Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

30 er helt ok i min bok. Spørsmålet er om durvalumab vil krympe poolen av tilgjengelige pasienter fremover

4 Likes

Tror PW må snakke meget positivt for å holde kursen opp.

PW har leveret i mange år, desværre 90 pct. skuffelser. Jeg ved ikke med de sidste 10 pct. Utrolig lang line den mand har.

Virker som om de eneste samarbeidene som er igjen er Olix og eTheRNA….

De bør jo klare å få til noe her ned studieoppsettet, hadde vært løsningen det.

*Proactively pursuing strategies to address recruitment and retention, including interactions with FDA and EMA about an alternative study design

5 Likes

Er ikke dette her sånn ca status quo? 30 pasienter er mer enn jeg fryktet.
Hvordan vil informasjonsflyten i studiet være framover, vil resultater på de som er innrullert ha en eller annen løpende statusoppdatering eller holder man på resultatene underveis og presenterer alt samlet til slutt?
Tenkte at resultater underveis på de som allerede er innrullert kanskje kunne være et hjelpemiddel for videre rekruttering om de er gode, men har ikke satt meg godt nok inn i hvordan dette fungerer.

1 Like

Er det medisin X som omtales i FirmaVacc?

1 Like

Markedet har vel priset inn en vesentlig værre rapportert enn dette her?

5 Likes

Absolutt , det kan jo være årsak til at etisk komite trår til og avlyser videre fullføring av hele studien ( kfr.Pfizer i dag og covid-tabletten)

Firmavacc progressing towards initiation of a Phase 2 study!
Hørtes lovende ut ihvertfal. Får håper PW utdype videre her i dag.

2 Likes

Man får ingen resultater før interrim evnt innfrir forhåndsdefinerte målsetninger - resultatene er blindet for selv Pcib inntil dette.

5 Likes

Her står det jo masse i presentasjonen da. Det er VELDIG planlagt og konkretisert. Dette var for meg virkelig en positiv overraskelse!

26 Likes

Bull💪

1 Like

Ja, dette overrasket positivt vil jeg si. Håper vi får vite videre vei om FirmaVacc snarlig

3 Likes

(Deleted)

1 Like

“The collaboration partners
include OliX Pharmaceuticals, Immunicum, eTheRNA immunotherapies, IMV and Aposense”

1 Like

Great! Makes me bull, marketvalue versus progression! Looking forward to the presentation. Really like 30 patients, pursuing strategies, Vacc has been given product definition.
This is better communication. Keep up :partying_face:

Thirty patients have per end of October been included in the RELEASE study and the expected timeline for interim analysis remains 2H 2023

*Proactively pursuing strategies to address recruitment and retention, including interactions with FDA and EMA about an alternative study design

fimaVacc
*The programme is progressing towards initiation of a Phase II clinical proof-of-concept study, with product definition and study design clarified following comprehensive consultations with international experts

Corporate
*Significantly strengthening the organisation with three highly skilled individuals; an experienced operational leader for RELEASE, and two key employees within clinical science and business development focusing on fimaVacc and fimaNAc

Nope eTheRNA still going strong :muscle::bomb:

6 Likes

Selvsagt skuffende med bare 5 rekruttert I q3, men det var vel også i tråd med hva jeg forventet. 3 nye I oktober er sånn sett litt over forventning, det samme er 30 totalt.

Jeg setter også veldig pris på at de denne gangen går ut med helt konkrete tall for rekruttering, håper det fortsetter.

3 Likes

Jeg tror PW annonserer i dag at han er blitt headhuntet til et bibliotek. Det hadde vært bull😛

1 Like

Stemningen her har vært for deppa !
Skuta flyter og seiler mot mål, riktignok ikke for fulle seil, men de er i dialog med FDA om endringer (flytte mållinja nærmere)

17 Likes