Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Ja enig i at det er svært usannsynlig at de er kansellert. Er vel snakk om lisenser i flere land, men en vet jo aldri.

Spenstig pre i Apcl.

Vet dere hvor mangen oljefat det er snakk om i Apcl ?
Det er noen sinnsyke mengder dersom det stemmer det som er meldt fra tidligere resursanslag

Nå får vi bare håpe en konkret melding kommer snart! Flere kjøp på 6+ kr så langt, blir spennende dag.

@Kronn, unrisked er det jo helt vanvittige mengder olje. Og med treff på 13 av de 13 siste boringene rundt lisensene skal det godt gjøres å borre tørt… I dag blir en veldig blå dag i min trader :slight_smile:

Tror det er snakk om 3,7-3,8 milliarder fat. Men skal ikke være for bombastisk da jeg har fulgt med litt mindre den siste tiden. Men mye er det:)

1 Like

pen oppgang her i dag :money_mouth:

1 Like

Rt 7,14 :smiley:

1 Like

Volum passert 1 million allerede!

Hmm, skal tilfeldigvis til bedriftshelsetjeneste nå, tipper blodtrykket er høyt

4 Likes

@Kronn, få deg noen høydesyketabeletter når du er der!
Dette kommer til å bli hardt for deg, du som liker å sikre litt. Jeg selger ikke før 25… (kanskje halvparten som sikring føre boreresultat)

Eg fikk piller mot høydesyke, så eg er med videre, det er spurten av olje som teller.
Fortsatt potensial til en 10 dobling her for tolmodige

1 Like

Jeg har fortsatt de 58 kronene som de benyttet i sin presentasjon som min bull bull “gull-target” :smile:
Har fått utskrevet resept på kraftige høydesyke og sjøsyke tabeletter for å holde ut!
Dette er en meget mulig once in a lifetime mulighet.
Når det slår inn skal jeg bevilge meg noen millioner i “utbytte” og har resten til aksjeforvaltning.
Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt! Men blir litt ekstra bull på dager som denne :wink:

Blir til oljen spruter!

1 Like

Da har jeg 3 dobblet beholdningen her. Ser an nå om den dupper ned mot 6 kr før jeg eventuelt øker.

Fylte du på nå på 6,90?

Har inne ordre på 6,50, så får en se om den går igjennom.

Tenk det en farmout i april og oljetreff mai / juni, det ville sikret mitt is budsjett sommeren '17

1 Like

eller reisebudsjett

1 Like

Tror APCL er midt under en “perfect storm”. Den har gått mye på svært kort tid, MEN selskapet framstår som meget “feilpriset”. Mcap er nå på 800millioner etter dagens pene oppgang. Selskapet har ifølge dem selv “7.4 Bnbbls Net Unrisked Mean Prospective Resources”. Hvis man har det i bakhodet er selskapet fortsatt veldig billig.

Det ble snitt på ordren på 6,905. Spent på når og hva de melder🙂

Jeg går nok mer inn i APCL i morgen. Ser at den får kjøpsanbefaling fra Investtech også i dag. Spennende tider dette. Håper den positive utviklingen fortsetter fremover :slight_smile:

Fikk fylt på med 15k aksjer på 6.67, happy med den. Realiserte tap på 50k i North og omdisponerte resten til APCL, men henter det raskt inn igjen her håper jeg :slight_smile:️:+1: