Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg sjekket det samme tidligere, og dobbeltsjekket på waybackmachine. Fra det jeg kunne se har de aldri vært oppført der, så da er det nøytralt etter min mening.

Hadde vært verre om de faktisk ble oppført etter at samarbeidet ble annonsert, for så å bli fjernet.

Edit: Blir det klinisk samarbeid, så dukker de nok opp. :crossed_fingers:

4 Likes

Er ikke dette fordi OLX104C ikke er oppført i pipeline (samme side):

5 Likes

OLX104C er oppført, må bare grave litt, men den er på ingen måte fremhevet nei.

1 Like

De har været igang i over et år.

Commenting on the announcement, Dong Ki Lee, CEO of OliX Pharmaceuticals said: “We are very excited to collaborate with PCI Biotech. Combining our proprietary asiRNA platform with PCI’s leading fima NAc delivery technology will significantly accelerate our efforts to bring our dermatological RNAi programs to the clinic. We also expect to expand the area of application to our cancer immunotherapy pipeline and mRNA vaccines developed by our subsidiary, mCureX, in the near future.”

4 Likes

Det er nettopp derfor det er litt merkelig at de ikke har klart å få dette på hjemmesiden sin enda.

Skriv evt. email til deres kommunikationsansvarlige og spørg ind til det. hun er nævnt nederst som kontaktperson i linket.

Omsatt for en mill er ikke hver dag. Hurra.

2 Likes

tok 10 K,satser på flaks.

3 Likes

Bra spread i portisen nå. Lakselus, hårtap, føflekk, antibac, olje, ørkenspredning,bioplastics, IT, immunterapi… har jeg glemt no :see_no_evil:

4 Likes

Flott med stigende omsetning. Leser med glede Lenny og snøffelen med flere sine innlegg. En skikkelig positiv overraskelse vil være en avtale med Olix. Håper norsk biotek og PCI Biotech lykkes på flere fronter. Mye spennende som skjer i sektoren!

12 Likes

Jubel comeback,nå det snur???

4 Likes

Får si som kjærringa som sykkla i motvind :Håper det snur te je ska hemmat.

4 Likes

Du satser kanskje ikke akkurat på flaks. Du satser nok også på tålmodighet. Her kan man faktisk måtte regne med å «sitte» i månedsvis før det smeller. For kjedelig for daytradere.

2 Likes

Ny dag nye muligheter. Blir litt spennende å se om volumet har etablert nytt nivå eller om det bare er et blaff og spekulasjoner vedr hår på hodet for gubbene i korea i første omgang. Det jobbes vel på en del andre fronter også men vi blir ikke overøset av info akkurat.

2 Likes

En som vurderte å slå til med 4 aksjer på 4,90 men trakk seg . Ble vel i tøffeste laget?

2 Likes

Ser ut som belåningsgraden hos Nordnet går fra 30% til 10% i Pcib. Får håpe folk der ute ikke har pantsatt bikkja for å makse antall aksjer. :sweat_smile:

1 Like

Har bare litt finansiering ( dvs bruker bare litt for tida pga genrell høydeskrekk) og jeg ha 20% på PCIB justert i fra 40 for en tid tilbake. Neste skritt blir nok 0 om dem justere igjen og det er forståelig uti fra konkrete verdier i selskapt pr dd.

3 Likes

Sørlendingen er tilbake i stallen!

11 Likes

Ååå hvor ser du det?

1 Like

Mulig jeg overtrer insiderreglene her så jeg får håpe han selv gir lyd fra seg.

2 Likes