God påske!
Det er meget lenge siden. Er dagens 1.30 riktig pris? Hvorfor ja eller nei? Finnes det meglerhus som ¨dekker¨aksjen?
God påske!
Det er meget lenge siden. Er dagens 1.30 riktig pris? Hvorfor ja eller nei? Finnes det meglerhus som ¨dekker¨aksjen?
De store gutta har forlatt denne aksjen for lengst. Noen var heldige og kom seg ut med god gevinst. Jeg som fikk rett satt igjen med mye kjeft og mye moro
1,3 er nær atl.
Satser på update i mai og 3-5kr igjen. Tror ikke på 76kr som er nær ath. God påske!
Nesten hva som helst som skjer må jo være fantastisk….med dagens kjørekurs kan jo hvemsomhelst få et par hundre prosent når det skjer noe……det skal jo ingenting til for å mangedoble
Og det skal ingenting til for å tape alt.
Det var lite oppløftende tilbakemeldinger.
Har samarbeidet med partneren blitt terminert?
Det skulle i så tilfelle vært børsmeldt
AZ-gate minner der altså
De gikk jo videre med oppskalering alene, så att en gitt dato er passert trenger vel ikke være så relevant utover det vi har fått av informasjon allerede?
Har du ikke fulgt med?
Ikke hørt noen av podkastene i Radium?
Testing i første fase ble gjort med partner.
Men for å ha 100% kontroll på produktet som snart er klart ville de ha 100% eierskap selv.
Mai kommer nok nedstrømstall. Så første salg / inntekt fra q4.
The option lapsed….betyr utgått på tid….særdeles sannsynlig fordi PCIB så det klart at dette går fantastisk……så vit tar alle pengene på egen hånd…alene
There was an option to turn the collaboration into a business deal, but that didn’t move forward, not because the technology failed, but because the partner wants to see results at a larger scale first. At least now the company knows that proving the tech in mini benchtop bioreactors is the next key milestone before serious partnerships can happen.
Bottom line: in my opinion the door isn’t closed. The partner (who we still don’t know, but it sounds like a major player and in my own analysis I have shortlisted few that they seem to tick many boxes ) is interested. just waiting for the next step in technical validation. This isn’t a setback in my opinion, it’s part of the scale-up journey.
Det som skrives der er jo at partneren har latt muligheten for en (presumtivt eksklusiv) avtale fare. At PCIB har valgt å ikke inngå en avtale på det punktet er bare vanvittig ønsketenkning og hauss. Og man finner ikke en gang noen knagger å henge dette på i Radiumen som ble publisert for to uker siden (som jeg nå har hørt).
Og jeg tipper årsaken til at partner ikke ville forplikte seg til en avtale nevnes av CSO på den Radiumen:
“Vi kan frigjøre opptil, eller egentlig mer enn 50% mer AAV enn industristandard i en oppstrømsprosess med 50% mindre urenheter. [Men] Dette har foreløpig ikke latt seg omsette til økt netto yield”
Hør:
Fra ca7 min.
Dette har foreløpig ikke latt seg omsette til økt netto yield”
Dette er det vi venter på. Kan komme når som helst.
Ja, det er jo alltid noe man venter på i biotek. Utgangspunktet for diskusjonen her nå var jo at det har vært et definert tidspunkt hvor begge parter mente det var naturlig å inngå et kommersielt partnerskap. Og at det ikke skjedde. Og at dette både er ny info og ganske skuffende
Og jeg har som skrevet akkurat hørt hele den Radiumen
Eller most soon som Per Walday sa om fimaVacc
Dette er radium fra feb. 2024.
Hør den du .
Hva er det du mener er relevant i denne over 1 år gamle Radiumen? At Skuggedal sier “Det ligger i denne avtalen en opsjon for videre samarbeid som ikke er avklart” ? Det er vel nettopp blitt avklart etter denne Radiumen i løpet av 20224 da?!