Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

samme her. jeg har også prøvd noen uker nå. rare greier…

http://www.hansoh.cn/en/product/kang-zhong-liu-list-0.htm

Så bra OliX får til avtaler med upfront og milestones for sine spennende prosjekter. For øyeblikket kan de ikke benytte PCIB sin teknologi på noe av dette (eller noe annet) videre inn i klinikk. For håpe det kommer noen avtaler også med PCIB. Vil tro de nå vet om PCIB sin teknologi passer inn noen plass i pipeline eller ikke. OliX skal vel starte med kliniske forsøk innen bl.a. hårtap (er det her håpet er størst for avtale med PCIB?) i 2022 så det er ikke mer enn tiden og veien for å få til avtale med PCIB.

10 Likes

When I compare to this i feel that pci biotech is punished hard by the market:

fluoguide-initiation-of-coverage-2-1.pdf

Litt off-topic, men COMBI som meldte avtale med Roche i dag var på ATL for i år da avtalen kom. Altså utbombet kurs, emisjonsfrykt, null håp osv. osv. Så smeller kursen opp 150% på avtale som tydeligvis svært få hadde tro på skulle komme.

Just saying…

14 Likes

en annen ting jeg så var at aksjen ble ikke pauset så mye. Så man rakk ikke å summe seg før den var opp 100%. Hadde det samme skjedd med PCIB så ville toget ha gått før man klarte å hive seg med.

1 Like

Sprette opp til 35kr… Håper det blir noe mer om en avtale annonseres, for jeg er fortsatt i solid minus med den sammenligningen :woozy_face:

5 Likes

Må ikke være så beskjeden da,AZ kan fort finne ut at de trenger Nac,og slenger sjekk hefte på bordet med 10 milliarder for Nac.Dette er faktisk ikke umulig med de resultatene Nac har vist.

5 Likes

Kurs ca 28 tilsvare ca 1 milliard og da er det lett å se kursnivå på 5 eller 10 , enkelt og greit 140 og 280, Da snakker vi.

6 Likes

Her kom meldingen på globelnewswire!

October 12, 2021 07:00 ET| Source: OliX Pharmaceuticals; Hansoh Pharmaceutical Group Co, Ltd

OliX will receive an initial upfront payment of $6.5 million with up to $450 million plus royalties based on key milestones.

Meget interessant at Hansoh Pharma er thrilled med å gjøre disse finansielle forpliktelser og avtale med PCIB sin samarbeidspartner Olix Pharmaceuticals :muscle:

“We are thrilled to partner with OliX Pharmaceuticals, a leader in siRNA development with an established clinical stage portfolio, and look forward to utilizing their technology platform in our development process,” said Eliza Sun, Executive Director of the Board of Hansoh Pharma. “OliX Pharmaceuticals’ innovative GalNAc-asiRNA platform allows us to consider unique gene silencing technology in addressing a broad range of unmet medical needs here in Greater China.”

11 Likes

Över 9000 anställda i Hansoh Pharma.

4 Likes

Blir litt som eventyret om spikersuppa dette syns jeg😏

5 Likes

Selvom Hansoh inngår partner avtale med OliX finner jeg etter min mening det helt irrelevant for PCIB sin del. Greit det er spennende, men føler nok litt at vi griper etter smuler når vi prøver å dra assosiasjoner som en mer eller mindre uavhengig “3. part” i et helt annet løp. Prøver ikke å være negativ her nå, men historisk sett den siste tiden så er og forblir veggene grå frem til noe håndfast fra ledelsen blir meldt. Hilsen en middels frustrert aksjonær.

13 Likes

Helt irrelevant skriver du, oi, det var da voldsomt.

Spør deg selv hvordan Olix Pharmaceuticals skulle kunne finansiere en mulig kommersiell avtale med PCI Biotech sin teknologi. Ble det etter dagens meldte avtale enklere eller vanskeligere å finansiere en mulig kommersiell avtale med PCIB?

Med nettverk i Asia til den børsmeldte partner til Olix også innen onkologi er dagens melding etter MIN mening langt fra irrelevant for hva som KAN skje med PCIB sine muligheter for kommersielle avtaler i Asia (her: først og fremst Olix P sine nu finansielle muskler)

Nu vil det være svært merkelig om en ikke finner dette interessant også for PCIB. Det ligger i kortene at dette er indirekte svært positivt OM Olix P finner PCIB sin teknologi nødvendig for sin pipe. Og dermed lettere å få fram avtale dersom der må finansielle muskler for at parter skal komme hverandre i møte i en mulig PCIB deal.

