Så le eg du holder deg til high risk som Iox og Apcl, så vil du før eller siden oppleve en nedtur, det er nesten garantert.
Ang Apcl så er det jo noen lisenser som kan stå i fare, samtidig er det også hele tiden emisjonsfare da det ikke er stort mer peng en løpende kostnader så vidt dekkes på kort sikt, selv om det er litt bundet kapital i Apcl.
Eg har vert med siden desember 2014, men eg har også en periode vert helt ute, og totalt sett har eg gjort noen kroner, men har også gjort valg som medfører at eg har gått glipp av noen kroner.
Gig ja, suveren aksje som eg har vert med siden første linsensen ble i boks, den gang hadde NIO en mcap på rundt 250 millioner, så der har det skjedd saker, eg tradet mye og var med flere turer hvor solgte i range 1,8-2 og kjøpte igjen 1,10-1,30.
Satt med ganske mye der, før eg solgte alt rundt 2,5-3 og fikk en meget på gevinst, gikk glipp av første turen til 5, men valgte p ikke løpe etter, da eg mente den ikke var verdt mer enn hva eg solgte for, også i overkant det kanskje.
Nå er eg igjen inne med snitt midt på 3 tallet.
Iox ja, hadde eg gitt f i alt, og bare blitt sittende alt eg hadde, så hadde eg hatt flere millioner i gevinst da den var på topp rundt 10kr
Jaja, mA gen år igjen å lære på, får håpe på en pensjonstilværelse uten gjeld, og med hels i behold, da har eg lykkes
Ble kanskje litt på sidelinjen, Ang Lake ja, så måtte han trekke seg av helsemessige årsaker, da han fikk kreft.
Vet ikke nå, men en tid etter, var han behjelpelig etter hva helsen tillot seg