror på en innbringende avtale, så ville ikke kursen vært 4,39. Kursen, småpraten og status gjenspeiles ganske greit synes jeg.

Hvis de kjører igang Vacc fase 2 så trengs det gode resultater, finansisering og en meget god plan; ikke mirakler.

10 Likes

Enig i mye av innlegget ditt. Og småpraten bør ha plass til både de som fortsatt har troen og de som har mistet den👍

1 Like

Kan være enig med deg om Per har valgt å gå frivillig fra posten sin.
Er du sikker på han hadde noe valg??

Er vel ingen her som vet om han gikk frivillig eller ikke. Men hvis han skal gå hele oppsigelsestiden når han har ny jobb som venter, så tenker jeg det er frivillig. Kan selvfølgelig ta feil.

1 Like

Det er en selvfølge at det også “er plass til både de som fortsatt har troen og de som har mistet den”. Men den kommentaren din om “nye brukere har tatt over for å messe om fantastiske produkter”, den er simpelthen usann. Har man selv mistet troen som du ser ut til å ha gjort da er det vel heller ikke helt uvanlig at man trigges av det minste tegn til positivitet. Og så kvitter også noen seg åpenbart med egen frustrasjon ved å overdrive så grovt i negativ retning at man simpelthen lyver.

4 Likes

Jeg har vært i markedet i snart 30 år og har opplevd både jubel og havari. Var en gang 17.største i HEX med 585k aksjer snitt ca 3,5 . Jeg ROPTE KJØP KJØP KJØP og ble mer mobbet enn forgudet. Plutselig skulle alle ha og kursen gikk til 39. Jeg gjorde meg 3-4 mill men var ute med alt før 16. Hadde jeg hatt nerver til å sitte ville jeg gjort 20 mill. Samme historie i PSI ( nå Strongpoint) satt med 600k og snitt 3.8 ca. Gikk ut på 17-14 med 6 mill i pluss. Det var innertier for den ramla til 7-8 men senere til 37 så der også kunne jeg gjort mye mer. En annen historie var GGS som kosta meg flesk. Har vært med på MYE begge veier og derfor sitter jeg i PCIB helt til kassa ev er tom eller vi går på andre smeller. Kan plutselig komme en eller flere som ser verdien av vår teknologi og da smeller kursen i taket. At noen ikke har troa er helt greit men da anbefaler jeg å hoppe av og finne andre aksjer. MYE bra og sikre ting du kan satse på. Det som er bra med aksjer er at vi alle gjør det vi har tro på uansett hva andre måtte mene. Hurra for oss.

14 Likes

Å lyve er det ikke noe hyggelig å bli beskyldt for. Men for noen kan faktisk enkelte innlegg oppleves som kvalmende naive. Akkurat som enkelte kan bli provosert negativt av innlegg som bare er ment som realistisk av forfatteren.
Bra vi er enig om at det er takhøyde for begge sider, men og bevisst lyve er ikke greit🙏

1 Like

Tror du virkelig at dette er ene og alene per sin avgjørelse???

2 Likes

Jensemand diskrediterer. vitenskapelige tidsskrift

1 Like

MILLIARDAVTALE til PCIB. Kineserne vil sikre seg alle patenter og har slått stor-alarm pga feilslått vaksine. Pengene strømmer inn i selskapet . Kan bli 100 kr pr aksje i utbytte pr år… Nei faen det er 1.april i dag ???

8 Likes

Håper det kan komme en positiv nyhet fra selskapet. Tristesse en lang tid nu. Vil det ingen ende ta?

3 Likes

Det kan komme som lyn fra klar himmel,slik som denne for noen mnd siden…(ikke viste jeg at de var innblandet i dette)

PCI Biotech opplyser at resultater fra prekliniske tuberkulosestudier utført i samarbeid med Universitetet i Zürich og ETH Zürich er akseptert for publisering i Frontiers in Immunology, ifølge en melding fra selskapet tirsdag.

– Smittsomme sykdommer er ikke innenfor PCI Biotechs kjernefokusområder, men disse positive resultatene støtter vår generelle forståelse av fimaVaccs virkemåte og demonstrerer ytterligere det brede potensialet til teknologien, sier CSO Anders Høgset i PCI Biotech i en kommentar.:boom::boom:

2 Likes

Ellers har vi denne som er 4mnd gammel

PCI Biotech Holding og Immunicum AB annonserer at de utvider sitt forskningssamarbeid med å utforske nye kreftvaksinasjonsbehandlinger, opplyses det i en børsmelding.

«Resultatene fra de første samarbeidseksperimentene er oppløftende og støtter immunforsvarets responsforbedrende evne til fimaVacc-plattformteknologien», sier adm. direktør i PCI Biotech, Per Walday.

Pcib er definitivt ikke død🇳🇴

3 Likes

Litt som en koma pasient, doktor PW har gitt opp, Hvilken doktor kan lyse PCIB i livet?

Pcib har flere ansatte som ligger helt der oppe ( i verdensklasse).
All fokus HAR. Vært fimma Chem…
Nå vil det bli er mye bredere fokus,og avtalene vil hagle inn :grinning:

1 Like

A ha….

Jepp🇳🇴

1 Like

Kanskje er jeg bare en naiv fjompenisse. Må innrømme at jeg virkelig trodde HPB og co når de mot slutten av fjoråret lovet hyppigere og bedre IR.
Når nå virker julen å vare minst til påske, i en tid hvor markedet skriker etter informasjon rundt PCIB 2,. Jeg føler meg som setning 1.

Når HPB satt under bokhyllen i webcast 25.01.22, lovet han at Vacc og Nac nå skulle få sin fortjente oppmerksomhet.

Hva skjedde så?? Jeg undres.

Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,-
i den blir somren til!

Der ble jeg visst naiv igjen. For en tosk.

9 Likes

Er vel ikke første gang selskapet har vært litt stor i kj… vedr info og dem er ikke alene. Bedre å si det som det er at info kommer når det er noe å berette. Mest imponert at vi ikke har hørt om noen har forlatt skuta så da er vel alle med videre og det er i mitt hode kjempe-positivt. Må tyde på at dem har spennende ting på gang og at neste nyhet blir noe som virkelig monner både økonomisk og selvfølgelig kursmessig. Kursen er så grusa som det er mulig om man skal sette litt verdi på det dem har levert av resultat så jeg har troa på opp opp opp med min 10+++ i første omgang.

1 Like

Trur du på Gud? spurte den ene….ja! sa den andre.
Førstemann la til raskt: Trur på nissen å du da!