Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

4 Likes

Jeg syns det begynner å utvikle seg en rakett i det tekniske bilde nå
image

17 Likes

Fin test av støtte. Blir interessant å følge videre.

3 Likes

Spennende å se hvilken vei det går, blir jo enten rett ned eller rett opp i løpet av 1-2 dager;)

2 Likes

Teknisk kan en kurs på ~100 forsvares, men hva som skjer med melding er usikkert

4 Likes

Den kan vel gå sidelengs med en melding som tilsier at dette tar lengre tid enn tidligere kommunisert?

Nja, meldingen vil uansett gi en pekepinn om det blir deal eller ikke. Og ved deal så går kursen opp(tror jeg). Og da til 100 muligens slik @Hocki sier

2 Likes

Enig – en melding om utsettelse på avtalebekreftelse bekrefter at det ikke er kommet noe brudd og tyder på interesse for avtale fra begge sider – det vil jeg tolke Bull!

Edit: Burde vel vært i småprat disse 3 siste… @Evilfreud - you fix?

6 Likes

Det blir vel one hell of a gap om en dag eller to som må fylles en gang? :face_with_hand_over_mouth:

Nå spørs det på videre retning her, fikk nok en test av støtte igår, og trendkanalen har vært eksemplarisk.

6 Likes

Da gjenstår bare de forhåpentligvis fundamentale godnyhetene… :ok_hand::star_struck:

8 Likes

Det er en enorm fallacy. TA sier mye om hvor langt markedet vil ta kursen ved forskjellige scenarioer.

I dag touchet både LOD og Close ved viktige ting som var i chartet fra før.

2 Likes

Synes det var interessant hvordan det virker som kursen ble styrt i dag, spesielt kl.14:35. Her ble støtet satt inn og fiksa mange aksjer ved å drive ned kursen? Hvor mye TA kan man lese ut av ett “manipulert” kursbilde som i dag? Bortsett fra at det er for få kjøpere?
Jeg tror ikke kursen gikk ned 12,33% i dag pga nervøse gevinstsikrere og folk som har mista trua.

14:35 - 14:40 kurs gikk fra 73,7,- til 64,6,- på volum 42.419

14:40 - 15:00 volum 256.088 og kurs 69,-

14 Likes

over 80 så blir det vel en engulfing moneymaker?
Spørs hvor mye som blir styrt av TA nå, men det er jo ihvertfall ikke negativt

1 Like

Får vi en retest av 74,- før vi fortsetter til 80,- ?

La oss tegne litt streker for neste uke om en avtale skulle la vente på seg:

2 Likes

Trader ned mot 50 dagers snittet

Er et lite volumgap i den siste oppturen en bør vite om

1 Like

ønsket formasjon etter brudd ned av trendkanalen er et triangel. Spennende å se hvordan kursen utvikler seg

Haha det der er et flott tjuvtriks av et chart :smiley:

Edit:

Jaja, den trendkanalen var gøy så lenge det varte.

Ser på volumstøtter for å gjette hvor lang nedsiden kan være.

66 - 60 - 48 - 36 - 28 er relevante nivåer jeg ser på.

Hele det siste året:

Bare 2020:

2 Likes