Det var da voldsomt.
Er det sikkert at det ikke er vi (markedet) som pisser på dem ?
Jeg er like frustrert som dere, men nå føler jeg at markedet priser inn at Release går samme vei som H&N.
Er det sikkert at markedet vurderer prisen riktig ?
Bamse,
Tror du ikke at grunnen for at MANGE velger og kaste kortene (pisse på dem) er fordi at vi ikke har hørt et PIP siden tidlig sommer, kursen stuper, AZ med sitt konkurrerende studie som lager støy, mailer og lovnader i hytt og pine som aldri blir innfridd ?
Jeg har ikke kastet kortene og har som skrevet tidligere tatt alle Berg & dalbaner siste årene, men kjenner jeg er forbanna over at vi ALDRI får litt privat info, NOE som kan berolige aksjonærene LITT om det faktisk er noe di kan berolige oss med
Jeg skal sitte til INTERIM uansett, der får bare briste eller bære for min del
Men di er ikke flinke med infoen og børs synes jeg
Når Dere river dere i håret som mest så tenk på hvor solid selskapet er. Teknologien å patentene. Samarbeid, ODD å ansettelser. Jeg vedder en silver dollar på at de har takket NEI!! til elendige avtaler i Chem,Nac å Vac. Hvorfor? Jo fordi de har ståltro på egen plattform. Til frustrasjon å hårtap kortsiktig for enkelte, men dollars på lang sikt. Dette tar tid, menn heller det. Jeg er 100% sikker på at selskapet går for non/semi-eksklusiv utlisensiering og partners. Det er jo et drømme senarie for er BP å kjøpe opp et lite selskap på PCIB nivå med IP’er og patenter. M&A. De vil da for alt i verden ikke bli diktert av et lite selskap når det gjelder bruksområder. Tenk på kostnader å forpliktelser. Tenk videre. Must vil for alt i verden ikke selge selskapet nå. (Utvikling,pris,tidspunkt) Tenk på Bøhn å linken der. Det er ikke ledelsen, ei heller teknologien som gjør at det går så tregt. Det er strategien!!! Så vent nå da til q kommer så får vi flere svar så får hver enkelt velge om de vil være inne eller ute over q.
Konklusjonen må være at vi støtter de 120%, men det kan endres på presentasjonen ovenfor konferanser,media å aksjemarkedet.
Her @bamse må jeg si meg uenig. Når man har bind for øynene kan ikke aksjonærene kritiseres for de ikke treffer doskåla! Siste fundamentale nyheten gjaldt en patent børsmeldt i mai!
Investor Relations-funksjonen (IR) er som du vet avgjørende for markedets prising av selskapet, og dermed de verdiene selskapet er satt til å forvalte. Skal ikke PCIB ha et fungerende bindeledd mellom ledelsen og styret på den ene side og kapitalmarkedene på den annen side? Fungerer dette må man gå ut fra at PCIB sitt fall på børsen stemmer med virkeligheten. Teknologien er nå nesten ikke verdt noe som helst. Prisingen av et selskap i aksjemarkedet bygger på markedets grad av tiltro til selskapets strategi og ledelsens evne til å gjennomføre denne. I tillegg må selskapets eksisterende verdier og inntjeningspotensial synliggjøres. Oppgaven for IR-funksjonen er derfor å kommunisere disse elementene effektivt til aktørene i aksjemarkedet. Det er store verdier som forvaltes. Enhver verdiøkning eller -reduksjon kan selvsagt ikke tilskrives IR-arbeidet alene, men potensialet ved en god IR-funksjon skulle være tydelig illustrert.
Og PCIB har en styreleder som gjentatte ganger har takket nei til å delta i podcast. Han liker seg ikke i rampelyset. Hva er det for noe når du er styreleder for et selskap på børs? Kan man velge vekk det når man takker ja til en slik posisjon, og samtidig ingenting leveres av synlige verdier?
Enig i at styreleder burde deltatt i podcast.
Men jeg er ikke enig i at «bedre kommunikasjon» betyr at de skal komme med masse fjas mellom Q hvis ingenting har skjedd.
Stillhet kan også tolkes som at de følger planen som tidligere er kommunisert. Altså «ingen nyheter kan være gode nyheter».
Men, jeg frykter jo,.,.,.,som dere.
Vi får se om et par uker.
At de stenger noen siter tolker jeg som at sitene ikke har levert, men det har det blitt kommunisert mange ganger at vil skje. Siter som ikke leverer blir byttet ut.
Jeg er derfor sterkt uenig i at de har brutt løftet om bedre kommunikasjon, - hvis alt går i.h.t plan.
