Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Da ser det ut som ferden mot 3.80-4.40 har begynt - game on.

1 Like

Herlige tider i PCIB. Fatter ikke de som selger på dagens kurs.

1 Like

Det er jo nesten som man får litt FOMO her nå.

2 Likes

Er dette bare lek?

Vanskelig å si. Bruddet understøttes av økt volum, noe som er positivt. Må helt tilbake til bruddet ned i august 2022 for å finne mer volum. Teknisk ser det bra ut, men skal selvfølgelig ikke utelukke at det er en fake out.

TA som fundamental grunn for bevegelser er jeg ikke videre interessert i.

1 Like

Jaja, da mister du i minste en viktig dimensjon.

1 Like

enig, men jeg er bare en eks eier av PCIB og TA får meg ikke inn igjen.

Har det vært noe fundamentalt her i det hele tatt? Caset virket fundamentalt dødt for min del, men de har jo kontroll på kostnadene i det minste.

1 Like

image

7 Likes

Hissige kjøpsposter på slutten, lover godt.

3 Likes

ASP som har funnet et nytt bytte tror jeg :upside_down_face:

Nesten 1,5 mill aksje omsatt i dag ,får vel svaret i morga på om dette er pump and dump

4 Likes

[fabian2] ( Kilde)

mRNA has the potensial to help transform medicine. Les gjerne om male pattern baldness. Hvis det viser seg at PCIB er med på dette ( i samarbeid med Japansk firma sannsynligvis ) så er muligheten der for ny ATH allerede i inneværende år. Bare å vente og se. Klart det er bunnfiske nå.

2 Likes

Lov å spør kor du har dette med Japansk firma ifra???har ganske god innsikt i hva Pcib driver med men aldri hørt det før??

1 Like

Lander snart på sin myke rumpe som vanlig

ser ikkje ut til å stoppe ved børsstart ihvertfall,kjøpersida bygger seg opp.Blir spennande å sjå lister på kven som evt leiker seg her

1 Like

Hett tips:

som venta,vil vel visast på listene i kveld?

Da er vi kommer mot motstand på 4 kr. Må brytes og så er veien videre mot neste motstand 5.10kr