Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCIB: Q4/2019 - utsikter og forventninger

Mulig det, men det var denne slide som det ble guidet på👍. Forsinkelse kan det ikke være hvis FPD skjer første halvår 2020 når denne slide ble presentert Q3 27 November 2019.

Se Investor sin digging under PCIB mRNA tråden! Go happy💣

Fra Q2 presentasjonen står det “followed by a roll-out in the US from second half 2019” så får hver enkelt legge hva man ønsker i det.

1 Like

Ja. Jeg forholder meg til presentasjonen på siste Q og guiding👍

Det stemmer med Q2, forsinkelsen BLE meldt Q3 og ny guiding gitt 27 november 2019!!! NY GUIDING BLE 1H 2020 PÅ Q3 Nov 2019!

Det går ikke lage NY forsinkelse av allerede historisk informert forsinkelse ved forrige kvartalspresentasjon Q3😅. Jeg legger det til fakta, forsinkelse ble meldt ved Q3 og guidingen i sliden over ble presentert. Hvor ofte skal noen bli overrasket på nytt over den forsinkelsen som ble informert på Q3. Nå ventes Q4!

5 Likes

Fascinerende å se at enkelte mener at første pasient innrullert i USA IKKE er forsinket! Da har man de «ultrapositive» brillene på!

Det går dessverre fryktelig tregt med mye, men personlig er jeg superfornøyd med kursen og velger derfor å avstå fra å kaste store mengder med molotov-cocktails på bålet. Håper på en god presentasjon - der ledelsen forklarer rikets tilstand på en god måte! Det er en liten stab, ergo kan man ha en viss forståelse for at ting tar tid - men, tid er også penger så man trenger ikke sløse med den!

7 Likes

Ikke spesielt fascinerende. Hvor var du 27 november 2019 da slide over ble vist med guiding first patient enrolled in the US hvor det står 1H 2020?

Da velger noen å forholde seg til egen magefølelse. Greit det, men slide over er altså guidingen fra PCI Biotech sin forrige kvartalspresentasjon. Forsinkelsen gjaldt ny informasjon mellom kvartalet Q2 og Q3 2019. Og BLE meldt gjort oppmerksom på det ved Q3 2019. Ny guiding ble meldt i Q3 kvartalspresentasjon til første halvår 2020,se slide over.

1 Like

Med et slikt enkelt tankesett vil man alltid være på plan! :grinning: Kvartals presentasjonen skal helst bekrefte at man er i rute - ikke dytte milepæler foran seg! Hvis neste slide viser at første pasient innrullert blir H2 2020 - er alt da i skjønneste orden? I min verden er det en forsinkelse og det er greit en gang i blant at man ikke overholder guidingen. Men jeg synes personlig at kvoten er brukt opp nå…

2 Likes

Enkelt tankesett? Som investor må en forholde seg til selskapets nåværende guiding fra siste kvartal og ikke noen foregående kvartal som allerede er informert om😅. Jeg forholder meg naturlig nok som alle andre til siste kvartalspresentasjon Q3 2019 og dets guiding og ikke guiding fra Q1 eller Q2 2019 presentasjon.

Det ble i nov 2019 ved Q3 informert om forsinkelse (ny informasjon mellom Q2-Q3 2019). Den forsinkelse er ingen uenig i.

Fra Q3 2019 presentasjon fikk vi presentert slide og guiding: first patient enrolled US første halvår 2020.

Fortsatt er vi vel innenfor første halvår 2020😅

6 Likes

Utrulling er vel åpning av Sites og opplæring av personell.

First US patient enrolled kommer jo an på når sitene er åpnet og rekrutteringen er i gang og det kan ta tid før en pasient med de riktige inkluderingskriteriene tilfredstilt, kan komme inn i studiet.