Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

(Deleted)

10 Likes

Helt klart! Da må det fremkomme at selskapet ønsker/jobber for syntetisk kontrollarm. Da vil caset bli noe helt annet. Bare det at godeste PW avfeide syntetisk kontrollarm helt på Radium etter Q2 (Hvor syntetisk kontrollarm kom opp). Derfor håper jeg dette kommer opp på Q3 og at selskaper faktisk har en god plan!

1 Like

Om CD8 responsen øker såpass som nevnt over, så vil jeg kalle det positivt. I tillegg kommer de med info som tidligere etterlyst her inne, også positivt tenker jeg.:man_shrugging:

2 Likes

Det gjorde han da vel ikke?

5 Likes

(Deleted)

17 Likes

Burde vel gå å komme inn under det som beskrives her. Jeg ser i hvert fall ingen punkter hvor en ikke oppfyller kravene.

16 Likes

Helt riktig. Ble absolutt ikke avfeid. Tvert imot: det var dette det skulle jobbes med i høst (jfr PW i podcast etter sist Q). Lytt fra ca 17 min og utover (podcast 188).

Hvorfor skulle de bruke høsten på noe som i utgangspunktet var fånyttes?

Forventer en videre orientering rundt denne jobben under Q3.

14 Likes

PW nevnte på podcasten at de var i aktiv dialog med FDA om mulighetene for endret kriterier pga Covid…
Får vel høre mer om dette på Q3! (el. før)

7 Likes

De ønsker vel ikke å bruke penger på vacc med dagens kurs. Frister lite med emisjon.
Tipper de har all fokus på Release.
Har en følelse av at stillheten skyldes at de vet det snart skjer noe avgjørende (syntetisk/avtale/.,.,.,) men jeg har blitt skuffet så mange ganger før, så det er vel bare en drøm :smirk:

15 Likes

Flere enn en gang @bamse å jeg blir sikkert skuffet igjen, men målet er som du skriver til avlesning så godt å ha funnet en ny mulig «gullklump» i mellomtiden så blir ikke ventetiden så lang :wink: Long i begge!

7 Likes

Noget kunne tyde på, at deres nye strategi handler om bl.a. at kommunikere deres events. Oplagt, men håber at der kommer mere :slight_smile:

4 Likes

PCI Biotech to present at the 9th International mRNA Health Conference

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/15f7ff2c-7cda-4df3-8f78-0496718b4a34

Se denne konklusjon fra poster som skal presenteres :star_struck:

22 Likes

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/15f7ff2c-7cda-4df3-8f78-0496718b4a34

7 Likes

I den siste posteren er sju av 11 forfattere fra Astra Zeneca. De er tydeligvis tungt inne med en stor forskergruppe.

20 Likes

A.H nevnte vel I podcast at kontakten med AZ var hyppig og meget god

8 Likes

Lige pludseligt…

AZ med føtter både i Vacc, Nac og Gallegang?

Kanskje på tide med en reprising?

Narvesenkiosken på hjørnet er jo mer verdt.

19 Likes

Skjermbilde 2021-11-09 kl. 10.14.24

Bivirkningsprofilen er helt drøy. LNPs har masse lekkasje, mens PCI har nada. Velkommen til fremtiden. :point_up_2:

55 Likes

(Deleted)

Vet ikke om det finnes et samle-svar på det spørsmålet. Jeg tror det avhenger av substansen som leveres, men her trengs en farmakolog for å gi et godt nok svar.

3 Likes