Angående kommunikasjons-strategi, hva tenker dere er sjansen for att de guidet IDMC fordi noen etterspurte det på Q&A og/eller podcast?
Får det ikke helt til å rime att de begynte å guide på noe slikt bare fordi noen små-aksjonerer spurte om det gitt den øvrige kommunikasjonene fra selskapet, så hva er da grunnen?
Min første tanke, som kom før jeg hadde lest ferdig setningen da det ble meldt, er att IDMC trigger en avtale, men det er godt mulig jeg tenker det bare fordi jeg har en trang til å finne kortsiktige mål å se frem til. Om den ikke kommer vil jeg vel finne nye mål, som Olix og klinikk i 2022 eller att vi nærmer oss ett år siden AZ resultatene ble publisert og en avtale ofte tar rundt ett år å snekre sammen.
OM jeg får rett i dette blir det forsovet ikke en gradvis bedring av kommunikasjon men en brå overgang, vil være letter å kommunisere om en bader i penger.
Men burde som nevnt av ganske mange nå være mulig å kommunisere ganske mye mere enn de gjør nå, åpning og lukking av sites, kommunikasjon med FDA, ny-ansettelser osv, tar ikke så mye tid å sende en tweet i uken heller.
Finner det forsovet ganske kritikkverdig å igjen lene seg på eksterne faktorer om dette skulle stemme, noe det sikkert mest sannsynlig ikke gjør.