Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Støtte ved 25 ? Usikker.

Fra 21. oktober t.o.m. i dag så er VWAP = 25,75151938

Man kan vel anta at det er solid støtte i dette området, ja.

Edit: 21.10 er D-dagen. Alt før er bare jazza opp og «ubrukelig»

3 Likes

Volume Tirsdag har ikkje vært lavere siden 08.11.19.

1 Like

Blir interessant å følge utviklingen.

Partnerskap/emisjon til å utvikle en av de tre plattformene videre vil bestemme utviklingen i aksjekursen for Pcib tror jeg

2 Likes

Ikke noe populært spørsmål; men hvor bør man legge seg på kjøp her om feks noen store kaster kortene? Hvor er neste støtte?

4 Likes

Fra et teknisk ståsted så er aksjen latterlig svak. “On balance volume” har vært i en nedadgående trend siden toppen i juni i fjor. Langtids moment indikator (røde) har lagt under 0 linjen siden AZ trakk seg ut. Og slik det ser ut nå er det eneste som kan snu tendensene er en fundamental nyhet som slår såpass kraftig ut at man får både moment og prisbevegelse nordover på bra volum. Noe ala nanos comeback forrige kvartalsrapport.

Slik det ser ut akkurat nå, blir jeg ikke akkurat overasket om man får en tur ned mot 20-tallet. Med mindre den klarer å karre seg over 25 merket uten noe fundamentale nyheter.

Men

“Judge the market by it`s own action”

9 Likes

Under 24, ser du fortsatt 17 som kursmål?

Ser spennende ut med inngang på 21-22 nivået.
Avventer litt foreløpig på mer bekreftelse på støttenivåene.

1 Like

Jeg klarer ikke se noen grunn til å være investert teknisk, og fundamentalt må jeg vite hvordan innrullering GGK går for å være interessert.

Sjekker til høsten hvordan ståa er.

6 Likes

Teknikerne må vel like det de ser nå.

Stigende trend.

Bunnen bak oss.

The trend is your friend.

20 Likes

1 Like

1 Like


Holder den seg over 24,80 så er alt vel. Og gode odds for full bull hvis den holder seg over 25,50

2 Likes

Ser på det litt lengre chart.
For meg er område 23 meir viktig å holde.
Enig i over 26 er bull, da skal vi nok opp til 30 område på sikt.
Neste blir ca 43 så 55 og til slutt 80.

13 Likes

Har trukket streken opp til 200 dagers snitt på kr 32 her, men det er egentlig fremdeles 30 som er den viktigste motstanden jeg ser på, mens bryter den over 36 er vi på pcibgaleien igjen og da er det bare å kjøpe

17 Likes

Prøver meg på en enkel teknisk analyse (disclaimer: jeg er nybegynner på teknisk analyse). Breakout på høyt volum på nyheter om (fimaVacc med cpi) patent og ut av den nedadgående trenden, etterfulgt av en konsolidering. Om ikke jeg tar helt feil her så har vi et lite bull flag. Det var et forsøk på brudd, men på lavt volum, så denne fikk en pullback. Så det blir spennende å se hvordan dagen ender (eller uka begynner). Får vi brudd med bra volum i dag så tror jeg neste uke kan bli fin.

7 Likes

2 Likes

Veldig bra, skulle tro du var en ekte linjalgnukker :slight_smile:

1 Like

15 Likes