Hvad er det du beskriver her? Hvem har belånt hvad ? Undskyld min uvidenhed men kan ikke lige omsætte det i mit hoved
Det er bare et av de norske selskapene som tilbyr kjøp og salg av aksjer osv har redusert belåningsgraden til APCL. Så de som har aksjer i selskapet når belåningen går ned fra 20% til 0% må dekke inn kostnaden med egenkapital. Det vil si at om du bruker Pareto med belåning og har 100.000 kr i APCL i dag må du betale inn kr 20.000, siden de 20.000 er lån. Det kan jo påvirke kursen i negativ retning. Gjelder alle aksjene som får redusert belåning i lista, så verdt å ta en titt på selv om det bare gjelder Pareto…
29/05-2019 07:58:56: (APCL.OAX) Results of Annual General Meeting
29/05-2019 22:06:16: (APCL.OAX) 2018 Annual Report and Accounts (Glossy Version)
30/05-2019 08:00:00: (APCL.OAX) Petronor E&P Transaction Update
Dette ble skrevet for to måneder siden, men still no news?
Virker ikke akkurat som de har fokus på rask saksbehandling der. Håper på avklaring her så raskt sommulig så det er mulig å få ut noe av det som er satt inni selskapet…
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Kronn (26 likes)
- @H.L (23 likes)
- @Chrysler300C (13 likes)
Resten av topp 10:
-
@hro07 (10 likes)
-
@strongbuy (9 likes)
-
@Sailor (5 likes)
-
@arv87 (5 likes)
-
@theb (4 likes)
-
@VargVemund (4 likes)
-
@ThomasM (3 likes)
Gratulerer!
Hvad ligger der her og ulmer… afrikansk storpolitik og milliardforretninger, som nu når de europæiske medier? Det hjælper nok ikke ligefrem BP, hvis de står og venter på flere aftaler i det vestafrikanske…
11% opp i dag. Er det sammenslåingen som endelig setter litt fart i kursen eller er det noen som vet mer enn andre om rettsaken?
Krysser fingrene for at det fortsetter videre opp og at noe av investeringen kan hentes ut igjen…
30/06-2019 15:25:13: (APCL.OAX) Petronor E&P Transaction Update
Øv - men No Big Deal, når vi nu har ventet så længe. Men for dumt at de ikke melder det ud i sidste uge hvor de jo godt vidste at dette ville blive situationen.
Positivt at de genbekræfter at fusionen vil blive en realitet og at udfordringerne ligger ift Oslo Børs - klar udmelding på det punkt.
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Potetsalat (2 likes)
- @VargVemund (2 likes)
- @Kronn (2 likes)
[quote=“Kronn, post:474367, topic:2408”]
Resten av topp 10:
-
@Celestar (1 likes)
-
@hansi (1 likes)
-
@arv87 (1 likes)
-
@anon99889496 (1 likes)
-
@erpe80 (1 likes)
Gratulerer!
Tror nok ikke det var tilfeldig at PetroNor valgte fusjon med APCL med tanke på deres lisenser i Gambia og Senegal. Det begynner å skje ting nå. Kanskje det kommer en gladnyhet når fusjonen er i boks
Det virker som om ting begynner å løsne litt nå ja. Det er endel kontakt mellom UAE og både Gambia og Senegal, og den kontakten kombinert med den pågående fusjonen gir tro på løsning🙂
Nåken som har linken til X-I og Apcl tråden der…?
Den var her tidligere, men finner den ikkje igjen…
Kan sjå ut til at det er på tide og børste støvet av skuffen der tvilsomme afrikanske oljeaksjer ligge😉
- @H.L (2 likes)
- @VargVemund (2 likes)
- @Kronn (2 likes)
[quote=“Kronn, post:474367, topic:2408”]
Resten av topp 10:
-
@Celestar (1 likes)
-
@Sailor (1 likes)
-
@hansi (1 likes)
-