Listene kommer i kveld,får muligens ei pekepinn da
Nesten 2,7 mill aksjer omsatt.
Gøy dette,men hadde vært 100ganger bedre om oppgangen var pga en børsmelding.
Men har jo vært utrolig lavt priset…
For mange år siden tryna Pcib også fra ca 60kr jeg kjøpte nedover og tror jeg fikk 20 k på ,3,8 kr…
Deretter gikk ferden til lit over 80 kr.
Vi har nå vært nede i 1,5kr …
Gjentar historien seg??? Kan vi virkelig ???
Venter i spenning på listene for å se hva som har skjedd her de siste dagene
Blir meget interessant!
Kommer listene på PCIB sin hjemmeside eller har dere andre steder dere får tak i liste?
De kan du få med insider-medlemskap her på forumet☺️
Ja , det vet vi jo alle sammen. Det « vi» kanskje håper på akkurat nå , er vel helst hvordan « andre» tolker det som kommer frem….om det har noen betydning… eller kanskje ikke
De store viser nok ikke kortene ved navn ,men skjuler seg ved investorbanks navn….f.ex. en USA- bank….selv om man er koreaner eller japaner…med hår på hodet
Lurer litt på kor folk har fått Japan i fra?ser det står på forum på Hegnar også?kan ikkje erindre at Pcib har noko som helst form for samarbeid I Japan?
Jeg kan ikke svare deg konkret……men jeg er temmelig overbevist om at det vi opplever nå , er åpenbart ikke noe norsk pump and dump opplegg. Blir ikke forbauset om noen fra utlandet har funnet ut at de trenger PCIB til sitt opplegg…og kjøper hele PCIB ….til manges store forundring…NÅR : Ikke vet jeg
Hva er dette??
Blander med Olix fra Korea kanskje? Men jeg så også mRNA nevnt, Olix driver vel med sirna?
Hvor såg du Japan,mRNA og Pcib nevnt?
Dere kan le…. Mens vi andre fikk ny 26% og sluttkurs på 4 kr.

Vi er bare misunnelige! 
Ja vi får se hvor mange som ler i morgen, fordi det dessverre er mange som kommer til å gråte…
Den som lever for se. TA sier rett opp.
DNB nyttårsraketten er PCIB.
Ekstra bull ref Japan.
Nytt produkt kommer les Q3 .
Er det DNB Health CARE som laster opp? 
DNB Health Care er et aktivt forvaltet aksjefond som hovedsakelig investerer i aksjer i selskaper notert på børser og regulerte markeder over hele verden.
fått studert listene?konklusjon?
Japan?
Hvor kommer dette fra?
PCIB har et samarbeid med OliX som er et sør-Koreansk firma, og deres OLX-104C mot hårtap har vært en potensiell kandidat i lang tid. Er det det du tenker på her?