Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Vi får bare håpe at fimaNAc samarbeidet med en internasjonal partner blir en suksess historie og hadde vært kjekt om vi fikk noe info herfra før nyttår.

2 Likes

Enig! Får håpe de lykke denne gang.
Forventer de får godkjent patent i USA og ASIA også.

2 Likes

Krysser fingrene for det kommer penger i kassen fra pågående samarbeid og at de slipper å kjøre emisjon.

“The research collaboration agreement includes an option to mutually determine a potential future business transaction”

5 Likes

Og:

« The undisclosed partner is a European entity, part of an international life science group providing a range of products and services to the biopharmaceutical industry, including the manufacturing of viral vectors.»

Kan være en «European entity» fra denne listen som produserer «viral vectors»:

Hvilken av dem er «part of an international life science group»?

Fra R&D siden til Kaneka:

«As a solution provider, we will do our utmost to develop overwhelmingly competitive materials by strengthening the technology of global sourcing and open innovation. We will strengthen allocation of resources in the life science and electronics fields in pursuit of themes with speed and scale.»

https://www.kaneka.co.jp/en/corporate/policy/

9 Likes

Nye navn på topp 20 listen. Hvem er disse?

https://www.pcibiotech.no/largest-shareholders

4 Likes

Når kan vi forvente oppdatering fra meldingen om samarbeid?
Om ting lykkes, hvor høyt kan aksjekursen i PCIB stige til?
Drømmer om. 27,50 kr pr. Aksje​:sweat_smile::sunglasses:

2 Likes

Vel vanskelig å si, er vel ingen som vet hvem de samarbeider med og hvilken sykdommer det jobbes mot? Bioprosess ja, avansert medisin.

“The positive initial external feedback on fimaNAc’s value proposition was further confirmed both during the BIO-Europe Spring event in March and BIO International in June”

Dette som materialisert seg til samarbeidet med en internasjonal partner :100:

Anbefaler alle å høre på Aksjekaffe med Ida der hun intervjuer Ronny og Morten i PCI Biotech. Podcasten er over 1 år gammel.

Der nemner Ronny i en setning der de ser muligheten for skape verdier for aksjonærer på relativ kort sikt innenfor bioprosess og dermatologi “Lavt hengende frukt” som de kaller det.

Og måten de prater på tror jeg ikke det blir noen ny emisjon heller. De snakker om upfront payment, som er det mest åpenbare for dem.

6 Likes

Problemet her er vel å basere seg på det de sier ikke akkurat har vært en suksess oppskrift tidligere. De har særdeles lav troverdighet i markedet (antar jeg), og det er et bet som er ulogisk å ta.

Ikke uenig. Men ting kan snu selv om det ser mørkt ut til tider.

Og den internasjonale partneren ser vel en mulighet her.

1 Like

Det kan snu for alle. Men man ønsker vel å gi seg best mulige odds for å lykkes.

Har kjøpt mer i dag. Håper på big good news før året er omme.

Last opp😎

3 Likes

pcibbb

5 Likes

Nå begynner PCIB oppturen.
Satser på news snart og at noen tar tak.
Så bud på 15-20 kr :laughing:

1 Like

Fart idag.

Kanskje jeg kan komme meg ut i 0 på 3kr :sweat_smile:

1 Like

Da bør du spørre deg selv. Hvorfor kjøpe jeg og bør jeg holde på med aksjer.

Nei tror jeg er bedre på MEMES :wink:

1 Like

“Haa va detta for noko?”

Ufattelig hvor mange ganger noen lykkes med å blåse opp kursen i denne aksjen, uten innhold. For hver gang kan noen kyniske tradere gni seg i hendene, samtidig som noen naive sjeler har kjøpt på topp igjen…

6 Likes