Despacito folkens… det er Afrika tross alt. Dette ordner seg
De av oss som bruker lyttepost har en maxverdi på den, for flere er det rundt 50k.
Tanken er da at man snitter sakte opp eller ned om den beveger seg mye. Og skulle den gå konk er det ikke så mye penger man mister.
Ja, før åpning idag vr eg det, no er eg inne med noen få k.
Ser om eg kjøper litt mer senere idag
Inn 4,25 før helgen ut 4,80 i dag. Det jeg kjøpte på 4,60 forrige uke før det falt, hadde jeg salg på 4,82 men der gikk fristen ut på fredag. Ser den hadde gått inn i dag, men man kan ikke treffe hver gang
Gratulere, eg er nå inne med 10k, ser ut som at forventninger drar den opp.
Eg er ikke optimist iht avtaler, men markedet er fullt av mennesker som vil dra den oppover
Takk, tar det jeg kan mens jeg kan. Er ikke garantert avtale, så eg vil sikre meg litt
Men om du synes det er dumt at denne salgposten forsvant på fredag så får du jo solgt den til langt høyere pris i nå?
Jepp, det har jeg gjort også Når jeg skrev det jeg skrev var kursen smått på vei ned igjen, men 20 sek etter skjøt den fart.
Hva kom du deg inn på, Kronn? Og 10k er antall aksjer, eller investert beløp?(ikke at jeg har noe med det).
Da var det bra den gikk ut fredag da pleier ikke være sånn, hehe. Solgt store deler av beholdningen, eller blir du sittende med det meste?
4,8 ish og antall aksjer er 10k
Bekymrer meg over dnm, er det Timis ?
Har kjøpt og solgt en del de to siste ukene for å snitte ned samt sikre litt gevinst i tilfellet det skulle komme neg melding. Blir nok sittende med det jeg har. Usikker på om jeg kjøper tilbake det jeg solgte i dag.
Da kom du deg fint inn, gratulerer!
Vanskelig å forstå seg på det DNMopplegget altså! Hadde det vært Timis burde det vært meldt om passering av 15%, og det har jo ikke skjedd Men dersom det skulle vise seg å være Timis uansett, så vil jeg i så fall tro han selger av “politiske” grunner.
Er vanskelig å si altså, om det er tilfellet at Timis selger så liker jeg det ikke.
Veldig fornøyd med at jeg solgte litt Nano for å snitte ned i APCL på fredag. #gooddecisionsofar
Er ganske stort volum fra dnm etterhvert, men enig ang flaggmelding, skulle jo vert flagget om det er han. Om det ikke er han, hvem er det da ?
Kan konsept være tilfeldig at det er mangen forskjellige med en dnm konto, men eg tror mest på at det er en med mangen aksjer
Er for stort volum til at det kan være mange små altså!? Det hadde i så fall vært litt av et sammentreff
Men, det er veldig lett å henge seg opp i at noen selger stort over lang tid! Vi bør også ha friskt i minne at det er flere store som vektet seg opp i emisjonen, og som “sitter stille som mus”. Man bør ofte ikke legge for mye i det.
Regnet med at den faller tilbake etter en tur over 5kr. Ser den ligger litt over 5 nå
Relativt lavt volum, høy spread som alltid i APCL, så dette føler jeg kan gå begge veier! Tror som deg heller på at den stenger under rt, men man skal neimen ikke si det for sikkert altså!
Edit: RT 5.10
Jeg tror ikke den faller tilbake. Den kommer til å stige videre utover uken - bunnen satt på 200-dagers snitt og kun 12 handledager igjen til fristen utløper. Spørsmålet er hvor lenge de som vil gamble på meldingen tør vente. Jeg tror de fleste ikke venter lenger enn 1 uke før de går inn.
Velger uansett å ta det piano! (Rolig) selv om jeg egentlig har lyst til å selge