Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Kan vi vente at de sukrer en grå oppdatering i morgen med safety avklaring ? PCIB har vel tidligere hatt for vane å dra opp noen gode nyheter på Q fremfor egen børsmelding.

2 Likes

Hmmm, Rockpus - måske tager jeg fejl, men er vi efter personen og ikke bolden her…?

1 Like

Ofte går kursen motsatt av forventning. Jeg har aldri sett en mer deppa stemning. Spennende :nerd_face:

13 Likes

Nå er vell PCIB et selskap som befinner seg i en posisjon hvor psykologi preger det meste rundt kursbildet. Slik vil det være til vi evt får en forløsende melding, hvor noen legger penger på bordet. Og det skjer evt plutselig, uten forvarsel. At den meldingen kommer samme dag som Q er særdeles usannsynlig. Derfor sover jeg godt, og sitter long til teknologien materialiseres, eller selskapet legges ned. Jeg selger ikke uansett om kursen er 9, 19 eller 29 kr i morgen ettermiddag.
Når evt den forløsende meldingen kommer, snakker vi om helt andre verdier. Vaccibody er vell etter en forløsende melding feks verdt 40 stk PCIBer.
Sluttkursen i morgen er som i dag preget av psykologi. En gang kom en kursdrivende nyhet noen dager etter Q (som er avspist mange ganger nå).

Men synet styret og ledelsen har rundt IR og kommunikasjon irriterer meg kraftig, og burde med enkle grep gjøres mye bedre. Blant annet med en generell fremleggelse av strategi og målsetninger de jobber etter.

Jeg håper derfor at Bøhns lovnad om bedring i kommunikasjon redgjøres for allerede i morgen.

Lykke til!

27 Likes

(Deleted)

8 Likes

Helt enig med deg! Jeg ordla meg bare litt upresist og tåkete i farten. Du traff bedre :muscle:

Kanskje jeg er kvalifisert for jobb i PCIB……

3 Likes

(Deleted)

8 Likes

Det vil jo være rart om dette selskapet har sittet og ruget på en forløsende nyhet til denne fremleggelsen av Q3? Spesielt sett i forhold til det tragiske kursfallet de seneste ukene? Normalt holdes jo ikke kursdrivende nyheter frem til kvartalspresentasjoner, men publiseres som ferskvare.

Når det er sagt, så er det få som mer hadde fortjent en positiv utvikling enn dere trofaste PCIB aksjonærer.

Det er vel nærliggende å tro at de melder antall innrullerte denne gangen, i og med at de gjorde det sist, og med de lave forventningene som tilsynelatende er til selskapet nå så skal det jo ikke all verdens til for å overraske. Vi vet at de innrullerte 4 i juli. Hvis de har klart det samme i august og september så vil de kunne melde om best Q ever med 12pas.

3 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/547058

1 Like

Og hvilken vei hopper haren idag? :sweat_smile:

Nedover igjen

1 Like

Fastholdelse af deadline trods sløjt indrul, og snak med FDA og EMA ift studie design. Det er vel middelmådigt, men tror at næste Q vil se markant positivt anderledes ud.

1 Like

At covid gjør det urfordrende å rekrutere burde ikke komme som noe sjokk…

Denne burde heller markedet sette pris på:

Corporate
*Significantly strengthening the organisation with three highly skilled
individuals; an experienced operational leader for RELEASE, and two key
employees within clinical science and business development focusing on fimaVacc
and fimaNAc

7 Likes

tragiske rekrutterings tall, rett i dass igjen idag

30 var faktisk flere rekrutterte enn jeg fryktet.

10 Likes

Man kan jo lure på hvordan kreftbehandlingsfeltet ser ut når fimachem er klart for å tas til markedet, ca. 5-10 år etter studiestart,med denne hastigheten.

1 Like

30 stk er vel igrunnen litt over det folk har trodd…
Kun 5 i Q3 er ikke bra, men oktober rekrutterte 3 stk, så det beveger seg jo i riktig retning selv om det er med små skritt.
Ellers får man se om PW kan utdype mer om initiation av Fimavacc eller om det fortsatt bare er ord og ingen handling…

5 Likes

Ja, 30 er omtrent på anslaget mitt i hvert fall. Problemet er Kun 1 rekruttert til sammen i august og september. Guiding virker igjen for optimistisk slik det ser ut nå :roll_eyes:

1 Like