Skriv til podkast og spør dem om AZ er en konkurrent.
eka@radforsk.no
Will do
Eg prøve ikkje å lage dårlig stemning altså, eg har som sagt alle aksjer og blir med videre
Altså alvorlig talt. Nå oppfatter jeg det som kvelden her for enkelte. Hvor langt har AZ kommet med denne studien de har satt i gang? eller bedre, er det virkelig en konkurrent i indikasjonen kontra PCIB?? Jezzez!!!
I dont know, håper du har rett
Følte bare PCIB falt en god del etter AZ infoen kom ut - jeg har ikke nok kompetanse til å dra noen konklusjoner her!
Fint om du kan oppdatere oss om hvorfor du er så oppgitt. Slik det fremkommer så virker de jo ha kommet mye lengre enn PCIB da AZ allerede har nådd interimavlesningen i fase3-studiet sitt. Her virker AZ kunne vise til både bedre overlevelse, pfs og orr sammenlignet med nåværende behandlingsregime for 1. linje-pasienter.
" At a predefined interim analysis, the Independent Data Monitoring Committee concluded that the trial met the primary endpoint by demonstrating an improvement in OS in patients treated with Imfinzi plus chemotherapy versus chemotherapy alone. The combination also demonstrated an improvement in progression-free survival (PFS) and overall response rate, key secondary endpoints."
Videre viser de til like god sikkerhet som chemo alene:
"Imfinzi plus chemotherapy was well tolerated, had a similar safety profile versus the comparator arm and did not increase the discontinuation rate due to adverse events compared to chemotherapy alone. "
I tillegg inkluderer de pasienter som er relevant for fimaCHEM:
" TOPAZ-1 is a randomised, double-blind, placebo controlled, multicentre, global Phase III trial of Imfinzi in combination with chemotherapy (gemcitabine plus cisplatin) versus placebo in combination with chemotherapy as a 1st-line treatment in 685 patients with unresectable advanced or metastatic BTC including intrahepatic and extrahepatic cholangiocarcinoma, and gallbladder cancer (ampullary carcinoma was excluded)."
Sist, men ikke minst viktig:
AZ rekrutterer pasienter i mange av de samme landene som PCIB, så kan det jo fort være at pasienter foretrekker TOPAZ-1 isteden. Med tanke på at PCIB nå avslutter en rekke sites så tyder det på at den solide jobben PW og selskapet gjorde rundt valg av disse ikke var så god som selv har påstått…
Kilde:
Imfinzi + chemo
Edit:
Merk at det ikke er aksjeloven som benyttes for PCIB, men allmennaksjeloven. I sistnevnte trenger man bare 5% for å kreve ekstraordinær generalforsamling. Endog krever det ganske mye mer å faktisk lykkes med å velge et nytt styre…
På linje med deg @bamse når det gjelder kommunikasjon. Det må være noe å kommunisere. Spørsmålet er bare hva.
-
De kunne kommunisert nye og avsluttede sites i RELEASE per måned. Da viser de i alle fall at de er handlekraftige og gjør noe ift å få studien fremover.
-
De kunne også kommunisert at de jobbet med justering av inklusjonskriteriene og aksept for det hos myndighetene.
-
De kunne også ha kommunisert hvordan de jobbet med aktive sites for å sikre rekruttering og
-
hvordan de jobber med å på den ene siden sikre seg mot avhopp i kontrollarmen og på den andre siden jobber for å få innvilget en syntetisk kontrollarm.
-
Vi vet alle PWs syn på å rapportere antall inkluderte pasienter per måned/kvartal, men spørsmålet er om han har styret bak seg i dette eller ikke.
Alt over unntatt antall pasienter kommuniseres jo på kvartalspresentasjonene, altså ca. hver tredje måned. Så spørsmålet er om det blir en eller to oppdateringer mellom kvartalspresentasjonene. Oftere blir det ikke. Spørsmålet er hva det koster og hvilken verdi det skaper. Kanskje litt mer arbeidsro totalt sett siden antall e-poster fra aksjonærer reduseres noe?
Kommunikasjon utenfor RELEASE er vanskeligere.
- Partnersamtaler kommer ikke til å kommuniseres.
- Status for samarbeidspartnere er også vanskelig, siden begge parter må være enige og godkjenne, men er det vesentlige endringer skal det jo kommuniseres uten å ødelegge for fremtidige patenter.
- Det indre liv i PCIB er vanskelig å kommunisere siden det som ikke har med RELEASE å gjøre havner under punktene over eller gjelder egen forskning som skal patenteres.
