Kjøpte litt for mye rundt 4 her sist den var i bevegelse, så da ødela eg snittet mitt noe, men greit likevel :
Avkastning i prosent:71,73%
Kjøpte litt for mye rundt 4 her sist den var i bevegelse, så da ødela eg snittet mitt noe, men greit likevel :
Avkastning i prosent:71,73%
Forstår jeg det riktig at hvis det ble tap av disse 4l isensene, måtte de ha børsmeldt det i dag, eller kan det komme som en bombe i løpet av uken?
Du har forstått riktig. Bare å sitte stille å vente eller fylle på mer om du har mulighet. Skal inn med mer men satser på at det er mulig å få kjøpt billigere i morgen
Er på jobben @Kronn så får lese artikkelen i kveld Apcl sitter jo på noen av de mest ettertraktede lisensene i verden så blir spennende tider fremover
Tidlig på
Dagen .dette vil si at?
@Kronn, utrolig mye spennende som skjer i området nå, virkelig et taktskifte av dimensjoner.
Dette blir bra!
Hovedkontoen min med snitt 2,8 har 141% avkastning på APCL nå, sekundærkontoen har rett over 50%(ikke eksakt, kommer ikke inn på Nordnet i dag??) etter gårsdagens påfyll på 6.67.
Tikker jo inn her nå, se bare denne fra tgs:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=424075
Når kommer Apcl meldingene ?
De kommer før vi aner tipper jeg, og de blir morsomme! Med all den oppmerksomheten som er rundt området nå har det vært tøffe forhandlinger, og det er jo ikke akkurat pølseboder man forhandler med.
Jeg har en god feeling på en melding før påske. Hvis det skjer skal jeg jammen unne meg en ekstra kvikklunsj i påskesekken!
Ja et er morgenfugl
Ikke noe å si for Apcl, bare viser aktiviteten til Far er i samme områdene og gjerne en målestokk
liten korreksjon her i dag er helt naturlig når RSI er over 90.
Hadde ikke inne noen ordre i dag, den utløp i går og har ikke fulgt med i dag.
Ser nå at den var nede i 6,40, så straffer seg å ikke følge med i en time
Trenger ev mld fra selskapet, ellers blir det tøfft å ivareta oppgangen
Ja jeg tror nok den faller noe tilbake fremover.
Er det mange her som har sikret gevinst? Eller er de fleste LONG?
Foreløpig blir toppen fra igår stående som ett “stygt” spir, la oss håpe på en oppdatering fra Apcl så kursen overgår toppen og danner en stigning på lik linje som Qec hadde i glansdagene.
Er bare å vente, det kommer, og er det noe vi er gode på, så er det venting
Spruten av olje som teller, eller Evt avtaler på plass som gjør at kursen går langt videre.
Utfordringen til Apcl er at dei har trolig mye olje, men kkke noe funn og ikke økonomi til å drille, så uteblir det, blir det ett bang nedigjen, men vi vil ho ikke tro det, håpet er at det skjer noe, og det veldig snart.
Det nytter ikke p sitte på utsiden ved en Evt god melding, på lik linje som at en dårlig melding kommer til å rasere oppgangen.
eg er tolmodig, eg nekter å glipp av prosentene som her kan komme, men eg er beredt på at den går tilbake også, derfor kjøper ikke mer når den nå har gått, men sitter komfortabelt med snittet eg har
Imponerer fortsatt, nesten omsatt 400k aksjer de første 25 minuttene, og det er på stigende kurs…
M_A var klokkeklar i går på at deal er klar før påske, har aldri sett han så bestemt og konkret!
Jeg tror faktisk det blir 2 ekstra kvikklunsj i sekken i påsken