Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Ja og dette blir skattefrie kroner tilbakebetalting av investering om jeg husker korrekt.

PetroNor E&P ASA: Webinar for Q3 2024 results, Wednesday 20 November

PetroNor E&P ASA: Interim financial report for the quarter ended 30 September 2024

PetroNor E&P ASA: Proposal by the board of directors for distribution to the shareholders

PetroNor E&P ASA: Key information relating to the board of directors’ proposal for a distribution

2 Likes

Financial calendar

PetroNor E&P ASA: Notice of extraordinary general meeting 23 January 2025

PetroNor E&P ASA: Record Oil Sale and Q4 2024 production update

2 Likes

PetroNor E&P ASA: Minutes of the extraordinary general meeting held on 23 January 2025

PetroNor E&P ASA: EX. distribution NOK 2 today

PetroNor E&P ASA: Webinar for Q4 2024 results, Wednesday, 19 February

PetroNor E&P ASA: Interim financial report for the quarter ended 31 December 2024

PetroNor E&P ASA: Notice of extraordinary general meeting to be held on 20 March 2025

PetroNor E&P ASA: Minutes of the extraordinary general meeting held on 20 March 2025

PetroNor E&P ASA: The U.S. Department of Justice closes its investigation

1 Like

Man skulle tenkt at dette var kjempe nyheter, men de avslutter fordi korrupsjon i utlandet nå er lovlig for amerikanske bedrifter, ikke fordi petronor er uskyldige dessverre. Så med en gang den executive orderen endres igjen er DOJ tilbake. :confused: Med mindre Økokrim faktisk avvikler saken før den tid. Er Økokrim som Petronor må bli ferdige med, ikke DOJ uansett, siden de er norskregistrerte.

Men det sagt så er caset i mine øyne bunnsolid og gratis penger opp til 20kr. Jeg har dog en elendig track record, så ikke ta mine forventninger som gode råd. Det kan det være de ikke er. :slight_smile:

2 Likes

Når økokrim saken blir ferdig går Pnor 100% uansett om de får den lille boten de potensielt kan få eller om de blir frikjent.

PetroNor E&P ASA: Q1 2025 production update

Financial calendar

PetroNor E&P ASA: Proposal by the board of directors for a distribution to the shareholders