- En ting som kan kommuniseres er publikasjoner som ansatte eller andre med tilknytning til selskapet deltar i, vel å merke etter publisering. Ofte er det jo slikt som forumet graver frem, men en proaktiv kommunikasjon fra selskapet er bedre.
- Deltagelse på konferanser meldes jo og oppdateres på hjemmesiden, men kan jo også inkluderes i periodisk informasjon.
Ut over dette ser jeg ikke helt hva som er relevant å kommunisere mellom kvartalene, men siden hodet er en ulldott og nesen renner i dag kan jeg jo ha glemt noe…
Mitt tips er at den nye kommunikasjonsstrategien presenteres på Q3.
Fint om du kan oppdatere oss om hvorfor du er så oppgitt.
Jeg tviler meget sterkt på at durvalumab holder gallegangen åpen på samme måte som chem!!
Edit: å der tror jeg du er enig med meg! Vi får se på Os å orr når det foreligger.
Hvilket program bruker du?
Ja, enig der da fimaCHEM virker ha solid tumoreffekt på de pasientene som vi har fått data på.
Endog er jeg svært misfornøyd med at PW ikke tar rekrutteringsproblematikken mer på alvor og ikke har evnet igangsette mer effektive tiltak tidligere. Covid hjelper selvsagt ikke, men det er pussig at mange andre studier i gallegangsfeltet klarer rekruttere pasienter i samme tidsrom. Uansett, det er jo bra for pasientene dersom det kommer en ny SoC så raskt som mulig, men utrolig trist for PCIB dersom det igjen betyr at immunterapi har satt en stopper for selskapet. Nå kan det jo være at AZ ikke viser til spesielt gode data i extrahepatic, så forhåpentligvis vil man få fullføre RELEASE og bevise at fimaCHEM fungerer så bra som vi håper.
Værsegod!
Endog er jeg svært misfornøyd med at PW ikke tar rekrutteringsproblematikken mer på alvor og ikke har evnet igangsette mer effektive tiltak tidligere.
Her snakker vi om noe annet.
Hør på ledelsen får vi beskjed om. Når de ikke tar bryet med å kommentere AZ studien tolker jeg det som at det er en none event og uten innvirkning på Release.
Når det er stille i 6mnd vet vi at det ikke er noe å melde, no News er good News. Da går ting etter planen.
Vi vet at vi har ett samarbeide med Olix, som forøvrig virket meget entusiastiske i måten de kommuniserte. De sa vel rett ut at de så for seg å utvide samarbeide.
Det skjer garantert masse de ikke kan snakke om.
Dere som skal erstatte styret og ledelse. Hvem skal ut og hva for noe folk skal dere ha inn ? Vet dere egentlig hva dere er investert i ?
Skulle tro folk hadde lært av hvor uheldig det er med for snakkesalig ledelse i denne sektoren.
Jeg ønsker å investere i bedrifter som bygger sin grunnmur sten for sten, ikke på ballonger.
Markedet har ikke alltid rett og kan ødelegge mye.
(Deleted)
Vi går på videre!
Beijing, PR China.
First published
03 Nov 2021
When a foreign gene is delivered into cells by the carrier, one important obstacle is that the sequestration of endosomal vesicles may lead to material degradation or exocytotic transport out of the cells. Zhang’s group used the photochemical internalization (PCI) method to enhance the endosomal escape of the delivered genes and boost the therapeutic effect. In said study, UCNPs were co-loaded with TPPS2a (PSs) and photo-morpholino (anti-STAT3, nucleic analogous for gene knockdown). Under NIR excitation, TPPS2a was triggered by UCNP to generate ROS to locally disrupt the endosomal vesicle walls and trigger the release of the particles. At the same time, the UV light emitted by UCNPs cleaved the photo-morpholino senses strand and released the antisense morpholino, which further knocked down STAT3 gene expression. Compared to the control group, effective gene knockdown was achieved without facilitating endosomal escape demonstrating the excellent clinical application potential of this platform.
Og koblingen til PCIB er?
Fant ingen referanse i artikkelen når jeg skummet den og de bruker TPPS2a og ikke TPCS2a som PCIB har i sine patenter uten at jeg har finlest alle.
https://patents.justia.com/assignee/pci-biotech-as
Det pågår mye forskning rundt både PDT og PCI som PCIB ikke er involvert i og som kan resultere i konkurrerende virksomhet og behandlinger. PCIBs fortrinn er at TPCS2a har en veldig god sikkerhetsprofil som gir lav forekomst av bivirkninger samt et patentbibliotek som regulerer en del av det potensielle markedet fram til noen kommer med bedre patenterbare ideer…
Der er IKKE koblinger til PCIB i referanselisten!