Helt enig Oxion. For en amatør som meg så virker det helt uforståelig at man ikke kan benytte fakta i fra mange tusen tidligere pasienter der utfallet er gitt. Er det grunn til å anta at den “gamle” behandlingen får andre resultat med nye pasienter? Slik jeg har oppfatta så er det pr i dag gitt at den som få gg er død etter i snitt 10-12 mnd. Sikkert noen som har en enkel forklaring som vi “enkle” kan forså?
Det som gör Release studien till “Gold standard” är att man genom att randomisera 1:1 alltså lika många som får fimaChem i tillägg till Standard behandling och inklusionskriterierna är samma får båda grupperna så minskar risken att slumpen gör att den ena eller den andra behandlingen visar sig bättre.
Om man jämför med tidigare studier kan det vara andra inklusionskriterier vilket kan ge friskare eller sjukare patienter att jämföra med.
I just Gallgångscancer så är dock resultaten i flera studier och historisk data man kollar i efterhand samstämmig och medellivslängden vid diagnos är 11-12 månader historiskt vilket gör det lättare tänker jag för FDA att godkänna en syntetisk kontrollarm.
Hade tidigare studier och historisk data visat väldigt olika spann på överlevnad på säg 7-18 månader tror jag det varit svårare att övertala FDA att använda syntetisk kontrollarm.
OK. Men hva om alle fikk PCIB sin behandling og ALLE levde lenger enn 11-12 mnd ? Er ikke det god nok dokumentasjon på at det funker bedre enn den gamle? Hadde jeg eller noen nære fått den diagnosen så ville jeg betalt mye for å bli forsøkskanin med den nye behandlingen .
Du har fått med deg at pasienter i kohort 4 har dødd før 12 måneder også, ref pasient 11 og 15?
Alle som mottok 8 sykluser med cellegift etter fimaCHEM i kohort 4 levde imidlertid lengre enn 12 måneder. Uansett, du ser jo også at 5 av 6 pasienter i kohort 1 og 2 levde lengre enn 12 måneder også - og her mottok de jo tilnærmet placebo (ref uttalelse Jonas Einarsson). Ok, en av disse fikk vel ny runde med fimaCHEM senere (pasient 6?), men likevel…
Målt tumorreduksjon fremkommer imidlertid bedre med fimaCHEM og sannsynligvis bidrar det til økt levetid, men før man har mer (og helst randomiserte) data så er det umulig å si med sikkerhet. Folk som får fimaCHEM må jo også leve i mørket en del uker og risikerer lengre reisevei og ekstra styr med flere sykehusbesøk, så ikke optimalt for livskvaliteten de siste månedene av livet…
Kohort 1 og 2 fikk doser fimaporfin. Kan ikke huske at Einarsson sa tilnærmet placebo. Det er den svakaste dosen, men det blir feil å si slikt.
Og ► >20% reduction in tumour size was observed in 17 out of the 19 identified target lesions in cohorts 3 and 4 at 6 months; of these, 12 lesions had become undetectable (centralised read). Er fantastiske data.
Nå begynne det å haste at Bøhn og Skuggedal får reparert faxmaskina! Det skal vell kalles inn til Q snart
Er det noen som gleder seg til dette?
Jeg tror ikke det kommer noe positivt denne gangen heller. Kanskje vi nærmer oss 10 tallet enda mer
Men selger jeg - nei. Snart må de treffe på noe :P.
Vi må bare gi de mer og mer og enda mer tid…….
Litt spesielt med NULL meldinger rundt teknologien siden mai.
Har det noen gang blitt meldt noe positivt fra PCIB ved Q? Forventer ned som vanlig…
Jeg gleder meg, men har som sagt solgt meg ut for ei god stund siden.
Covid-pilene peker rett opp og belastning på helsevesen er tøffere enn noen gang.
Kina vurderer ny nedstegning og oppfordrer andre land til å gjøre det samme for å slå ned lokale utbrudd.
Da er scenen klar for Per og Ronny!
Fin unnskyldning å bruke nok en gang. Har ingen tro på at de har klart å finne noen løsning på de samme gamle utfordringene.
