Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Under 17,50 trenger vi bare støttekontakter hele gjengen…

1 Like

2 Likes

Noen som kan delen sine tanker om siste dagers bevegelse og en vurdering av hva vi kan vente oss de neste ukene?

1 Like

Jeg mener at vi fortsatt ligger og tester motstandsnivået rundt 17.

RSI har omtrent aldri vært så lav som dette uten at det har kommet en rekyl. At det nå har vært oversolgt og er på veg tilbake igjen mot normalområdet har en meget sterk korrelasjon med andre rekyler som har vært i PCIB.

12 Likes

Fortsatt nedadgående trend til det motsatte blir bevist.

Med lange briller

1 Like

Hadde nytt forsøk på å komme seg over den gule stiplede linjen. Nada volum, svakt rally, og ny lower low.

Med andre ord, det tekniske ser fremdeles helt på trynet ut.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Følger samme langsiktige oppskrift i PCIB som jeg har brukt med hell i andre selskaper som har hatt en kursmessig dupp:

  • Kjøpe når alle andre gråter blod
  • Glede meg over litt lavere snitt
  • Vente tålmodig på at teknologien får fotfeste

Har sittet i bl.a. RECSI siden 2015, og de aksjene har ligget permanent i skuffen. Kun påfyll underveis. Var sikker på at markedet ville komme, og nå gjør det det. Jeg kjører samme tilbærming i PCIB. Tar jeg mot formodning feil, så får jeg igjen 1/3 av et evt. tap på skatten, og har bidratt til å finansiere kreftforskning underveis.

Ha tro på egen plan, se bort fra kort støy.
PCIB kommer. Resultatene er for bra til noe annet.

Edit: denne skulle i småprat, ikke teknisk. Beklager. Hadde flere tabs åpne i Chrome. Fint om en mod kan flytte posten.

25 Likes

Ca 10 (9,5-10) har vært aktuelt neste støttenivå jeg har ventet på i mitt chart siden kursen falt under 17,5:


Laveste i går på 10,11 kan ha vært en ny bunn og den har nå reagert godt opp derfra igjen, riktignok på beskjedent volum. Får se om den holder seg over eller om den siger ned i det lilla området. Tror det siste uten nyheter og med sure makroforhold, men nå er børsene grønne og aksjen ser oversolgt ut sammenliknet også med tidligere bunner. Ikke lett og si :slight_smile:

4 Likes

DN Investor today PCI BIOTECH

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

6 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.