Da var hausseoppgangen over for denne gangen også. Igjen har noen kyniske haussere tjent på naive sjeler som trodde noe stort var på gang.
Når blir neste gang?
Sannsynligvis før Q2 eller melding om planen videre med såkalt hemmelig aktør?
Fascinerende hvordan denne aksje er opp og ned. Hva er riktig kurs?
Veldig fascinerende hvordan koordinert pump and dump gjentakende går inn i denne.
Hvem er alle disse som lar seg lure inn her gang på gang?
Stor post på 1.970 for de som trader kan det være et godt niveau å komme ut på.
Vi skal nok ned på 1,5-1,6 ila sommeren.
Kommer nok news som sender oss opp.
Forventer patent snart blir godkjent.
Pluss videre vei med partner
I dag…?
Blir den “sperra” spist opp tenker jeg omsetningen øker og kursen drar på
Lavt volum på nedgang og nå tror jeg det er oppover den skal teste igjen snart !
Edit:, nå er sperra straks tatt , skal vi opp
Var det ikke dette/noe liknende som ble hentet fram på forumet tidligere. Og som hadde gode resultater for behandling av kreft på hund?
Hvilke meglerhus følger med PCIB? Kursmål?
Ingen
Hvor har du denne datoen fra?
Hva tror dere vil skje videre med PCIB?
Det kommer helt an på om de har gode resultater fra bioprosesseringen, som de holder på med. De gjør det i egen regi, og vil eie alle data. Er de gode så er det salgbart.
Vi får høre hva som sies ved H 1 rapporten.
Lykkes de går kursen til himmels.
Penger til drift inn i 2H 2025, og positive resultater, så langt. Samt interesse fra store bioprosessakører, for en metode som kan gi større yield av virusvektorer.
Gjenstår en kommersiell avtale med en av de store, hvis resultatene holder seg.
Dersom de lykkes vil dette være en form for medical device som ikke krever regulatorisk godkjennelse? Altså at man kan gå rett inn og delta i produksjon?
Ja, slik har jeg forstått det.
pcib estimerer verdien av hver aksje i 2023 til å være +50,26 % høyere enn i 2022.
Jonas sagde i sidste podcast at Radforsk har fått 4 kanskje 5 produkter ut på verdensmarkedet og 2 kanskje 3 av disse er fra Photocure.
Det er fordi teknologien virker.
Min spådom er at Pcib blir det neste firma som får et produkt ut på verdensmarkedet i forbindelse med bioprocessering.
Noen lurer på hvor stort dette markedet er og her kommer noen tall.
The global AAV vector market (AAV based gene therapy and AAV manufacturing) is projected to grow from USD 1.9 billion in 2022 to USD 11.1 billion by 2035, exhibiting a CAGR of 14% during the forecast period.
Og bare enzym delen´s andel av nedstrøms processen står for 500M USD
Nu kan Pcib rense (eller mere korrekt extrahere sånn at det blir) 50% mindre urenheter i opstrøms processen. Hvilket gjør at nedstrøms processen blir letter og loaden blir vesentlig større.
Med andre ord vil en øket load gi store besparelser i produktionen (bare en fordobling vil halvere prisen).
Minne bare på at Pcib i dag er 70 mio værd og dette er et mia marked.
Pcib-aksjeholdere står på en gullgruve og venter på utgravningsdagen.