Pasientene uteblir, covid forblir. What to do, lilla du? TTT, vi er forsinka på ubestemt tid og vi må ha mer penger.
Og mens årene går ligger Vacc og Nac brakk.
Men burnrate er superlav da. Og det er virkelig positivt ifølge fanskaren
Og de har superflinke forskere som drar rundt på de samme konferansene med de samme posterne. Så sant de ikke er forkjølet da.
Den beste nyheten jeg håper på er at Per og Ronny annonserer at de i samråd med styret har funnet det riktig å fratre sine stillinger, og at jakten på deres etterfølgere vil bli iverksatt umiddelbart. De vil forbli i sine stillinger fram til erstattere er funnet.
Den beste nyheten jeg håper på er at Per og Ronny annonserer at de i samråd med styret har funnet det riktig å fratre sine stillinger,
Blir så oppgitt eller bedre, syntes egentlig så synd på slike som deg som ikke har aksjer, men alikevel må inn å spre drit å regelrett kaste opp med dine tanker på oss som sitter investert fra år tilbake å følger bolaget med lupe å aldri gir opp troen. Skjønner ikke av sunt vett å forstand at du ikke heller holder deg for god? Det Du skriver er et totalt meningsløst innlegg som ingen har nytte av å lese.
Viktig med en motvekt til meningheten som sitter og leter med lupe etter spiker å koke suppe på om hvor positivt og bra tingenes tilstand er, og hvor billig kursen er nå.
Det er faktisk vesentlig risiko for negative nyheter slik jeg ser det.
Jeg håper virkelig styret viser handlekraft og fjerner PW og RS nå dersom det ikke har skjedd store forbedringer. Det er superviktig at man nå kjører opp selskapet og får fart på alle plattformene.
Men så klart. Negative innlegg bør forbys for de har vi ikke nytte av her inne. Vi skal jo kjempe videre for å få kursen opp med å finne positivt nytt her!
Noe på gang? 14,48+0,91
Dette er noe som bekymrer meg også. Så kan man sikkert mene at det ikke er så ille “over alt”, men trenden er ganske så klar og det blir fort verre nå de fleste steder.
Forventer tydelige signaler om veien videre for RELEASE ved Q3 fordi studieoppsettet er helt håpløst slik situasjonen er nå.
Forventer også Bøhn sine ord om endring i kommunikasjon blir til handling SENEST ved Q3.
Foreløpig har vi ihvertfall unngått ubegrunnet kursstigning før denne kvartalspresentasjonen. Lite tyder vel heller på at det vil være mulig med noen opphaussing denne gangen. Kanskje kan vi sånn sett også unngå kursfallene som vel har vært det “normale” utfallet. OG som bare ytterligere bryter ned tilliten. Mest sannsynlig mer negativt nytt, tenker jeg. Men det er vel, forhåpentligvis, allerede langt på vei reflektert i kursen… Eneste positive forventning jeg har er at vi får en avklaring på styreformannens øyensynlig overilte påstand om en “ny” måte å kommunisere på som skulle “merkes gradvis” i disse månedene vi er inne i, men som foreløpig snarere ser ut til å bestå i en bare desto mer drepende taushet. Når vi frem til Q3 uten noe positivt nytt så er det slik jeg ser det for sent å få den der påstanden til å stemme.
Usikker på hva dette skyldes, men hvis dette sprer seg også til andre sites så kan det kanskje forsinke ting ytgerligere?
Even in parts of the country where COVID isn’t overwhelming the health system, patients are showing up to the ER sicker than before the pandemic, their diseases more advanced and in need of more complicated care. ERs are swamped with seriously ill patients, although many don’t have COVID | Salon.com
Men blant disse som har holdt seg unna sykehusene kan det vel tross alt være enkelte med gallegangskreft og som kan ha behov for behandling som fungerer ?
feel the same. Q-s as a general rule are not for important messages!
Vær snill og ikke spre Zerohedge sitt søppel her på forumet.
Fordi det er covid, betyr ikke det at de med gg kreft ikke skal få behandling???
Har inntrykk av at ja det er fremdeles mye covid.
Men ikke det trykket som var på sykehusene,langt i fra.
Syntetisk arm,og vi er i mål før tiden👍