Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Tenker bare at det ikke er PW som bestemmer ene og alene, men også styret. En exit kan skje på mange måter, og pga mange hensyn.
Men hvis du får rett i dine antagelser, vil det formidles at samarbeidet er slutt, og at PCIB ikke er med videre (i klinikk).
Samarbeidet har i så fall blitt fremhevet som lovende ETTER at PW måtte ha bestemt seg (eller andre bestemte) for å avtre.

2 Likes

PW fikk solt seg nok i glansen fra AZ. Han vet jo heller ikke hva Olix har bestemt. Kanskje han slett ikke var så super-populær for de andre i PCIB. Ikke sikkert hans fratreden betyr noe som helst….CEO i OliX PH klokkeklare uttalelse om samarbeidet burde burde begrense vår usikkerhet om hva som kommer snart. AZ sa jo henimot ingenting , og det ble til ingenting. OliX kommer med klar tale fra toppsjefen. To forskjellige verdener ?

3 Likes

Håper Dere har rett gutta å at mine undringer blir børsmeldt feil. Vi ønsker jo alle klart det samme for selskap, pasienter og aksjonærer.

4 Likes

Mye håp og tro her nå men så langt er det ikke mange som egentlig tør å tro på økonomisk suksess for da ville kurs og volum være langt over dagens nivå. Vi har vel brennt noe fingre tidligere og så var det dette med bjørn og skinn osv. så vi får bare vente på konkret melding men den kan jo komme før vi aner. Halv 22 året snart historie så plutselig er det noe som smeller i Korea. Masse prøveutskytinger der hele året så snart vår tur.

Har spurt og prøvd og søke det opp før, men har ikke blitt så mye klokere, fant nå att i Tyskland tar det mellom 30 til 90 dager, i Kina har de prøvd å sette grense på maks 60 dager, så regner med noe innenfor det intervallet for de fleste land (eller i hvert fall SK/USA).
Om det da er snakk om virkedager er vi senest midt i November om det er 30, Måned skifte Sep/Okt for 60 og mid August for 90, men regner med de satser på oppstart før nyttårsaften og vil ha litt slingringsmonn så burde være klart til senest August/September tipper jeg (men det er ren gjetning fra min side). :sweat_smile:

Om det blir børsmeldt om vi ikke blir med på OLX104C er jeg litt usikker på, er vel ikke første gangen disse samarbeidene fortsetter i det uendelige selv om togene går. :roll_eyes:

Edit: Angående bakgrunnen for PW sin exit aner ingenting, men om en leste Exact sin introduksjon av sin nye sjef virket det jo å være midt i blinken for han, og jeg er ikke helt sikker på om PW i sitt hode følte han hadde noe som helst å bevise med tanke på resultater/avtaler i PCIB. :man_shrugging:

Edit2: 60 dager i EU om alt går på skinner.

6 Likes

Markedet har ihvertfall 0 forventninger til at Pcib får til noke som helst,0 interesse, 0 omsetning og utbomba kurs.
Synst Olix virker meget lovende men klok av skade er det berre å holde forventningene i sjakk.Bli Ronny Skuggedal ny CEO kapper av meg Lilletåa i frustrasjon.No vil eg melding om ny CEO ,Suksess med Olix og oppstart av Vacc studie.ASAP

9 Likes

Omsatt 17 aksjer i slutt-auksjon og kursen justeres med 30 øre.
Skal man le eller gråte?

Gråte

Himmelhoch jauchzend – oder zum Tode betrübt

1 Like

Hadde selskapet vert et fly hadde alarmen gått og beskjeden til mannskapet hadde vert:Pull up,pull up !!

Men har man ikke noe å pulle med blir det vel bråstopp i fjellveggen da…trur eg.

Og åra går (i hvert fall ett år er gått nå), og oppdatert selskapspresentasjon uteblir. Helt fantastisk…:

Hvis Oli ikke blir ´´Olje´´ likevel.

Hvis en hadde tenkt å kjøpe PCIB pga fremtidens skattefradrag?
Som kommer snart på 660 mio.

2022 100 mio på bok

diff.stipends isch 30 mio

emisjoner
2018. 360 mio
2016. 70 mio
2011. 50 mio
2010. 90 mio
2008. 60 mio

1 Like

Trist melding i Nano,sannelig ikkje lett for norsk biotek om dagen.Håper inderlig på stang inn for Pcib.Det blir ikkje lett å få folk til å investere i sektoren.Er vel på tide Gudfaren for Nork biotek snart kjem med en uttalelse?Eg håper inderlig at samarbeidet og resultata til Pcib og Olix er så bra som eg håper og trur,så kanskje KANSKJE vi unngår en fryktelig emisjon.En ting er klart det kan ikkje vere lenge til vi får svaret,synst igrunn tida er i ferd med å renne ut.Nokon som har synspunkt på dette??.Eg krysser alt eg har for suksess.

Tiden er ikke i ferd med å renne ut mtp levering av siRNA, Nukleinsyre m.m.

Det har vel knapt begynt.

Det eneste vi vet nå er at et Vacc studie er på trappene, med internasjonale eksperter klare, sites klare (disse blir vell snart offentlige), indikasjonen er klar m.m.

Og vi vet at flere av de prekliniske samarbeidene innen Nac er positive, uten at vi vet om de går over i kliniske løp (OliX, eTheRNA osv)

7 Likes

Nå er det jo rimelig drøyt stang ut her å da, men vi har nå et lite håp vi klorer oss fast i :wink:
men eg tok han!!

4 Likes

Ja meinte ikkje noko anna😅men håper på et straffespark og stang inn.Håper styret og stell i Pcib får inn en ny og framoverlent CEO,men han vil vel gjerne ikkje starte med en emisjon på denne kursen.har ståltru på Pci teknologien og selger ikkje ei aksje på slike kurser

5 Likes

Huff å huff NANO på 3,2. Husker dem henta 500 mill på 120-130 ca for en del år siden. Ikke bare PCIB som møter veggen i denne bransjen. Vi vet at dette er enten eller. Du lykkes og kursen går hinsides i taket og motsatt når det ikke klaffer - rett i dass. Mager trøst men da er vi mange flere som slikker sår. Det som er litt tragisk med slike havari er at det ikke blir enklere å hente emi-penger når mange mislykkes. Generell lite tillit i dagens marked i “vår” bransje. Se på Ultimo -kanonmelding- kursen rett opp 20% ( hoppa inn med en liten post på 72 ) var i 79 og nå noe dager senere er vi 68. Burde satsa på laks men nå er vel det toget også gått?

2 Likes

Positiv meld på Targovax og kursen opp 25%. Var på tide der også men vi får glede oss over alle som lykkes og gratulere selskap og utbomba aksjonærer.

4 Likes

Tror dere på leverings teknologien til Pcib???
Er Mrna,. Sirna. Morgendagens stjerner.
Da er det bare å kjøre på , uavhengig av Aksjekurs :boom:

2 Likes