Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)


Det må være det, der sker i stilhed.

7 Likes

Prik prik næh men dog der er stadig liv

2 Likes

Vi må formode, at der snart sker noget. Der er gået 21 dage siden Hr. Bøhn lovede bedre kommunikation, som vi ville se over de kommende måneder. Den kommende måned var denne måned, oktober, og snart når vi ind i den næste kommende måned, november. Måske er det den kommende måned efter den kommende måned, altså en måned vi aldrig indhenter.

3 Likes

Husker du hvor mange Nordnet investorer vi hadde tidligere Lenny?
Jeg ser vi er nede i 3305 nå.
Såvidt jeg husker så har vi vel mistet 1000 aksjonærer herfra siden sept
Godt å se at store fond er på vei inn.

5 Likes

Me må tilbake til januar 2017 for å finne lågare aksjekurs enn dagens… Har alle mista trua her, eller er det stille før stormen?

1 Like

Det er stille før stormen, får vi håpe. En kunne jo argumentere for at hver dag uten nyss fra selskapet tyder på større og større deal, men den går vi vel ikke på to ganger. Eller? :joy::sleepy::exploding_head:

2 Likes

Husk at de arbejder på værdier på kort og lang sigt. Når man tænker over hvor lang tid kort tid åbenbart er, så må vi håbe at der er et aktionærprogram til deres hårtabs-samarbejde med Olix :baby:t2::boy:t2:👨🏻‍🦳:older_man:t3:

6 Likes

Litt info om behandlingen, mens vi venter. :smiley:

http://hsorhf.prod.fpl.nhn.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Mage-tarm%20227%20PCIA%20203_18%20Amphinex%20%20(fimaporfin).docx.pdf

http://hsorhf.prod.fpl.nhn.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Mage-tarm%20228%20PCIA%20203_18%20Gemcitabin%20dag%201+cis-gemcit%20dag%208.pdf

5 Likes
4 Likes

La oss diskutere selskapet

12 Likes

Ny konferanse:

Where to meet us: List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

https://www.pcibiotech.no/partnering

17 Likes

https://www.visualcapitalist.com/worlds-biggest-pharmaceutical-companies/

En skikkelig Long Shot men det hadde vært artig om Roche hadde funnet på å tegne avtale med PCI.
Det, det koster hadde ihvertfall ikke vært mer enn en piss i havet for de!

16 Likes

Når lys kan utløse oksygen i hjernen, da er det håp.

https://www.cell.com/iscience/fulltext/S2589-0042(21)01126-3

Fremtiden er lys!

4 Likes

Ja,fremtiden er lys💥
Satt og Kikka litt på start i dag, Robotene herjer noe veldig, kjøper på 16,45 , ble solgt 20 øre under.
I en så illekvid aksje,burde det ikke være tillatt med slik Tull.
Kjøp Nå og sitt, det er mitt råd👍
Blir ikke dette suksess,slutter jeg med aksjer!!!

18 Likes
8 Likes

De er nå i utvikling i mennesker over hele verden og kan muligens komme på markedet om noen år om behandlingen deres er bedre enn standard behandlingen for gallegangskreft i dag, sier Selbo.

Når man ser PCIB beskrevet på denne måten så virker det igrunn rimelig nok at kursen er som den er. Dette er vel nettopp i beste fall inntrykket utenfor kretsen av spesielt interesserte. Da jeg (for noen år siden…) kjøpte mine første aksjer så var det også inntrykket jeg hadde: “Om noen år…”. Men hadde jeg i tillegg vært så usikker på om behandlingen i det hele tatt vil bli bedre enn dagens “standard behandling”, ja da hadde nok også jeg holdt meg unna dette selskapet.

5 Likes

Er vel kanskje greit å nevne at artikkelen som siteres rett over her ikke er fra f.eks. Lancet men er en beskrivelse av en undervisningstime på Ullern Videregående skole…

12 Likes

High impact factor :pray::muscle::rofl::rofl:

3 Likes

wondering if those kids are potential investors or potential scientists :slight_smile:

2 Likes

@Logdec sin triggerliste byr på mye snadder, og ting å ta tak i. Tusen takk til han!

Trigger 12 og 13 henger sammen, og er både uhyre spennende og nært, ut fra det jeg har funnet ut.

Trigger 12: Hvem eier den hemmelige medisin x? Partner avtale? (tidslinje <3mnd)
Forskningsprosjekter 3
«I 2019 rapporterte vi også lovende resultater som viser at lysaktivering av PCI-fotosensitiseren TPCS2a/fimaporfin i kombinasjon med legemiddel X (på dette stadiet vil vi ikke oppgi navn da prinsippet vurderes for patentering) fører til kraftig hemming av vekst og økt drap av tykktarm- og brystkreftceller. I 2020 ble dette arbeidet bekreftet i en xenograft musemodell og arbeidet er nå i sluttfasen og vil bli sendt inn for publikasjon. Medisin X benyttes klinisk og testes ut som en lovende behandling av ulike kreftformer. Relevant for oss er at medisin X har vist seg å gjøre kreftstamceller mer sensitiv til ulike kreftterapier».

Trigger 13 Judith Jing Wen Wong Phd avhandling (tidslinje <3mnd) ref over. 17.10.2021 Avhandling innlevert. Disputas 10. desember 2021

Medisin X har en svært sentral rolle i hennes PhD. Av alle de PhD jeg har lest, har hoveddata gjengitt i ALLE de minimum 3 paper som kreves for å oppnå en PhD. Her har de unnlatt data i ALLE 3 paper!!! Uhyre spennende, og hvorfor det om ikke dette er svært hemmelig og børssensitiv informasjon?! Data som enda ikke er publisert og blir holdt igjen til 2 uker før disputas pga sensitivitet. Medisin X vil altså måtte offentliggjøres SENEST om 5 uker fra nå!

50 Likes