At Olix Pharmaceuticals (som PCI Biotech inngikk preklinisk avtale med i mai 2021) også inngår avtale med en BP i Kina med mcap på 26-27 milliarder usd med solide sum dollars gjør vel Olix Pharmaceuticals plutselig til en mye mer interessant samarbeidspartner også for PCIB, en fjær i hatten til dealmakere i PCIB i mai altså!. Ikke en mindre interessant partner😅

Det handler ikke om å treffe på alle punkter, det handler om å finne informasjon i markedet som kan ha interesse for PCIB direkte eller indirekte. Har ingenting med såkalt haussing eller baissing. Meldingen i link er helt objektiv og likeså helt «objektiv» facts at selskap omtalt har avtaleformer. Avtaleformer som begge parter har antydet i børsmelding at de ønsker å vurdere også i nyere former. Ofte vil mulig nyere former og eventuelle kliniske avtaler innbefatte usd og da må du ha tilgjengelig usd.

Det er å nyttiggjøre seg tilgjengelig informasjon og avgjøre om en selv synes det er negativt eller positivt.

Hansoh and OliX get together on siRNA development deal

7 Likes

Selvfølgelig lettere. Men OliX har nok egne prosjekter som også krever finansiering som muligens er et stykke lengere enn samarbeidet med PCIB. Rent spekulativt.

Som sagt, prøver ikke å være negativ. Mer objektiv :slight_smile:

Håper selvfølgelig du treffer på alle punkter Jubel! Det ganger også meg

2 Likes

(Deleted)

5 Likes

Sitter greit lastet, akkurat nå er så på minussiden at det bare har blitt latterlig​:wink::joy:

Jeg er ikke i tvil om at det plutselig kommer opp noe som gjør at Pci blir en suksess. Men den jagingen etter rask profitt, det å hause opp og tolke ting uten substans er for meg latterlig.

Mange snakker om ledelsen og styre… At det er ubrukelige folk… Jeg personlig har hørt radiumpoden med han som jobber med dette. Og er det 1 ting jeg får ut av det, så er det en person som er møysommelig og nøyaktig…

2 Likes

Hi Christian,

Thank you for your interest in PCI Biotech. No change has been communicated in timelines for the IDMC review, which currently is expected to take place in 2H 2021. The new role, Scientific Alliance and Business Development Manager, commenced 1st October and will mainly focus on BD for fima Vacc and fima NAc .

Best regards

Ronny Skuggedal

CFO

25 Likes

The article was first published on 12 Oct 2021

As part of photodynamic therapy (PDT), photochemical internalization (PCI) is an approach for specific site-controlled drug and gene release. The objective of nanoparticle-based PDT/PCI was used to reverse drug resistance. Dendrimer fluorescence-loaded polymeric micelle (DF/m)-mediated PCI was used to control the release of doxorubicin, and the efficacy of DF/m was evaluated in drug-resistant MCF-7 cells and a xenograft model. Photoirradiation promoted the release of doxorubicin from the lysosomes into the nucleus, demonstrating the specific properties of PCI inside the cells. Moreover, the untriggered PCI had the most robust antitumor ability and penetrated deeply into the tumor tissue. After DF/m-regulated PDT, therapy with doxorubicin was improved, indicating that the drawback of PDT, the power of penetration, may be enhanced by PCI.

Kilde: Soft materials as biological and artificial membranes - Chemical Society Reviews (RSC Publishing)

18 Likes

Det er så flott å se radforsk porteføljebedrifter on fire i dag. Mye gode resultater gir seg plutselig og fortjent betalt!

Radforsk lager tydeligvis mye gull! Tipper internasjonale investorer så smått våkner når det stadig presenteres gode data preklinisk og klinisk hos disse selskaper. Blir ikke overrasket om dette blir en av Norges største eksportnæringer noe fram i tid. Og For the greater good!

Vil tro summen av resultater fra radforsk nu gjør kapitalinnhenting og investor interesse internasjonal langt lettere både på kort og lang sikt. Hvem lytter ikke til Einarsson og co nu? Videre spiller radforsk resultater business dev og mulig avtaler med på lag. Det er stas å være radforsk selskap!

10 Likes