Bønner er godt
Med litt treff og finansieringsplaner i boks, så kan vi fortsatt gå 10 gangen, det er ett enormt potensiale om lisensene faktisk inneholder like mye olje som seismikken viser.
Og om det de gjør, så kan den være 3 sifret samtidig som utbytte kommer, men da ser vi naturligvis noen år frem i tid, og at alt går vår vei.
Vurderer faktisk å selge litt i Nano for å gå mer inn i APCL. Ekstremt vanskelig valg dette her.
Det er ikke mer å si, jeg er stum…
Me too. Men vil gjerne se en bekreftelse på farm-out i form av en børsmelding først. Og se hvor mye kursen går i morgen. Glad jeg kjøpte på torsdag og fredag i allefall
@prophetse7en , skjønner ikke at det er vanskelig, Limer inn noe jeg har oppsummert andre steder, dette er ufattelig stort!
Hvordan ser fremtiden ut for oss nå?
Jeg synes den ser ekstremt lys ut!
Hvis du noen gang har tippet Lotto så er dette sikkert som banken i forhold:
- Vi er i gang med å drille en brønn akkurat nå.
- Vi har fullfinansiert en brønn på SOSP
- Vi har fullfinansiert en brønn på A1 og dekket 85% av brønn nummer 2.
- Vi har mulig opsjon på en fullfinansiert brønn på A4
- Vi har 2 brønner fullfinansiert på ROP!
Så er det bare til å summere opp:
VI HAR 6 BRØNNER sikret, og mulighet for den 7! Det er 7 mathballer
Det er vanskelig i den forstand at jeg alt er inne i APCL, og har vært det siden jeg gikk inn på 4 kroner. Er kun APCL og NANO jeg sitter i nå, og NANO har jo også noen solide triggere fremover. Jeg vil jo nødig gå glipp av en eventuell oppgang i NANO.
Som jeg sa i NANO tråden. Ideelt sett så står NANO i ro de neste 3-4 ukene så jeg kan flytte hele NANO potten over i APCL i 3-4 uker, så gå tilbake med same beløp i NANO etter å ha fått med meg de neste ukers rally i APCL
Er inne på samme tanken. Men melding om SRC og to konferanser denne uken gjør at jeg tror Nano gjør alt annet enn å stå i ro. Dilemma, vil gjerne inn i Apcl og.
@Nocturne hva tror du om at jeg selger 500 Nano og putter i Apcl?
Har en fin trekløver OTS, NANO og APCL. Som du skriver kan nano gå en del nå til uken og når det gjelder OTS kan den allerde i løpet av morgendagen gå 20-50%. Hva skal jeg gjøre? ;(
Vel, skal ikke råde noen til noe som helst. Men kan dele mine tanker omkring omdisponering: begge aksjene har forventede triggere og stor oppside inn mot juni. APCL har alt gått mye men har enda mer å gå på om det er hold i ryktene og de finner olje.
Nano har ikke kommet med SRC meldingen enda. De har heller ikke sagt når denne skal komme. Mao. kan den komme når som helst. Desverre er ikke meldingen utelukkende posititv hvis SRC sier 20/100 har bivirkninger. Da vil kursen falle tilbake. Ved positiv melding vil Nano opp 20% ++ Det vil også forsterke forventningene inn mot Lugano.
Valgets kval. Mtp. negativ SRC melding er det kanskje ikke dumt å selge litt og hoppe inn i APCL. Samtidig blir det vanskelig å få aksjer under 100 kr ved positiv melding, og da tror jeg ikke kursen vil være under 100 kr på veldig lang tid, kanskje aldri.
Enhver må gjøre opp sin egen vurdering. Kommer det ingen melding fra APCL som bekrefter ryktene og finansiering står uavklart ut kommende uke kan kursen få seg en smell.
Jeg har ca. 1/10 av kapitalen i APCL ifht. Nano. Ved full klaff i APCL snakker vi fort 5-10x. på kort sikt. Ved full klaff i Nano snakker vi det samme, men på mye lenger sikt. Således er det mulig å gjøre 5-10x i APCL og så kjøpe seg opp i Nano på høyere kurser.
Jeg er glad jeg har en stake i begge, okke som
(Alt over er selvfølgelig bare spekulasjon fra min side )
OTS har jeg ikke hørt om. Enda en aksje å lese seg opp på høres det ut som.
Ja det er jo et dilemma da. Regner med jeg sitter rolig i Nano, har på følelsen at Apcl fyker opp imorra.
Dette blir spennende. Nesten så det kan bli vanskelig å få sove fremover:slight_smile: glad jeg er inne . Nå er det bare å sitte rolig å følge med.
Tror det første tallet skal økes noen hakk! Den beste jeg har sett har nå over 550%, det smaker godt vil jeg tro… Min sier 255% før åpning i dag, lurer på hva den sier på slutten av dagen
Dette smaker skikkelig fugl.
African Petroleum Corporation Limited (“African Petroleum” or
the “Company”) is pleased to announce that the Ayamé-1X
exploration well, offshore Côte d’Ivoire, was spudded on
Saturday 29 April 2017 using the Seadrill West Saturn
Drillship.
The well, operated by Ophir Energy, is located on the CI-513
licence. African Petroleum holds a 45% interest in the
licence, with Ophir Energy holding 45% and PETROCI the
remaining 10%.
The Ayamé -1X well will target Santonian and Turonian
turbidite channel complexes through a water depth of 2,835
metres, with planned total depth (“TD”) at 5,459 metres. The
well is expected to reach TD in approximately 30 days from
spud.
Commenting on the news, CEO Jens Pace said: “This is a
material milestone for the Company and one which we have been
working towards with our partners since Ophir Energy joined
the licence in March 2016. Since this time, the partnership
has carried out technical work to decide on the best location
for this well. The Ayamé West prospect that we are targeting
has a significant resource number and a commercial discovery
will be truly transformational for African Petroleum. We look
forward to updating the market with the outcome of this
exciting event.”
Damn det er langt ned!
Lurer litt på om spud no kan regnes som oppnådt milestone og dermed utløse deler av cash beholdning med restriksjoner, er usikker på betingelser der
@Kronn, det har jeg også fundert på. Skulle likt å lest de betingelsene.
Sjekk denne ordreboken, forholdstall 4.16 :
Er helt sinnsykt det her, sitter i ro, da med unntak av det som ble solgt rundt 9, som eg aldri kom inn igjen
Økte med 3k til i dag. Fikk på 11.50 - fornøyd med den!