Ble definitivt ikke stående som ett spir
Gleder meg til fredag/mandag, da tror jeg det spiret ditt blir et lite hakk på linjen oppover!
Spir formasjonen er allerede borte den, og det ser istedenfor ut som ett hakk i stigningen :
PS: brudd oppigjennom taket i kanalen
Fy F… hvor mye denne går i dag
Bare å kjøpe seg en 2-liter med is, å nyte det
Kvikklunsj!!! 220% for min del nå
Det er bare begynnelsen! Det er 9 kr nå, jeg venter på 15 i første omgang…
Var nesten så jeg ble fristet til å selge da den var over 9 kr:)
Det kommer ikke jeg til å gjøre, det kommer pm før påske, det er jeg sikker på…
Gjør ikke det jeg heller. Men lett å bli fristet når en ser 6 siffret gevinst etter bare å ha sittet noen dager.
Det skjønner jeg godt!
Jeg har sittet i halvannet år og sitter på hendene for ikke å røre salgsknappen mine selv om jeg ser 400k urealisert bare på den posten…
Mye penger for meg iallefall.
Det er mye penger, helt klart. Bare å være tålmodig fremover så kan du forhåpentligvis hente ut en betydlig større gevinst enn de 400k
Da er du mye flinkere enn meg, bare 123,22% eg, kjøpte for mye rundt 4kr, så snittet ble ødelagt
Snittet ble kanskje ødelagt, men avkastningen er desto større. Den som teller.
Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med denne aksjen her nå. Frister veldig å sikre gevinst, men samtidig så vil jeg jo være med om den går videre. Vanskelig valg synes jeg.
Det er fordi du trader? Har funnet ut at man tjener mest på å sitte long / være tidlig inne, men taper minst på å trade
Ja det er vannsklig, for min del blir eg med videre, eg vil være med når lisensene skal utvikles.
Men det er lett å gjøre dårlig valg, man vet det bare ikke før fasit er i hånden.
Sikres det, så går den opp, gjøres det ikke, så kommer nedover igjen, litt sånn typisk.
Det nærmer seg mcap på en milliard, og PR nå, så vet vi jo strengt tatt ikke om det er olje, i blokkene som vi tror skal inneholde store mengder.
Skulle det vise seg at det er sånne mengder som vi tror, så er det verdier for veldig mangen milliarder, men så er det usikkerheten rundt finansiering og evnen til å til å gjennomføre utvikling av lisensene, eg tror det blir flere emisjoner, eg har hele tiden vært grinete over at ikke Apcl bare har køyrt en stor emisjon og fått inn litt større kapital en tilfelle har vert, nå gir det jo mer menig at det kun er små emisjoner som har vert siste tiden, tenk å nå kunne klare å køyre emisjon på 10-15kr.
Uansett, kommer det ikke snart en mld som kan underbygge oppgangen, så blir det nok en tur nedover igjen.
Vannsklige valg, eg blir sittende
Det er vanskelig. Rsi opp mot 90 nå. Ikke vet vi når eller hva som kommer av melding. Selv om alt tyder på at det er good news som kommer. Hvordan kursen vil gå etter melding er det heller ingen som vet. Når vi toppen 2 timer etter børsen har åpnet etter at melding har kommet eller først etter 2-3 dager?
Ikke tradet noe særlig her, men lastet opp en del sist kursen gikk litt, desse ble med nedigjen rett under 3kr igjen, og nå opp til dagens, så eg kjøpte bare siste porsjonene på ett litt feil tidspunkt
Selger jeg nå så har jeg jo mer enn doblet innskuddet, så det vil jo sånn sett ikke være noe dårlig valg å selge. Men mye vil ha mer. På generelt grunnlag vil jeg jo si at 10% avkastning på en uke er svært bra, og her snakker en jo om over 100% på en uke.
Må vel bare lære seg å være fornøyd med det overskudd en har og ikke bli for grisk. Når det er sagt så blir jeg nok med litt til, men setter nok en SL på denne.