Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Petroleum Geo-Services (PGS)

Er det ikke greit å vente til dette er avgjort?

Joda, men jeg liker risk, så kjøpte noen lodd i dag. Så får se på fredag om det var lurt :blush::blush:

2 Likes

Hvorfor spørre, når man allerede har kjøpt?

Eller det var vel ikke direkte ett spørsmål, men mer ett hint til andre kanskje :slight_smile:

1 Like

Jeg er også med på denne, PGS pleier alltid å gå sterkt i etterkant av refi / plasseringer.

Setningen var uten spørsmålstegn ja :blush:

Blir spennende dette:)

Ja, det gjør det. Teknisk ser det ut til at den snur nå, så meste derfor jeg kjøpte meg inn. Ikke pga gambling av hva som skjer på fredag. Alltid noen som vet mer enn oss. Men veldig liten del av porteføljen er satset da :smile:

1 Like

Sitter med en liten posisjon med 5x gearing. Håper på gode nyheter fredag :+1:t2:

1 Like

PGS ASA: Update on Status of Lenders’ Negotiations

1 Like

Ser bra ut dette. Vil tro det blir en god dag :slight_smile:

2 Likes

virker som de får til dette ja :slight_smile:

1 Like

https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/09/18/7568464/pgs-naermer-seg-losning

1 Like

PGS ASA: Agreement in Principle with Lenders on Main Terms

1 Like

Host host, in principle, og bare med marginal majority of lenders 62% på den største, på overtid
Er nok noen uker til på pinebenken her.


Tenk litt rundt hva en “alternative legal restructuring procedure” (lang og sminket setning for kriseemisjon

Det ser egentlig lovende ut, men veldig veldig risikabelt. (og gjelda er der fortsatt)

1 Like

PGS ASA: Q3 2020 Audio Webcast Details

PGS ASA: Q3 2020 Virtual Roadshow

PGS ASA: Q3 2020 Update

Jeg er så snill og grei og irritert på “alternative” fremstillinger av statistikk at jeg like gjerne har hjulpet dem litt og rettet opp igjen statistikken så sammenligningen er lik i det minste

image

2 Likes

Slitsomt med denne evige nedturen. På tide med noen gode nyheter snart.

Noen som har noe insikt i hvordan Ocean Geo-Frontier går? Er det lov å drømme om noen intekter fra disse snart?

PGS ASA: Binding Agreements with Majority of Lenders