Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Det er ihvertfall et enormt potensiale innen genredigering, men utfordringen er nok fremdeles å få molekylene inn i cytosolen, men pci kan frigjøre molekylene fra endosomer så absolutt spennende.

6 Likes

kan jo hende at de er “veldig taus” fordi det er noe på gang…lett å forsnakke seg…PW har vel både forsnakket seg og snakket seg opp og det vil de ikke igjen… jeg vet ikke, men ydmykhet er vel litt på sin plass etter PW i podcast…eller?

4 Likes

“Noe på gang” ? Ja det får vi virkelig håpe dem har og det er nok også tilfelle men når vi får info om dette er ikke enkelt å tippe. Dem har nok lært av tidligere forsnakkelser så når dem kommer er det nok noe med hold i. Vi kan ikke slutte å håpe/drømme så lenge vi har aksjer.

2 Likes

Ein ting er sikkert - det har vert usedvanlig stille siste tiden, så me får virkelig håpe dem slipper en saftig nyhet snart :wine_glass::shrimp:

OLIX blir veldig spennende, men også her er det 50/50 så eg tørr ikkje drømme mer etter alle skuffelser, veldig rolig angående OLIX også.

Har mine usle 6000 aksjer som eg kjøpte for nermere 3 år siden, ikkje solgt - å låser dem i skuffen til eg er Asjur igjen, der tar den tiden det tar OM det i det hele tatt skjer :clinking_glasses:

4 Likes

Hvis nyheten blir saftig….så er det bare å håpe på 17 - gangen……fullt mulig slik kursen er nå !

4 Likes

Ikke meg imot med 17 gangern men ikke glem at på kurs ca 28 er vi på milliarden og det er bare ca 7 gangern. Hadde vært ok det også .
Tror det må solide nyheter før vi nærmer oss tidligere ath.

3 Likes

Må få geparden tilbake i bull modus,da snakket vi milliarder så nesten Equinor ble lillegutt.

2 Likes

Geparden skriver extremt negativt ukentlig på andre fora……det virker som psykiatrisk selvhjelp for han….

3 Likes

Ruben 2 super-optimist. Hvilken nyhet mener du kan forsvare 17-gangern? Da er vi på ca 3 milliarder . Skal ta deg med i aftenbønn om du får rett ( mor å far å ruben )

2 Likes

EN avtale som annerkjenner PCI teknologien.
Da er 3milliarder ingenting.
Husk, det er nå. Verden er klar for Pcib :norway:

3 Likes

Tydeligvis ingen i menigheten som tenker at nyheten kan være negativ.

Vet vi når det evt kan komme en nyhet?

Er handelen stoppet?

ja, auksjon akkurat nå. PCIB er en populær aksje å stoppe handel i sånn helt uten videre. Her tidligere engang var det jo pga. lite volum/“ingen” interesse (iflg OSE). Tok kjempelang tid å få i gang handelen igjen. OSE bare glemte den av :joy:

Offa​:rofl::rofl::rofl:

Hvorfor stoppe handel med nesten null volum og flat kurs ? Vås.

Den stanses midlertidig når handelen som er lagt inn vil overstige + eller - 5% endring. Så har ikke noe med volumet å gjøre

2 Likes

“We are very excited to collaborate with PCI Biotech. Combining our proprietary asiRNA platform with PCI’s leading fimaNAc delivery technology will significantly accelerate our efforts to bring our dermatological RNAi programs to the clinic»

Dong Ki Lee, CEO of OliX Pharmaceuticals

Nå har OliX nylig gjentatt at de skal i klinikk med OLX104C i 2022, som planlagt.

Noen som vet hvor langt i forkant et slikt studie vanligvis offentliggjøres?

Kan det være dette PCIB venter på før Vacc-studiet offentliggjøres? Til og med sites var planlagt (nevnt sist podcast), og de som er navngitt av internasjonale eksperter tyder vell heller ikke på at ikke studiet er ment å starte opp?

11 Likes

Hadde vært kjempekult om så var tilfelle for både pasienter og aksjonærer. Det er bare en ting som skurrer å det er hvorfor rockestjernen forlot bandet hvis han som lead singer visste at dette skulle skje :thinking: Dette er jo eventuelt ikke noe som har blitt bestemt etter at han signet for et annet band. Han ville jo for alt i verden ha villet solet seg i glansen på album coveret å i aviser. Do you feel me?

2 Likes

Ventet oppstart 2. halvår 2022 er jo annonsert. Veldig sannsynlig er PCIB med. Tviler på at vi får noen beskjed før etter at alt er spikret……Om det da blir up-front eller andre kombinasjoner , får vi ikke vite heller……før alt er i boks. Kritikken etter AZ - fadesen har sikkert gjort inntrykk.

2 Likes