Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pcib fimaVacc (PCIB)

Er det større sannsynlighet for at noen andre vil vinne, må du gjerne informere oss. Takk.

3 Likes

Å bytte ut CEO’n viser seg atter en gang å ha positiv invirkning .
Per er vel ikke noe unntak i så måte.
Mine personlige betraktninger.

PCIB er vel ledende innen sitt arbeidsområde så det kan gå begge veier her.
Var vel ved sommertid de hadde svaret på lakselus-problematikken.
3-4 måneder til.

1 Like

mye på gang

1 Like

Etter alt å dømme så kommer noen til å vinne dette. Kanskje også flere. Hvordan status er her tenker jeg vi må nesten avvente å se i forhold til hvilke resultater de har. Det er ihvertfall konkurranse om plassene her.

2 Likes

Det er, som nevnt, flere aktører som driver med dette. En av grunnene til at jeg ikke har tro på PCIB i forhold til lakselus er at andre har gode løsninger i kommersiell fase - altså minst noen lusehoder foran. Her er en som er spennende:

3 Likes

Til dere som fortsatt har interesse av teknologien til PCIB anbefaler jeg at dere hører gjennom den siste podcasten nr 262 til radforsk.

Synes de er i inngrep med mange nye spennende prosjekter

Alle prosjektene har sitt opphav / bakgrunn i PCIB’s leverings-teknologi.

2 Likes

Teknologien er det nok ingen grunn til å være negativ til. Men PCIB har altså mislyktes totalt i alle disse årene med å gjøre produktene om til butikk.
Skjønner ikke at noen fortsatt har tillit til at de plutselig nå skal klare noe de aldri har prestert før. Lost case, men selvfølgelig hadde det bare vært hyggelig om jeg tok feil.

Du tar feil :grinning:

1 Like

De fleste som var med på den mislykka fimaCHEM studien har nok lite eller ingen interrese av å følge dette selskapet , enig i det.

Men det er jo helt utrolig hva PCIB kan vinne dersom de klarer å formidle og overbevise BP at de sitter på løsningen på delivery problemet som har vært og er et kjempeproblem som fortsatt ikke har sett sin løsning.

Hva sier du snoeffelen.
Har du PCIB aksjer eller er alt solgt.
Jeg har oppunder50K aksjer og kommer nok til å øke litt til.

Vi tjente jo veldig gode penger på PCIB i gamle dager.
Hva synes du om satsingen til PCIB slik selskapet fremstår i dag?

2 Likes