Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

…eller afvisning af ‘provisional measures’?
Håber dog det er gode tegn for APCL…

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @H.L (37 likes)
  1. @Kronn (28 likes)
  1. @Chrysler300C (17 likes)

Resten av topp 10:

  1. @hro07 (13 likes)

  2. @strongbuy (9 likes)

  3. @ThomasM (6 likes)

  4. @Sailor (5 likes)

  5. @arv87 (4 likes)

  6. @theb (4 likes)

  7. @Nocturne (3 likes)

Gratulerer!

2 Likes

05/04-2019 15:11:48: (APCL.OAX) Flaggemelding fra Nordnet AB

09/04-2019 08:00:00: (APCL.OAX) Interactive Investor Q&A Session

09/04-2019 11:37:32: (APCL.OAX) ADDENDUM TO NOTICE OF GENERAL MEETING

https://actusen.sn/derniere-minute-le-conseiller-special-du-prince-heritier-dabu-dhabi-en-route-pour-dakar/

Last minute: The Special Advisor of the Crown Prince of Abu Dhabi on his way to Dakar

Article published: 15/04/2019

Twenty-four hours after the end of Lieutenant-General Sheikh Gueye’s stay in Abu Dhabi, Mr. Hussein Al-Nowais, Special Adviser to His Highness Sheikh Mohamed Bin Zayed Al-Nahyan, Crown Prince of Abu Dhabi, is on the way to Dakar.

His Excellency’s Special Envoy, Mr. Nowais will discuss with President Macky Sall ways and means to consolidate the excellent fraternal relations of cooperation between Senegal and the United Arab Emirates, particularly in the economic and social fields, in support of projects priorities, designed by President Sall for Senegal

  • The stay of the powerful Councilor of his Highness will launch the new axes of the cooperation between Dakar and Abu Dhabi. In particular in the fields of the fight against terrorism and the management of wealth from the exploitation of oil and gas wealth. *

Mr Hussein Al-Nowais will also take this opportunity to present to President Macky Sall, the official invitation of His Highness Sheikh Mohamed bin Zayed al-Nahyan, on the occasion of the next special Olympics to be held this summer in Abu Dhabi.

Det skjer ting nå.

1 Like

24/04-2019 08:03:40: (APCL.OAX) Last Day of Trading With Right to Receive Warrants

1 Like

24/04-2019 11:06:26: (APCL.OAX) Results of General Meeting

2 Likes

25/04-2019 08:00:00: (APCL.OAX) Shares Trading Ex of Right to Receive Warrants

25/04-2019 13:53:20: (APCL.OAX) Audited Annual Financial Report - 31 December 2018

Hvorfor kan det ikke være enklere å tjene penger :sob:

2 Likes

01/05-2019 11:11:54: (APCL.OAX) Notice of Annual General Meeting

01/05-2019 11:39:18: (APCL.OAX) Gambia Block A1 - Response to Media Articles

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Kronn (24 likes)
  1. @H.L (23 likes)
  1. @Chrysler300C (13 likes)

Resten av topp 10:

  1. @hro07 (10 likes)

  2. @strongbuy (9 likes)

  3. @Sailor (5 likes)

  4. @arv87 (5 likes)

  5. @theb (4 likes)

  6. @ThomasM (3 likes)

  7. @Nocturne (3 likes)

Gratulerer!

Någon som har sämre avkastning än mig här ? :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: Stop loss vad e de :joy:

1 Like

Ojda… verre enn meg i Endúr (bergen group) - 62% :rofl:

1 Like

Viktigt att hålla HÅRT i sina aktier :joy:

Eg vil tro det er veldig mangen, apcl har vert en katastrofe for mangen, noen få har vert heldige å gjort noen kroner på trading, men langsiktige aksjonærer i apcl sitter med solide tap selv om self enkelte nok vil hevde noe annet.
Fra tiden der Timis valgte å gå ut, selveste Mr Afrikan liksom, samt det på samme tid begynte å bli kjent at det var trøbbel med lisensensene, så var vel igrunn håpet ute.

  • samtidig trodde eg kanskje noe kunne gå rette veien med den pågående transaksjonen, men alt i alt er det vel bare en reverse takeover det handler om.
2 Likes

Bara låta det stå. 1000% upp så är det ±0. Bättre odds än 1mill på flax lodd, kanske NOT :blush:

APCL får redusert belåningsgrad i Pareto fra 20% til 0: