Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Her er svar fra Skuggedal angående sites satt til Complete:

Takk for din interesse for PCI Biotech. På nettsiden du viser til betyr ‘Completed’ at site er stengt. Det kan være ulike grunner til dette, som manglende aktivitet i studien. I praksis er det ingen direkte begrensninger på antall pasienter per site i RELEASE studien.

15 Likes

@Nizarus Det var godt og oppklarende. :muscle::partying_face:

Ikke akkurat noe å feire at siter stenger ned pga « manglende aktivitet».
Blir en langdryg affære dette. Vi får håpe FDA kommer til fornuft og innvilger syntetisk kontrollarm.

5 Likes

Helt klart! Jeg tror derimot du skal lete lenge etter studier hvor det ikke endres sites under studiets varighet. Der er vel til og med ansatte som har sitt virke kun med det. Spesielt nu under pandemi er det høyst sannsynlig helt vanlig.

Det er derimot ikke entydig hva completed er ref tilbakemelding fra selskapet.

Det er sant.

Her er det bare til å dra nisselua langt ned over hodet, slik at den dekker både øyne og hører.

Deretter putter man hodet langt ned i sanden.

Så later man som om at det er positivt at sitene er blitt lukket.

4 Likes

Det er bare å trekke opp nisselua. Det var bare greit å få bekreftet at der ikke kun er negative vurderinger. Litt semantikk diskusjon lenger opp i tråden. Kanskje svært positivt at PCIB har dratt opp nisselua som du sier og endelig gjøre slide og aktive grep her og ikke «venter» på bedring. Godt de endelig er på hugget her. Kanskje de burde vært mer aktive med slike grep for 6-12 mnd siden. Men nu uansett endelig våknet. Det liker jeg!

«Det kan være ulike grunner til dette, som manglende aktivitet i studien.«

Make sense når en ser på hva gov fda har som def vist i tråd over :blush:

Bottom line er at der er enormt viktig med aktiv sites vurderinger (hvor det kan hentes flere pasienter som inkluderes i studier). At PCIB har steppet up aktiviteter som dette er på høy tid og positivt. Vi er alle kjent med de utfordringer det har vært med rekruttering mm. Så dette er antakelige nødvendige og på høy tid gode grep!

1 Like

Bra, du har skjønt det :slight_smile:

Jeg tipper de har måtte stenge sitsene fordi de har rekruttert for mange pasienter :joy::joy::joy: Vi står fortsatt på det. Det kan være noe annet også, men det er uansett positivt :stuck_out_tongue:

God jul til deg @Jubel :christmas_tree::christmas_tree:

2 Likes

betyr ‘Completed’ at site er stengt. Det kan være ulike grunner til dette, som manglende aktivitet i studien.

Nå var det skrevet «kan» i teksten her så vi får krysse fingre for at han bare brukte manglende aktivitet som et dårlig eksempel å ikke forsnakket seg.

1 Like

Ingen vits å vri og vrenge på dette. Sites blir stengt grunnet underprestering eller andre negative påvirkninger.

Skuggedal skriver at det ikke er begrensninger på antall pasienter pr site, dermed ingen positivitet at sites blir satt som complete

18 Likes

Det er relativt få pasienter pr site som skal inkluderes for å komme til 120stk, så om noen underpresterer så vil det ha mindre å si om mange av de andre rekrutterer relativt bra og bedre enn det som er lagt til grunn (ca1 pr site pr år) slik som muligens Asia site gjør.
Greit de bytter ut sites som ikke leverer, men kanskje de burde få opp flere i Asia…
Syntetisk kontrollarm er jokeren her for å få fortgang i studien.

6 Likes

Slik jeg forstår det (forbehold med språkproblemer) har de satt opp flere sites i Korea siden sist Q. Men det er noe dere kan sende inn i spm til Q, for å få det bekreftet eller avkreftet.

10 Likes

Stemningen på denne tråden har aldri vært mer depressiv og kanskje med god grunn når man tenker på utviklingen den siste tiden og totalt mangel i kommunikasjonen som skulle forbedres uten at det har skjedd ennå!

Jeg personlig har veldig lite tro på noe som skal løfte kursen i Q3 som skal presenteres om under 2 uker og har mindre og mindre tillit til nåværende ledelsen og styret. Det blir definitivt den viktigste presentasjonen noensinne for PW, han vet at han er på veldig tynn is. Det holder ikke lenger å svare ingen kommentar, han må være ærlig overfor selskapets eiere!

Med det sagt så ser jeg kursen som totalt utbombet og selv om kursen kan faller ytterligere i det korte bildet så har ikke teknologien på alle 3 ben vært noe mindre spennende eller banebrytende og for den grunn er det helt uaktuelt for meg å selge en eneste aksje her.

Det skal svært lite til for å løfte kursen fra dette hinsides lavt nivå.

Den dagen vi endelig får gode nyheter så skal jeg være på plass og jeg håper og tror at disse gode nyhetene skal komme i rekke og rad selv om vi må vente en stund til.

God helg alle sammen.

11 Likes

Hvis denne kommunikasjonsstrategien med NULL kommunikasjon og NULL ører mot aksjonærene, fortsetter, kan vi organisere følgende:

Samle krav fra 10% av aksjonærene, kreve ekstraordinær generalforsamling, og kreve endringer i styresammensetningen.

Hvis dette fortsetter også før og under Q, er det på tide med endringer.

Det er mitt ønske, og mine mening.

Styret og ledelsen virker å ha null respekt for aksjonærenes ønsker rundt åpenhet og kommunikasjon, og verdiene i selskapet er rasert til snart cashbeholdningen.

43 Likes

Verdien i selskapet påvirkes ikke av aksjekursen. At markedet anser verdien av selskapet til å være nære kontantbeholdningen indikerer at markedet ser at veien fram til kommersielle avtaler eller et gevinstgivende produkt i markedet er lang og at veien dit kommer til å kreve ytterligere finansiering. Et selskap i den fasen PCIB er i nå skal ikke la seg styre av aksjekursen, siden kursen ikke er koblet til det økonomiske resultat selskapet leverer, men en tro på at selskapet skal klare å kommersialisere sine patenter.

Hva tror du skjer om selskapet ikke tilføres ny kapital? Da er nok kassa tom før interimavlesning. Som RS sier er det tre måter å skaffe kapital, offentlig støtte, hente penger i markedet eller en partneravtale… Det første alternativet er ikke aktuelt som eneste løsning. Så får vi se hvilken av de to andre det blir… Selv begynner jeg å planlegge for å forsvare min andel i en kommende emisjon…

5 Likes

Jeg er med på aksjonæropprør👍Har 0,0X% aksjer så trenger å få med noen flere.

Nytt styre med klar føring om å endre ledelsen.

God helg!

3 Likes

Faktisk Lenny, har ikke vært enig i dette tidligere. Men jeg tror tiden for dette er nå, det er virkelig på tide at de må lære på den harde måten at de er på børs, jeg har hatt tiltro til ledelsen hele veien siden 2016, men dette minner mer og mer om en slags kommunal administasjon som kan gjøre og si som de vil uten at det blir noen som helst konsekvens, fordi det går ikke ut over dem selv….

  • Hvordan kan vi organisere dette på best mulig?

-digitale signaturer? Evt hvilken platform?

  • noen som har erfaring med dette?

  • Er det noen som kan ta på seg oppgaven?

Vi trenger sårt noen med bakgrunn med å få kommersialisert dette. Teknologien fungerer den. Men det hjelper ikke hvor bra teknologien eller hvor flink selskapet er i å skape dette da de ikke klarer å omsette dette i verdier for aksjonærene.

Jeg synes dette er jævlig synd at det har blitt sånn, da min tillit til RADFORSK og de som har lurt oss inn i dette fortsatt selger det som GULL… Joda det er mye bra på gang, men ingen god strategi, iallefall ingen gjennomføringskraft…

Er det så vanskelig og ta imot hjelp da PCIB? Alle ønsker at dette skal lykkes…

15 Likes

1 Like

Hva er sammenhengen her?

At det ihvertfall ble ansatt “noen med bakgrunn med å få kommersialisert dette” i mai ifjor. Men de kom inn på en tid da COVID-19 satte sitt preg på det meste, for å si det forsiktig. Det er jo heller ikke slik at Walday ikke har noen slik bakgrunn. https://no.linkedin.com/in/walday

5 Likes

SPOT ON LENNY :100:

Dette er galskap - rett & slett forbanna amatør opplegg å di pisser alle aksjonærer ned langs heile ryggen, bare vas alt… Hadde virkelig forhåpninger etter HPB skrev den mailen om forbedringer og mer info til oss aksjonærer og til og med her skjer det fuck alles.

Støtter forslaget 200% og skriver med glede under.

Nå må di for pokker sende ut et brev snart og forklare oss hva som foregår, dette er helt krise :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

2 Likes