Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Hva skjer ? OPP 7% og kjøper 4,50 ???

NÅ 13% ??? Er alle på ferie? Samme som Nano ? Noen vil “kjøpe” selskapet for å bruke underskuddet?

Nano, Targo, Pcib - Populært og trade skadeskutt biotech. Pump and dump satt i system!

3 Likes

4,80 men kjøper 4,90 ??? blir bare verre å erre UTEN nytt ??

Pareto kom med noen triggere igår innen nordiske bioteknologi selskapet for august. Her ble bl a Pci og Photocure nevnt.

Er det noe nytt i PCIB sine samarbeidspartnere som har trigget dette? Noen som vet?

Jeg mener vi vet null. Vet nesten ikke om det er noe konkret på gang noen steder. Divers gjetninger om “parykker” i korea men vi vet jo ikke om dem bruker noe av Pcib sine “produkt/patenter” eller dem bare “prater” sammen. NULL info fra selskapet kan jo føre til slike utslag som i dag og alt basert på gjett hva hvor osv. Gøy så lenge det varer men slutter sikkert på 3,85 i dag også?

50k på kjøp og 8 på salg. Nesten som en gammeldags komikveld.

Vi får håpe det AZ som nå har funnet ut at de nå trenger Pcib sin teknologi.

1 Like

Kan jo drømme men da kommer det melding.

ta deg 10k no Arve :wink:

Burde starta dagen med 100k så ville markedet måpa før det havarerte. Nå er toget gått for denne gang ? ( Tror jeg )

tja synst for første gang på lenge at der er litt substans i oppgangen

Pareto melder biotektriggere i august:

5 Likes

Noen som kjenner flere detaljer rundt paretos forventning rundt en “biotektrigger” i PCIB?

Sitter alle her og venter på vi skal dette til 4.10 igjen🤣

Ja og det er da helt naturlig når vi ser slike byks uten melding men volumet kan gjøre at vi holder stand en dag eller to- neppe mer desverre. Tenk hva som skjer den dagen det virkelig kommer noe om det ennå er en teoretisk mulighet. Selv gir jeg meg selv maks ut året uten melding og da er 6-7 år som aksjonær historie.

3 Likes

Markedsverdien på 178 million kan sikkert forsvares.

6 Likes

I går var det Nano sin tur, og i dag er det PCIB.

Noen taper godt på dette kyniske spillet. De som setter det i gang tjener antagelig grovt.

Minner om fortidens spill med kjedebrev.

1 Like

Det er jo gledelig med oppgang fra minimal markedsverdi. Uansett. Det eneste er at det er kjørt noe liknende race i de andre biotekaksjene uten nyheter. Hva er det som foregår?
600 000 aksjer av 37 millioner omsatt. Er på en måte enorm oppgang på lite volum? Eller?

Nano hadde stor oppgang uten nyhet også her om dagen, men volum her var vel noen titalls millioner kroner?