Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

1 Like

Siste emisjon på 360 mill ble satt på 30 kr.
For flere år siden kjøpte jeg pcib på 3,8kr deretter gikk den til 80…
Det er ikke flere aksjer nå enn når kursen var på 80 kr
Å snakke om at kursen skal tilbake på 80 nå blir for dumt.
Men potensialet er der…
Lykkes de med Bioprosesering vil det dekke et enormt bredt område, og de vil bli indirekte inkludert i utallige behandlinger.

4 Likes

Enig at vi ikke trenger fokusere på 80 kr. Men sier noe om potensiale.

La oss håpe på 5-10kr.

God helg!

3 Likes

Skal jo re-prises på forventninger om utløsningspotensiale, var oppe i 80 kr. for 3 år siden. Hvis vi går til 1/3 av 80 havner kursen på 27,5, dvs mcap på 1 milliard. Småpenger hvis samarbeid om genterapi med “mystisk” Big Farma aktør skulle slå ut i full blomst.

4 Likes

Blir spennande å sjå korleis markedet har fordøyd meldingen,Pcib har jo nærmest blitt ett skjellsord mange som har tapt penger her inkludert meg sjølv,velger å øke beholdningen i morgen med bakgrunn av børsmelding.Trur og håper Pcib kan få litt revansje i tiden fremover, lav mcap,spennande med samarbeid.

4 Likes

Det som også er spennende,er at det er en tidligere sammarbeids partner.
Som kjenner produktet,som tipset pcib om Bioprosesering :metal:

4 Likes

Tidligere samarbeidspartner, oxion, hvor har du det ifra?

2 Likes

Hei.
Det ble nevnt på en Q resentasjon.
Hvilken husker jeg ikke, men du kan jo sende en mail til selskapet å få det bekreftet.

2 Likes

Podcast 262. Frå ca 12 min —>

5 Likes

Nevnes også i Q1 23 presentasjon,tidslinje 12,24

3 Likes

Ok. Takk. AZ altså. Interessant.

3 Likes

Kjekt dager i PCIB. Fatter ikke de som selger på dagens kurs.
5 kr kommer nok raskt.

Farlig å selge PCIB før det kommer en fin overraskelse, en stor pharma avtale og bud på hele selskapet.

6 Likes

Det er ikke bekreftet at det var AZ som tipset pcib,
Bare så det er sagt :+1:
Hvis de klarte å fremskaffe gode resultater in house, så var det stor interesse for Bioprosesering, og nå har de sannsynligvis fått en storfisk på kroken.
Altså gode resultater.
At kursen stagnerer nå etter over 100% på 2børsdaher er jo naturlig.
Men blir det avtale ut av dette, er vi milevis fra reell verdi :+1:. Endelig lit spenning igjenn.

7 Likes

Meget god avslutning på dagen,rekner med videre opp i morgen🙂

3 Likes

Ja hvis 3 dagers regelen fortsatt gjelder skal den opp i morgen også.Trur i det minste den åpner opp for så å sige tilbake til sin lange fallende bane mot endeligt.

Selg!

1 Like

Dristig og rope selg, men er jo anonymt forum dette. Så hvis noen følger “rådet” og selger for så å se PCIB går 3-gangeren til 9, så spiller det ingen rolle for aksjeorakelet her…

4 Likes

Tror ingen bryr seg om mine anbefalinger uansett så det tar jeg med stor ro.Men vi får no se da.Mye skurrer her.Som hemmelig avtalepartner.Hvorfor hemmelig?Og innsidekjøpene lar fortsatt vente på seg.Det sier jo noe.Og så mangler den uforklarlige opp/nedgangen som nesten alltid kommer noen dager i forveien når det virkelig er breaking news på gang.Og til sist er det det børs ordtaket som sier at et taperselskap er og forblir et taperselskap.Har ingen aksjer i selskapet og har ikke noen tidligere tap her og ønsker alle som er inne lykke til.Men jeg har definitivt ikke trua.

De ansatte har mye opsjoner, så er liten vits i å kjøpe mere.
At partneren er hemmelig er det ikke pcib som bestemmer.
Personlig tror jeg at denne gangen lykkes de :+1:

7 Likes

Vel,de trenger ihvertfall en dugelig kursoppgang for at at aksjen ikke skal bli veldig utvannet.Flaks da at avtalen kom i tolvte time.Jeg tror nå mitt.

Men du skal ha kred for din standhaftighet.Du har sannelig fortjent en himmelferd med aksjen.

1 Like

PCIB har penger ut 2024.
De henter nok penger når de har konkret prosjekt.

Tror vi passerer 3 kr i morgen

Venter også at patent skal godkjennes i USA og ASIA.

1 Like