Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Woah, vert opptatt med andre saker siste timene, hyggelig race på slutten her.
Endte den over 5kr?

1 Like

Fantastisk, ende på 5 blank! Og det gikk mange aksjer i auksjonen. Utrolig kjekt

1 Like

Utrolig gøy da, skal det endelig bli betaling å få ?
Eneste aksjen eg har holdt ut i, over så lang tid, nå føles det som en lettelse

1 Like

Akkurat det samme her, føler det er fortjent nå!

1 Like

Gratulerer til dere som har sittet inne hele veien. Moro at det lykkes til slutt:slight_smile:

3 Likes

Takk, men eg velger likevel vente til selskapet melder om utvikling før eg starter feiringen.
Men det er hyggelig med bevegelsen i kursen, som nok henger sammen med ventet spud i mai og også utvikling vi ser i nabolisenser.

Det er nok lurt. Flere ting som kan gi et solid løft i kursen her i løpet av kort tid. Har jo vært litt av en ørkenvandring. Håper positive meldinger kommer på løpende bånd fremover for dere som har vært tålmodig her😊

Stadig utvikling hos FAR, noe som også vil forsterke opptmismen i Apcl

http://far.live.irmau.com/irm/PDF/2259_0/AreaofMutualInterestAgreementCNOOCFAR

http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=APCL.OAX

God stemning i denne. RT; 5,53

1 Like

Ja, endelig skjer det noe her også. Ventetiden har vært lang, jeg har nesten vært like tålmodig som @Kronn på denne. Kjekt når avkastningen endelig er 3-sifret prosent, og første siffer kan øke på kort tid. Small Cap Oil er spesielt :slight_smile: Spent på sluttauksjonen og kurs ved stenging i dag.

2 Likes

Korleis kursmål har dere?

Jeg har lenge hatt mål om 7,5 frem mot boring i mai. Men dersom det kommer en pm om farmout så tenker jeg fra 15 ->sky is the limit.
Har snitt på 2.8, så deilig med denne første delen av reisen. Men lenge til jeg selger, kjøper heller mer hvis muligheten byr seg.

Selskapet selv har tatt frem 58,- som mål i noen av sine presentasjoner :slight_smile:

1 Like

mcap på ca 650 mil smal cap framstår som billig. Sett i lys av selskapets ekstremt store reserver på lisensene.

1 Like

Ja, dersom blokkene inneholder like mye oppdateringene på ressursene viser ar dei potensielt har, så er det en formidabel oppside.
Innsidere og fleste pp topp tyve sitter på snitt langt høyere enn dagens kurs

3 Likes

@Kronn, fått med deg denne?

Innlegg av: Marve_Almar (02.04.17 19:42 ), lest 1594 ganger
Ticker: APCL
Endret: 02.04.17 19:44
RE^1: APCL - Mars / April 2017
Jeg fortsetter denne flotte ts’en med å informere om at lisenseme våre i både Gambia og Senegal er fjernet fra plsx! Dette er ferskt, type innenfor en måned!

http://www.plsx.com/listings/stored_criteria/3094044/target_view/Map

1 Like

Ikke sett dette nei, spennende å se hva som ligger bak, kanskje det snart kommer info rundt desse lisensene.
Kjenner det kribler litt ekstra ang Apcl om dagen

Det det er det som har fått det mest til å krible så langt, utrolig spennende tid foran oss nå.

Disse lisensene kan vel være trukket tilbake og kansellert?

Om de er blitt solgt skulle det vel ha vært en melding om det?

Det virker jo lite sannsynlig at alle 4 lisensene er kansellert samtidig vel? Da må det meldes markedet. Kommer det ikke melding før 9 i morgen er det mega bull. Har bare en liten post her men er spent nå☺