Sjekk ut de dataene her!
Noen ganger er jeg litt oppgitt over at ting drøyer, men så kommer de trekkende med data… Ohhhlala!
Beklager hausete stemning, men blir litt munter av dette
Sjekk ut de dataene her!
Noen ganger er jeg litt oppgitt over at ting drøyer, men så kommer de trekkende med data… Ohhhlala!
Beklager hausete stemning, men blir litt munter av dette
Front. Bioeng. Biotechnol., 27 July 2021
In recent years, great progress has been made into mRNA vaccine development, especially in individualized tumor vaccines. mRNA vaccines are a promising approach as the production process is simple, safety profiles are better than those of DNA vaccines, and mRNA-encoded antigens are readily expressed in cells. However, mRNA vaccines also possess some inherent limitations. While side effects such as allergy, renal failure, heart failure, and infarction remain a risk, the vaccine mRNA may also be degraded quickly after administration or cause cytokine storms. This is a substantial challenge for mRNA delivery. However, appropriate carriers can avoid degradation and enhance immune responses, effector presentation, biocompatibility and biosafety.
However, existing vaccines under development may degrade upon administration or cause cytokine storms (Susanne et al., 2018), among other side effects including allergy, renal failure, heart failure, and infarction. It is therefore essential to find suitable delivery methods for mRNA vaccines to maximize the immunogenic window while minimizing any vaccine-associated risks. Optimized delivery can also enhance the immune response or effector presentation, biocompatibility and biosafety (Susanne et al., 2018).
Hyggelige takter i PCIB, og for meg som har NANOV som hovedinvestering er det jo ikke akkurat et skår i gleden at også den aksjen løfter seg pent - og pussig nok på samme dag da de bakenforliggende årsaker er uten sammenheng med hverandre (bortsett fra at begge aksjer i utgangspunktet er underpriset i min bok).
Godt å se litt positivitet i forumet igjen!
Så får vi krysse fingrene for at de jobbet med noe stort på kontoret i disse dager og at den negativiteten vi har kjent på de siste mnd/årene kun er i hodet vårt.
Pausa den🤷♂️
Ja det er jo typisk OB. Ødelegger hele momentum:(
For en het potet vi sitter. Vi må jo være midt i smørøyet.
Het potet….Det tror og håper jeg PCI Biotech sin teknologi også er for AZ
Comeback kid!?
Skulle ikke forundre meg om at de 20 000 aksjer på 15.40 som nu kom på salg kjøpes plutselig med presentasjon av disse utrolig gode resultater…
Today at 16:45 - 18:30 (CET), Dr. Anders Høgset, CSO, will on-site present a
poster named ‘Photochemical internalisation (PCI) - enhanced and site-directed
mRNA delivery by light-induced endosomal release’ giving an overview of PCI
Biotech’s proprietary platform technology for use in the exciting field of mRNA-
based therapies. Please find the poster enclosed
The conference provides participants with a platform
for networking with experts, giving them an opportunity to learn more about
developments in mRNA technology and to see scientific presentations by some of
the most esteemed experts in the field. The event brings together over 650
attendees from leading pharma and biotech companies as well as academic
institutions.
Det har du rett i!! Nå trenger vi bare multiplisere dagens økning med 40 for å nå ATH. Alle ombord i raketten som har grovt regnet gått 2,5 prosent av ferden i dag. Vi er der snart…
Aksjekursen er og har vært utfordrende lenge, og det er eksepsjonelt langt tilbake til ATH, og på et eller annet tidspunkt kreves det en kapitaltilførsel. Det tror jeg de fleste vet. Selv om det kan ta noen år før dette blir bra, er det teknologisk et spennende selskap. Dagens oppgang er hyggelig, selv om jeg personlig betviler at selskapet closer noen umiddelbare deals med prekliniske muse forsøk etter en faglig smal messe. De som har interesse av disse dataene er ikke Usain Bolt de heller, ting tar tid.
Det viser helt præcist hvad et selskab vinder ved at lave god IR ift. potentiale og faktiske resultater.
Det mest interessante her er ikke hva de gjør mot finansmarkedene, men hvordan de bruker disse dataene i business development. Dette selger seg ikke selv, det er mye spennende der ute.
Det er noe som heter “Telling ain´t selling.” Dette må pushes.
fint med ett par stråler solskinn i ansiktet etter og ha ligget ufrivillig i hi for godt og vel ett år
Endelig fjes til fjes. Live event!
Gledelig hvis også Bøhn deltar!
So what do you guys think? Can only be good news? Or not really…? I just feel like this can just dump again tomorrow or continue at 15% every day for a week…^^
Utbombet, tre teknolgiben, enorm mange negative vurderinger.
Så presenteres slike resultater .
Kanskje så enkelt…
Og så er the a new kid in town i form av KOMMUNIKASJON til markedet. Etterlengtet liten oppgang og mot de resultater som skal presenteres om noen timer virker det som kanskje en solid reprising endelig kan komme
Nu når en ser mot mRNA teknologi og prising her i markedet innenfor mRNA er det pølsebod prising av PCIB teknologien. Om det vedvarer eller løsner sikkelig nu får vi bare se. Tenker noe bør bli klarere om få dager og kvartalspresentasjon.
Super poster @Jubel , men @Gautosaur ….de dataene er vel ikke nye Sitter å blar litt her å de ble presentert tidligere i år? Stemmer ikke det?
Det stemmer, de er ikke nye.
Klassisk sell on News mulighet i dag.
Ikke noe stort i at selskapet melder at de skal vise fram en poster på en konferanse (se hva vi får til på forskningslaben i mus!). Virker heller som litt reparasjonsarbeid i siste liten for å bli bedre på kommunikasjon. Få til noen børsmeldinger. Mer som spam dette tenker jeg med old news. Desperate handlinger før begredelige nyheter neste uke?
Ikke spesielt høy omsetning heller.
De har bare vært godt gjemt for markedet.
Bøhn tar tak! Det er helt splendid og på høy tid
OG AKKURAT DET SOM VAR ETTERSPURT MED TANKE PÅ KOMMUNIKASJON
Tenker de siste meldinger er første del i en mer åpen, tilgjengelig og pro IR kommunikasjon den kommende tid. Hvis det i tillegg kan krydres med deals ….. Tør ikke tenke på det.