Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg synes Dermatologi/bioprosessing virker spennende. Ettersom mcap er som den er så blir naturligvis en potensiell oppside vesentlig større også. Readout på dette er ventet i H1 i år så det kan jo potensielt være en trigger.

Closure av FimaCHEM og release skulle være fullført nå så kostnadene nå går vil være i de prossessene de jobber med nå som gjør at burnaten er rimelig godt redusert.

I tillegg er det jo også fortsatt fimanac samarbeid som foregår. Om det plutselig skulle komme noe gjennombrudd eller ønske fra noen av partnerene om å gå videre så blir det naturligvis veldig stor potensiell oppsiden.

Alt dette hjelper naturligvis ingenting om det ikke blir noe som når frem, men hvis en bare finner en riktig partner på et av områdene så kan det gi noe tilbake.

Synes Q3 presentasjonen legger frem ganske god informasjon rundt hva som skjer fremover.

8 Likes

Tror ikke så mange skjønte implikasjonene av dette sitatet eller hvem det var fra - nemlig prime suspect #1 - løken fra bergen, som @h3nk1 kalte ham.:

"Så når jeg leser TA gutta fortelle blabla strek her og der så vet jeg jo hvorfor streken er der den er jeg kjører den bussen de sitter på med og det er fortsatt bare sjåføren som vet retning på kort tid. Merk jeg snakker kort tid altså TA som trading verktøy intra i aksjer med lavt volum. "

2 Likes

Jeg tror du misforsto her nå. Det var ikke deg som @h3nk1 eller jeg tenkte på som løken fra bergen, men en kjent aktør, som altså skrev dette sitatet.

Eller sier du at det er du som skrev det?

2 Likes

Haha, sorry….misforsto den;)

2 Likes

Uansett hva oppgangen skyldes er jo godt over 100% hyggelig for de som eier aksjer. Har ikke vært flere aksjer omsatt på nesten et år. Slutten av januar 2022 gikk kursen ned fra 10,30 NOK til 4,40 NOK, eller 57%.

Så iom at 50% ned og100% opp er «att og fram og like langt» så er siste 3 dagers oppgang et slags plaster på såret fra fjorårets massakre ( verste dagen altså da :sweat_smile:)

6 Likes

Listene kommer i kveld,får muligens ei pekepinn da

2 Likes

Nesten 2,7 mill aksjer omsatt.
Gøy dette,men hadde vært 100ganger bedre om oppgangen var pga en børsmelding.
Men har jo vært utrolig lavt priset…
For mange år siden tryna Pcib også fra ca 60kr jeg kjøpte nedover og tror jeg fikk 20 k på ,3,8 kr…
Deretter gikk ferden til lit over 80 kr.
Vi har nå vært nede i 1,5kr …
Gjentar historien seg??? Kan vi virkelig ???

7 Likes

Venter i spenning på listene for å se hva som har skjedd her de siste dagene :slight_smile: Blir meget interessant!

6 Likes

Kommer listene på PCIB sin hjemmeside eller har dere andre steder dere får tak i liste?

1 Like

De kan du få med insider-medlemskap her på forumet☺️

2 Likes

Ja , det vet vi jo alle sammen. Det « vi» kanskje håper på akkurat nå , er vel helst hvordan « andre» tolker det som kommer frem….om det har noen betydning… eller kanskje ikke

De store viser nok ikke kortene ved navn ,men skjuler seg ved investorbanks navn….f.ex. en USA- bank….selv om man er koreaner eller japaner…med hår på hodet

Lurer litt på kor folk har fått Japan i fra?ser det står på forum på Hegnar også?kan ikkje erindre at Pcib har noko som helst form for samarbeid I Japan?

1 Like

Jeg kan ikke svare deg konkret……men jeg er temmelig overbevist om at det vi opplever nå , er åpenbart ikke noe norsk pump and dump opplegg. Blir ikke forbauset om noen fra utlandet har funnet ut at de trenger PCIB til sitt opplegg…og kjøper hele PCIB ….til manges store forundring…NÅR : Ikke vet jeg

1 Like

Får HO vibber av mange av innleggene her inne.

1 Like

Hva er dette??

2 Likes

Blander med Olix fra Korea kanskje? Men jeg så også mRNA nevnt, Olix driver vel med sirna?

3 Likes

Hvor såg du Japan,mRNA og Pcib nevnt?

1 Like

Lenger opp i tråden her: PCI Biotech - Småprat (PCIB) - #5335 av Kaizers

Dere kan le…. Mens vi andre fikk ny 26% og sluttkurs på 4 kr.

:fire:

4 Likes