Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg er inne igjen, vil ikke begrunne min håp og forventer i tall… Det finnes andre her inne som kanskje kan sette value på det.

@TheLion Den første artikkelen du viser til er fra 10 februar 2021, og den andre fra 5 mai 2021. Det betyr at OliX kunne vise til gode pre-kliniske resultater før det offisielle samarbeidet med PCIB.

Uttalelsen fra CEO i OliX som @Lenny viser til “We are very excited to collaborate with PCI Biotech. Combining our proprietary asiRNA platform with PCI’s leading fima NAc delivery technology will significantly accelerate our efforts to bring our dermatological RNAi programs to the clinic.” Utsagnet i uthevet skrift virker derfor underlig! Fikk OliX prøve FimaNac før samarbeidsavtalen slik at CEO visste, basert på pre-kliniske forsøk at det hadde god synergi, eller var han bare håpefull? Det er jo rimelig sterk uttalese å si “will significantly”, altså hevet over en hver tvil.

4 Likes

@Ted Yep, jeg kjønte det ikke før idag. Jeg var meget skeptisk til det hele.

Det er ikke sikkert at det bare er pre kliniske forsøk som er utført. Resultater av hud og hår finner man temmelig fort. Hemmelig ,hemmelig.

1 Like

Det ble sagt på ett eller annet tidspunkt att samtaler mellom OliX og PCIB begynte en gang i 2020, så i hvertfall 5-6 måner før samaerbeidet ble meldt, om det skulle være av interesse.

3 Likes

Hår og hud har stått lenge på agenda-en hos Berg og Høgset. Husker at Gepard (hvem husker ikke Gepard? nå snakker jeg om mer en 11 år tilbake tenker jeg) han Gepard har stressed topic-en hud lenge at det skulle være lead satsning til PCIB.

I den tiden brannt PCIB med sin metode for mye healthy tissue med behandling av en tumor. Det var største utfordirng med H&N, og ga mye forsinkelser, så kunne Keytruda ta over alle patienter. PCIB fikk unngå brenning av healthy tissue under kontroll i Release studie (Bile Duct) .

Gepard mente at PCIB skulle være minst 50mrd verdt, han snakket altid om veldig høye summer. HUD, HUD. HUD. var så lett å kommer frem til.

Jeg tror Gepard RIP (han var da allerede >70år)

Jeg har tro på Kristian Berg.

Bare scroll vider hva bamse Einarsson og Elisabeth sier.Begynner isch 07:45

3 Likes

Litt tendenser til økt volum i dag. Er det Snøffelens positive betraktninger som vekker ny interesse? Han er ikke hvem som helst i denne sammenhengen så dette kan bli hyggelig både på kort og lang sikt. Håper han kommer med flere innlegg etter hvert.

1 Like

The lion

Nicket Gepard har du vel fra hegnar forumet.Han hadde et annet nick på dette forumet.

Ikke mange måneder siden han var innom PCIB tråden på hegnars så han lever nok i beste velgående.

Men trua på PCIB og fantasiillionene har han mistet.

Så bra at han lever :slight_smile:

Kjøpere kryper oppover og selgerne spretter ikke frem som “normalt” siste tida. Forundrer meg ikke at noe er på gang og så tør jeg ikke slenge meg på ? Må være alderen som tar meg?

4 Likes

Arve… Hvis du du tenker på eks vacc.
I museforsøket der Alle ubehandlede mus var døde. Innen 30 dager fra kreften begynte å utvikle seg…
Pcib musene ble Alle kreftfrie, og immune !!!:norway:

Er ikke. Bare dette. Verdt et Bet ??
Kan vi snart flytte komma ett hakk lengre mot høyre, på dagens kurs??:boom:

4 Likes

En bitteliten halvpositiv melding eller opplysning , så er det ( noen ) hundre prosent opp «fordi» kursen er så latterlig i dag. Få vet når ( eller om ) det kommer. Det blir nok i år.

1 Like

Eller emisjon og lukt i kjellern . 1 kroner og god helg :joy:

Har bestemt meg for å plusse på med en 10er før jeg jeg tar helg. Sikkert dumt men må bare prøve .

Hvilken kurs legger du ordren på da?

Ble snitt 4,55 sånå snur vi sikkert ned slik det pleier når jeg kjøper.
Pytt.

Lykke til​:slightly_smiling_face::+1:

Ja ja 45k for en tier. Tenk at det var 800k+++ for samme posten i “glansdagene”. God helg og lykke til for oss alle.

11 Likes

Ja , ken så veit….hvis folk får hår på hodet igjen…så er det nok bare å gange kursen med 100 eller noe sånt. ……kanskje innen et år?

5 Likes

Om Pcib nå blir med i OLX104C og dette blir klart i løpet av 2022, hvordan vil et mulig løp videre se ut? Når kan dette befinne ser på markedet om det ikke oppstår noe spesielt hindre?