Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

For at det skal skje så må PCIB avslutte RELEASE studiet. Og da skjer de ikke på samme grunnlag som det var for ENHANCE (hode/nakke) studiet: for mye konkurranse i markedet. Men det kan skje hvis de ikke klarer å rekruttere nok pasienter for RELEASE studiet og det ikke komme noen andre gode nyheter innen da.

3 Likes

Er det gapfill inden opgang mot 30?

5 Likes

Først og fremst er det å se om den kan stabilisere seg over 25

2 Likes

Hvordan ser bildet ut nå da, 3 uker seinere?

4 Likes

Lurer på om det blir ny ørkenvandring rett under 30,-

2 Likes

Snodig utdrag med kort data historikk @Elektrum? Kan ikke TA, men dette så ut som rart uttrekk på lite data.
Med volatilitet og tidligere bevegelser og spikes tyder vel egentlig lite på at det blir noen ø vandring😅? Det sammen med avklaringer fra PCIB om retningen for en eller flere teknologiben som er indikert snart skal komme.

Kunne det ikke like gjerne indikere liten eller ingen motstand fra 26,5 kr og opp til 54kr? Altså muligheter for skikkelig rekyl?

7 Likes

Brutt ut av fallende trend, etablert rask stigende trendkanal, target 30 innen nyttår.

11 Likes

Egentlig ganske streit: Det viktige var at den etablerte seg skikkelig over 25, for alt annet ville vitne om en bunnløs mangel på tillit til selskapet.

Nå ligger den og trader “på venterommet” 25-30. Egentlig ikke noen vits i å snakke om noe særlig trendbilde før den bryter over 30 på en robust måte sånn jeg ser den.

Men det var jo en helt ellevill volumspike da den kollapset sist, så det tyder jo på at veldig mange som var dritlei har gått ut av aksjen og det er solide hender som sitter igjen, det gir litt mer bullish vekt til bildet.

17 Likes

Idag ryker 30tallet. Bullflag hver dag nå og jeg tror selgerne er ferdige. Tror vi skal stabilisere oss over 30tallet godt hjulpet av DNB sin nyttårsrakett liste.

5 Likes

Nyttårsrakett effekten er kanskje ikke det man egentlig ønsker med langsiktig perspektiv? Er ikke den slik at det øker fra midten av desember og så blir det et nedsalg 5 januar?

De tenker vel mer at man kjøper nyttårsraketter for å få god oppside kommende år. Så jeg tror vi får endel nye aksjonærer i disse dager. Meen, endel av disse er jo kortsiktige spekulanter så mye kan skje

Håper på det første så klart :slight_smile:

Bryter ut på oversiden nå

16 Likes

Denne ser interessant ut teknisk nå. Over 50 dagers glidende og på vei ut av en trang “flaskehals”. Ikke mye motstand her før vi passerer 50 kroner.

14 Likes

3 Likes

Den vanvittige volumspiken på kræsjen gjorde at aksjen er basically helt nullstilt og man kan omtrent bare se bort i fra hele oppturen slik jeg ser chartet.

Dermed blir plutselig et brudd over 30 like relevant nå som det var i 2019.

Er en kortsiktigt opptrend nå som man kan følge med på om den gir noe sånt momentum, men jeg holder ikke pusten.

Edit:

viktig bounce i PCIB som gir grunnlag for snarlig test av 30

17 Likes

Begynner å se litt interressant ut nå

11 Likes

Tenkte akkurat det samme idag :slight_smile:

4 Likes

Flatseng er vel en god beskrivelse

Du er negativ på en morsom måte Ebitor. Det skal du ha. Hadde dette vært muppet show, hadde du sittet sammen med disse :grinning:

15 Likes