Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Den var nesten så bra at jeg måtte varsle Karl Oscar om at denne var sett in the wild:

1 Like

Synes at jeg ser en hode skulder under utvikling.

Ja faktisk både en stor og en mindre kan man skimte.

Men spekulativ hode skulder vil du veldig ofte se i aksjer som er i jevnt oppsig, samme med dobbelt topp som jeg nevnte så vidt over.

@pingvin. Hvis du sikter til tegningen min, så er jeg enig i at det er visse utviklingsmuligheter både på hode og skuldre. Men så tok jeg med mye andre kroppsdeler også da :slight_smile: (Også med utviklingsmuligheter)

3 Likes

En klassisk ready-for-insane-take-off formation vi ser där. PW:s hår står i perfekt symbios med trendkanalen. Lutningen på håret är en viktig parameter.

Ger som regel 100-300% stigning initialt vid trendbrott. Ibland mer :wink:

6 Likes

H&S er tegnet opp i timeschartet men ikke avgitt.

Litt problem med å se denne. Hvor mener du halslinjen ligger; på 69?

Slik, men for det første ikke avgitt, og for det andre legger jeg ikke så stor vekt på timechart på sånt.

image

Edit:
For chartet sin del var det slett ikke dumt med litt jobbing med mot 68-69, spesielt ikke hvis den klarer å karre seg oppover i morgen:

Har ikke sett noen skikkelig volumspike siden den fant støtte på 52-53, er snart på tide, men ingen lot seg skremme ut av gyngestolen i dag.

1 Like

Det må komme en melding for å få noe hopp i volym

1 Like

Avslutter nøyaktig over trendlinje igjen :smirk: Veldig lavt volum under 70 i dag, godt å se at det er få som ønsker å selge til denne prisen.

8 Likes

Skikkelig stirrekonkurranse:

Edit:

Oppdatering fredag morgen, holder akkurat fremdeles.

8 Likes

Vi har en ascending triangle som skal være ett bullish pattern. Og det er ikke til å se bort i fra at det kommer til å bli hard sjø i morgen :sailboat: og vil tippe vi ser en S/L jakt.

10 Likes

Da er det verste forbi for denne uken. Liten fakeout og back on track. Bryter vi opp før helgen?

9 Likes

Screenshot_2020-06-12 Kjøp PCI Biotech Holding (PCIB) aksjer(2)

7 Likes

Kursen reagerte i morges nok en gang opp fra kr 68,50 noe som viser styrke
Forutsatt at det internasjonale børsfallet stopper her vil det fra nå av være et etablert brudd på kr 75 som teller.

3 Likes

Forsøket på brudd 75 ble for tøft i denne omgang og aksjen må noe ned for å hente mer styrke.

2 Likes

Klassisk targetuträkning på den pekar på 86, om man nu tror på sånt

1 Like

Åpenbart styrketegn at PCIB holder seg på god rsi og innenfor opptrend over 69 støtteområde på en så sur børsdag.

Legg merke til hvordan den svake starten på dagen ikke tok kursen ned til samme low som forrige uke.

Er sånne styrketegn man ofte ser starter positive kursbevegelser, fordi folk som vil kjøpe ser at her må man bare legge seg på ask for å få de aksjene man ønsker, man kan ikke nødvendigvis legge seg på low bid og regne med å få alt man vil ha.

28 Likes

Ascending triangle mellom 74 og regresjonstrenden oppover er kommet mer eller mindre til veis ende, nå må noe snart skje:

4 Likes

Nydelig! :rocket::star_struck:

Hva skjedde med forhåndsvisningen av tweets, egentlig? @pdx