Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Veldig morsomt å siterer seg selv, skrevet for 2 dager siden da kursen endte på 2,50 NOK /aksjen.

Toucha akkurat 4 kroner nå.

Jeg er egentlig ikke noe stor fan av teknisk analyse, og har ikke særlig peiling på det heller, men akkurat denne var vel ikke den vanskeligste.
Har selvsagt null ide på veien videre herfra.
Forøvrig kult at det går poster på over en million kroner da !

4 Likes

poster på over 1 mill??i dag?

Mulig jeg tolker det feil, men ser det ikke ut som det gikk 272 208 aksjer på 3,99 klokka 09:19:29?

Korriger meg gjerne om jeg ikke har skjønt grafikken, jeg kikker på DN Investor real time.

Skal nok minst tette gapet til 4.40

1 Like

Så kraftig oppgang på høyt volum - får en fornemmelse av nyhet rett rundt hjørnet.

3 Likes

Også veldig typisk at en aksje går når de fleste/mange langtidsinvestorer har solgt på bunn etter måneder/år i sumpa, og de kan ikke tro at det kan være en bærekraftig oppgang når bruddet opp kommer.

Har sett akkurat samme fenomen i en haug med aksjer.

1 Like

Vel, det får vi svar på i kveld når listene blir oppdatert. Da kommer det frem om det er lekkasje av “nyheter”, eller om det er pump’n dump i kjent ponzi-scheme.

Har mer tro på nyheter rett rundt hjørnet enn pump & dump med det volumet som er nå.

1 Like

https://twitter.com/Coolbreez016

Is this you?

3 Likes

man skal ta høyde for at det utplasseres skribenter på forum med påstander som ;

… nettopp i de tilfeller du omtaler :slight_smile:

hei Tjommien har ikkje sett deg her før,ny aksjonær i pcib?

Jeg kan bekrefte at det IKKE er meg.

1 Like

Fint, man kan begynne å lure når det blodhauses og alle er innforstått med at det er 99 prosent sikkert en idiotpump-dump det er snakk om.

1 Like

Helt utrolig, nå klokka ti på ti så har PCIB omsatt for ca 50% mer enn AZT, ULTI, NANO, BGBIO, MEDiSTIM, PHO, TRVX, VISTIN, GENTIOAN, CARASENT, NAVAMEDIC og NYKODE, tilsammen !!

Må vel kunne kalles oppgang på høyt volum det.

5 Likes

Man kan få til de utroligste ting med litt raff software.

Var inne i PCIB for en del år tilbake, men kjøpte en liten post igjen for 3-4 uker siden når jeg så bunnformasjonen som hadde blitt dannet.

Er det noe ulovlig som foregår tror du?

Dette her er kun momentum-trading. Ingenting annet!!
Han sitter i Hagavik å flirer&tjener penger.

2 Likes

Det er ikke det jeg sier, at OSE tillater selv helt drøye pump-dumps har man dessverre sett om og om igjen med aktører som løken fra Bergen :slight_smile:

Om ikke det ER dette som skjer her, så er det jo informasjon på avveie (og det er det neppe - i så fall er det noen som handler på innsideinfo).

3 Likes

Kan fint se en mcap på ca 600 millioner her før høydeskrekken slår inn :rocket: :rocket: :rocket: